Beutyblogtopic XL #6

Tati komt met een oogschaduw pallet. De swatches in deze video zien er echt super goed uit. Vanaf 25 oktober op tatibeauty.com

3 likes

pff die titel

12 likes

Ja die titel klinkt echt alsof ze stiekem 3 kinderen op zolder heeft zitten, maar het is maaaaaar een oogschaduwpalette.

34 likes

In een huis in Drenthe deze week he :stuck_out_tongue:

1 like

Ik, toen ik het bericht over de 5 pepernoten las:

57 likes

Ja baalde echt dat ik erop geklikt had :cry:

1 like

Ik geloof dat ik ooit op een pepernoten verpakking heb gelezen dat een portie 5 pepernoten is. (Ik vond dat zo gek dat ik het heb onthouden, ik ben meer van een bakje vol/zakje.) Misschien houdt ze dat aan.

2 likes

Kijk, ik wil niet taboe doorbrekend zijn maar…

Ik heb wel eens 1.5 zak kruidnoten op

:scream:

Denk dat ik avonturier wel op mn CV kan zetten

57 likes

Waarom pakt ze überhaupt een bakje voor 5 kruidnoten. Het is niet alsof die dingen niet gewoon in je hand passen

9 likes

Was aan het kijken naar de opinie over vloggende kinderen na het item van dwdd en kwam deze tweet tegen en moest hardop lachen

Mascha moet natuurlijk weer de eerste zijn die alles al jaren eerder doet dan iedereen :wink:

71 likes

Hoe kan het toch, dat ik nooit hoor wat Mascha al jaren roept? Even langs Schoonenberg binnenkort!

54 likes

Mascha heeft denk ik een compleet geïsoleerde kamer in elk huis waar ze woont, waar ze af en toe iets in gaat roepen om het maar alvast eruit te hebben gehad voor iemand anders er over begint.

48 likes

Omg nu weten we eindelijk waar ‘het kantoor’ in New Babylon voor was!!

(Ik geloof wel dat Mas dit al jaren roept want wij hebben het er op het forum ook al jaren over. Kan best iets zijn dat ze met haar mede-influencers bespreekt maar tot nu toe niet openbaar zei. Want zodra je het openbaar zet val je wel andere influencers af.)

19 likes

Ik zou reageren: nee, twee keer per dag

Ik vind de marketing rondom die best secret website wel zo typisch. Ze doen alsof het enorm exclusief is en je alleen via via toegang kunt krijgen, maar iedere influencer en d’r moeder deelt een code om aan te melden :roll_eyes:

2 likes

Hahahaha ik vind het altijd zo kut als influencers komen met GROOT NIEUWS want het grote nieuws is altijd dat we iets van ze kunnen kopen.

15 likes

Of ze gaan verhuizen. Ja, vet spannend VOOR JOU.

9 likes

Ja volgens mij heb ik weleens eerder gezegd dat ik verhuisvlogs vreselijk saai en stom vind, maar anderen vonden het leuk om dan de inrichting enzo te zien. Ik vind het precies zo interessant als iemand haar belastingaangifte te zien doen maar ok.

9 likes

Omg dit zou ik super interessant vinden want dan weten we eindelijk wat ze verdienen!!!

5 likes

Ugh, nerd. Jij ook, @Monstertruck.

2 likes