Beutyblogtopic XL #6

Kun je alsjeblieft op mijn blog reageren.

20 likes

Nee ik ben geblokkeerd en ik loop al maanden met deze prangende vraag rond!!!

10 likes

Trouwens Cynthia post ook niet zo veel meer over wijn.

Staat daar nou Bla bloe? Watisdatdan?

17 likes

Ik kan dit artikel niet lezen, want geen Premium. (& te lui via incognito). Maar deze stelt wel dat Mascha is gevonden door de media.

Niets heerlijker dan een vintage Bla Bloe uit 1982.

28 likes

met een bluh bleergh afdronk

32 likes

Prangende vraag naar aanleiding van de video van mascha waar ze perspakketjes uitpakt : als de melk over datum is dan is de plantaardige slagroom toch ook niet zo eetbaar meer?

1 like

Dat zit in een bus en volgens mij kan dat pas bederven als die open is? Geen idee eigenlijk, maar die melk is neem ik aan uit een pak in dat flesje gegoten dus al open.

Hm daar zit wel wat in, ook zonde anders als je alles al moet weggooien wanneer je het pakket open maakt. Aan de andere kant verwacht een merk waarschijnlijk dat je het eerder open maakt dan na een maand haha

Met noten van uitgewrongen vaatdoek en afwaswater?

2 likes

Nouu het artikel over wijn bewaren is erg informatief. Ik zou alleen niet weten waar ik zo’n wijnbewaarkast kwijt zou kunnen.

1 like

Heb vorige week de huistour nog eens gekeken, mag hopen dat ze eerst die teringzooi uit de garage heeft gehaald

8 likes

Vandaag in de vlog: the torture of Manies continues :frowning::frowning:

1 like

Ze denken oprecht dat Manis het fijn vindt :pleading_face:

1 like

Haha love de sarcastische ondertoon hier nav Cynthia haar artikel. Ik lees haar blog sws al tijden niet meer dus voor mij zijn beide recepten nieuw. Fijn dat ze het toch nog een keer plaatst zodat het hier vervolgens weer besproken wordt. Zijn we toch weer op de hoogte van haar culinaire hoogstandjes. Mooie dag om te gaan barbecueën vandaag! :sunny:

2 likes

Dat heb ik gemist! Ging ze haar kleding verkopen?

Ja, dat bedacht ik later ook. Ik hoor ook helemaal niks over foundation in alle kleuren, dus het zal wel niks zijn. Jammer, gemiste kans.

Haha ja of ze begrijpt niet wat ‘monetize’ inhoudt

Misschien beseft ze dat ze dit niet had moeten ‘‘monetizen’’ en krijgt iedereen een refund.

Mascha is bewust bezig met het milieu, ze vliegt namelijk naar het buitenland om een “zuinige” Opel Corsa te promoten :roll_eyes:

71 likes