Ze had überhaupt dit recept niet moeten nemen of het echt compleet opnieuw moeten maken. Waarom zou je in hemelsnaam nú aardbeien kopen? Gore waterige krengen.
Daarom ook verwinteren. Vervang aardbeien door stoofpeertjes en vruchtensap door iets als caramel. Heb je een ander recept, ook lekker, zijn je lezers weer blij en het kost je hoogstens een kwartiertje.
Moet ze wel nieuwe foto’s maken. Gedoeee
Hahaha, dan kan je elk jaar wel alles opnieuw posten voor “de mensen die het gemist hebben”.
Zou ze ook echt nieuwe lezers hebben?
Dom van dr want google vindt dubbele content niet leuk en plaatst je lager in de ranking als het opgemerkt wordt. Helemaal als het letterlijk hetzelfde is (met de bbq zin erin).
Ik snap niet dat Mascha niet wat minder gaat vloggen.
De bvog van vandaag slaat toch ook weer nergens op?
'Goedemorgen, wij zijn wakker!
Ik ben m’n stem kwijt
Ik ben m’n stem kwijt
Ik ben m’n stem kwijt
Ik ben m’n stem kwijt
Siem slaapt
Manis slaapt
100 euro aan sushi
Wij gaan slapen! ’
Ik vond de perspakketjesunboxing van Mas heel leuk. En eerlijk!
Maar het blijft jammer.
Nee dan de reacties eronder… alsof niemand geld heeft voor een slabbetje en ze niet kunnen voorkomen dat er eten tegen de muur beland.
Wij hadden vroeger gewoon zo harde plastic slab met opvangbak voor de kinderen, kon ik ze gewoon de restanten uit het opvangbakje geven.
Cynthia geniet lekker in de Business Class van haar champagne, op weg naar Curaçao. Reist zij altijd al Business Class of zou dit een uitgelezen kans zijn om zo’n workation ticket af te trekken van de belasting?
Post hem anders nog een keer op de site, dan weet je zeker dat iedereen hem heeft gezien
Ik lust geen burrata, kan het ook met mozzarella?
Nee ik ben geblokkeerd en ik loop al maanden met deze prangende vraag rond!!!
Trouwens Cynthia post ook niet zo veel meer over wijn.
Staat daar nou Bla bloe? Watisdatdan?
Ik kan dit artikel niet lezen, want geen Premium. (& te lui via incognito). Maar deze stelt wel dat Mascha is gevonden door de media.
Niets heerlijker dan een vintage Bla Bloe uit 1982.
met een bluh bleergh afdronk
Prangende vraag naar aanleiding van de video van mascha waar ze perspakketjes uitpakt : als de melk over datum is dan is de plantaardige slagroom toch ook niet zo eetbaar meer?