Beutyblogtopic XL #6

Ik heb dat ook met 30-minutendurende filmpjes met perspakketjes die uit worden gepakt. Dat is zó niet interessant want A) zo’n perspakket is vaak suuuuupermooi en gaaf en krijgt het Gewone Volk niet en B) het voelt een beetje opschepperig ofzo?

13 likes

Ik denk eigenlijk gewoon dat Lotte voor de vlog maar 5 kruidnoten eet en als de camera uit is heel de zak leeg vreet.

4 likes

Ik denk wel dat ze echt zo is

2 likes

Hm misschien moet ik me hier ver van houden maar waarom is de dagelijks aanbevolen hoeveelheid aanprijzen giftig en de hele zak leegeten niet? Ik ben zelf ook iemand die de hele zak leeg eet maar ik vind ook dat er een behoorlijke ‘verheerlijking van de vretcultuur’ heerst. (Waar ik zelf aan mee doe, laf vretten en iedereen die dat goedpraat laf ik ook.)

30 likes

Die kamers van haar zijn niet eens te poetsen met de hoeveelheid potjes en alles wat ze bewaard.

9 likes
1 like


Je wil toch niet dat je rommelkamer zo op internet staat :face_with_raised_eyebrow:

19 likes

Holy shit.
Zelfs mijn berging ziet er netter uit :joy:

4 likes

Zo zag mijn huis er nog niet eens uit toen ik alles ingepakt had om te verhuizen. Waarom wil je uberhaupt een rommelkamer. Alleen het idee maakt me al onrustig :worried:

14 likes

oh wow, het is bo-kado en niet Bo-ka-do

7 likes

Misschien een soort Abraham/Sarah pop?:sweat_smile:

1 like

Die huistour :tired_face:… echt overal spullen in het zicht en dan die zooi op de grond. Die hele keuken ook, heb je zoveel opbergruimte staat nog ze helft op je aanrechtblad. Ik raak echt overprikkeld van die video.

Die vijf kruidnoten :o_o: Mijn oma noemt dat altijd ‘je tong pesten’

29 likes

Hier in het noorden “bekje ploagen” :stuck_out_tongue:

2 likes

OK ik ben een lotte, ik doe ook een handje pepernoten (aka 5) en leg de zak dan terug. Sorry😝

1 like

gefeliciteerd!

12 likes

Ik wou even tegen geluid geven om te laten zien dat kleine porties ook kunnen en dat een hele zak niet perse de norm is. Mag toch wel?

19 likes

Je oma is een wijze vrouw.

4 likes

Wat een leuke video weer van Nikkie met haar moeder!

18 likes

You can’t sit with us!

1 like