Beutyblogtopic XL #6

Wat schaaaaamteloos.

9 likes

Had Olcay niet een keer geluncht met de Kardashian sisters? Toen SuperTrash nog ‘groot’ was en nog groter moest worden in the US of A? Dat is dan toch #bff, #friendssupportfriends, vindt Kim vast niet erg, plus ze komen beide uit ArmeniĂ« en dan mag het zeker.

2 likes

Was natuurlijk te verwachten van Olsneej

12 likes

No worries, ik boycot hoor, Trenchie. Geen stuiver krijgt ze van me!

7 likes

Misschien dat ik die make-up van Olcay eens probeer als het straks in de uitverkoopbak van de Kruidvat ligt tussen de ST-rommel.

36 likes

Olcay mag 't bekijken met haar make-up lijn. Sinds haar reactie op de plus size sportkledinglijn van Nike mag ik haar niet.

33 likes

Strijdbaar en ontheemd zijn ook helemaal in komend seizoen. :crazy_face:

1 like

Ik vind dat ook. Ook bij Serena trouwens.
En ik vind het echt heel jammer, ik las graag blogs over beauty en EOTD enzovoort, en was het niet make-up monday ofzo bij Serena? En instalab heb ik ook al in geen tijden meer gezien.
Jammer dat ze nu ze eenmaal binnen zijn kennelijk zijn vergeten dat ze ook nog lezers van het eerste uur hadden.

Mas die in 50 sec drie keer iets zegt over ‘haar stem die weg is’ :unamused: ik hoor je toch, stel je niet aan

1:32 4x

1:37 5x

1:53 6x

21 likes

Cynthia heeft nog redelijk wat nevenactiviteiten waar ze geld mee binnen harkt. Maar zou Serena echt genoeg hebben aan social?

Edit: ging ff kijken. Laatste blogpost is van 4 november

2 likes

Echte powervrouw die Olcay

4 likes

Serena had een instastory dat Marshall zelf met een lepel at en blabla goedzo, is het NATUURLIJK spon voor het slabbetje. :unamused:

5 likes

Cynthia plaatst even bij gebrek aan beter precies hetzelfde recept voor Eton Mess die ze al een paar jaar geleden heeft gedeeld. Cynth, kap er gewoon helemaal mee joh.

51 likes

Dat is, volgens mij, al de derde keer dat ze een recept opnieuw plaatst.

24 likes

3 likes

Hahahaah check deze comment, wat een grapjas die Eton.

116 likes

Laatst had Cynthia ook al zo’n saaie spon van babybell kaas

4 likes

Gisteren stond er nog een reactie onder die post dat dit al minimaal de 3e keer is dat ze een artikel opnieuw plaatst. Zie dat die reactie nu is verwijderd

15 likes

Haha jeetje er staat zelfs nog “een fantastisch toetje voor na de barbecue” onder. Had dan op z’n minst nog even de moeite genomen dat te veranderen na iets wat wat meer bij de tijd vna het jaar past :")

49 likes

Excuus, tweede keer. Haal al die geitenkaas recepten door de war.

16 likes