Misschien vind Mascha het ook wel extra confronterend omdat ze de reviews van haar boek op andere websites niet in beheer heeft. Op haar YT haalt ze alles aan kritiek weg en creëert ze een omgeving met allemaal volgers die haar geweldig vinden. Het tegengeluid blokkert ze. Nu komt ze die onder ogen en dat komt dan hard aan en voelt ze zich aangevallen (ondanks dat 98% inhoudelijk over het boek gaat en niet naar haar persoonlijk).
Haalt ze alles aan kritiek weg? Volgens mij niet. Heb ik iig nooit gemerkt.
oh daar wil ik screenshots van zien
Ze heeft heel veel woorden als spam staan, die reacties moet zij handmatig goedkeuren en veel daarvan zal ze niet doorlaten denk ik. Voornamelijk scheldwoorden, maar ook kcal, gewicht enz. Al zal dat niet allemaal kritiek zijn.
YouTube is volgens mij sowieso streng, want ik krijg ook simpele reacties bij mijn spam. En dat zijn dan comments als ‘leuk filmpje!’
Het is geen blog maar wel beauty: Olcay Gulsen komt met een make-up-lijn. Ben wel benieuwd en vooral benieuwd naar of ze ook foundation voor alle type huidskleuren uitbrengt, zoals Rihanna deed. Dat zou met haar naamsbekendheid een schot in de roos zijn en het wordt tijd ook dat een beautymerk dat doet.
Ik ben het zo zat dat elke ster een makeuplijn heeft. Alles begint ook op elkaar te lijken. Fenty vond ik dan nog wel verrassend, omdat iedereen het kan gebruiken, maar ik zie echt door de bomen het bos niet meer. Ik hou het gewoon niet meer bij. Het helpt ook niet dat bijna geen een van die beroemdheden passie voor make-up heeft, zoals die Millie Bobby Brown en Kylie die opeens verstand van huidverzorging heeft.
Als Olcay het zo aanpakt is zij voor Nederlandse begrippen wel vernieuwend. En als er heel veel diverse kleuren voor mensen van kleur bij zitten kan ik het alleen maar toejuichen!
Voor de Nederlandse markt is het zeker een aanwinst (als er een goede witte foundation bij zit ben ik heel blij), maar toch had ik liever iets anders gezien dan weer een beroemdheid die met een make-uplijn komt. Hoe erg is zij er bijvoorbeeld bij betrokken?
Geen idee, er is nog weinig over bekend! Ja zou tof zijn van heel wit tot heel donker. Is dat niet het geval dan denk ik wel ‘tja weer iemand met een make-up-lijn’.
Ben benieuwd!
Ik zit bij te lezen, maar dat was inderdaad zo. Ik heb beide voorgaande boeken gelezen en in de eerste zaten te veel spaties, random strepen enzo. Heel slordig.
“Wanneer je samen druk een samenvatting over je eigen vlogs aan het brainstormen bent”
Net niet grappig
Vanuit Diana haar Linkedin: "Nog tijdens mijn opleiding startte ik een advies- en bemiddelingsbureau voor plastische chirurgie en overgewicht. Mijn twee sportscholen verkocht ik, zodat ik me volledig op deze nieuwe uitdaging kon richten. Dit is inmiddels 28 jaar geleden en tot op de dag van vandaag werk ik met enorm veel plezier in mijn eigen praktijk. "
(De opleiding tot mental coach)
Haha love deze post in combinatie met de vlog van vandaag waarin ze een grote nasi bestelt
€€€
Tegelijk? Het enige waar ik aan kan denken is dat je niet kan zitten/op je rug en/of buik kunt liggen.
Nou maar echt, net zo’n copycat als d’r vriendin Nikkie Plessen