Beutyblogtopic XL #6

Aaaah dat wijzen aan het begin van de 2e video continu. Ik kan dit niet aan.

4 likes

Ik vind die tweede video helemaal niet zo erg eigenlijk (op het begin na).

1 like

Ah, oké. Dan ligt het aan mij. Volg zijn kanaal niet, dus had geen idee.

(Hij doet me in het tweede filmpje denken aan brainpower, met al die drukke nederhop handgebaartjes :sweat_smile: )

3 likes

Ik ben blij dat je je kleurrijke metaforen over de jaren niet verloren bent. Haha wat een mooie vergelijking weer.

1 like

Hij heeft dat kanaal ook niet lang volgehouden zeg. In de banner staat nog ‘elke zondag een nieuwe video’ maar de laatste is alweer 5 maanden oud

3 likes

Mis je het?

6 likes

Het viel me op toen ik ging kijken op zijn kanaal nadat die video’s hier gedeeld werden :joy:

Had je wel genoeg tijd?

220px-Cat-and-Dog

Siem volgens Mascha

11 likes

Ik denk dat Mascha en Gregor hier niet over nadenken.

6 likes

Wij hadden onze kat (toen nog kitten) vorig jaar een week en ineens stonden mijn oom en tante op de stoep MET HUN HOND (die wel echt lief is en niet eens naar de kat om keek, maar de kat vond het natuurlijk wel eng) om gewoon “ff gezellig koffie te drinken”. Vond dat echt zo absurd en ik was zo overrompeld dat ik ze gewoon binnen heb gelaten, gelukkig was het zomer en konden we in de tuin zitten, maar achteraf dacht ik echt wtf dit is het territorium van mijn kat dus rot ff op met je hond.

4 likes

Ik vind het sowieso schijt irritant dat mensen (ongevraagd) hun huisdieren meenemen.
Als ze hier komen met hun dier laat ik ze mooi buiten staan.

Mijn moeder was laatst jarig en toen hadden mijn oom en tante ongevraagd hun hond meegenomen en later kwam mijn broer en die had z’n hond ook bij zich, want “dat vind mama vast leuk”.
Toevallig zijn het beide zeer onzekere honden en konden ze echt niet bij elkaar in de buurt komen. Zit je dan gezellig op een verjaardag met je hond krampachtig aan de riem.

Wij hebben zelf ook honden (1 Boxer en 2 Bordeauxdoggen) maar geen haar op m’n hoofd die er aan denkt om ze mee te nemen als ik ergens op bezoek ga.

5 likes

Oooooomg ik kijk nu weer eens een vlog van Mas en ik weet niet wat ik zie! Een hond in huis en hij loopt direct op Siem af. Ze moeten eerst wennen aan de geur, nu gebeurde alles echt binnen 1 minuut. Thomas/Rutger begrijpt het ook niet. Zo zielig voor die beestjes.

En wat ze ook weer zeggen tegen elkaar. Ze hebben echt een eigen taaltje bedacht. ‘We denken dat Siem een soort hond is’ (zoiets), en ‘is hij goed chewy crunchy!’ Ik weet weer waarom ik alleen hier lees en nooit zelf een vlog kijk.

12 likes

Als mijn “manager” zo op mijn volgers en/of fans reageren, had ik ‘m direct ontslagen. Is hij juist niet degene die Mascha moet weerhouden van dit soort kinderachtige reacties? Iets met de eer aan jezelf houden? Ik vind het zo’n naar ingenomen mannetje en zeker omdat Mascha, ongeacht of je het er mee eens bent of niet, netjes reageert.

52 likes

Ik vond het ook heel raar dat Rutger/Thomas steeds zei “mag hij los?”. Je snapt toch dat je ze eerst ff aan elkaar moet laten wennen, die hond is ook super druk

1 like

Nahhhhh, ik snap niet dat ze dit toelaten echt wtf, het is toch hun huis en het territorium van hun katten??? Siem rent meteen naar boven “maar we denken dat hij een halve hond is dus hij vindt het vast leuk” en Manis blaast vervolgens naar Paco en dan zegt Krekor “ik breng haar wel even naar boven” en Paco mag met hun speeltjes spelen???

10 likes

Is er geen partij die ze een cursus omgang met (huis)dieren kan aanbieden als samenwerking? Geld toeleggen om zo’n cursus aan hun te geven is in dit geval geen slecht idee :joy:

2 likes

Massa heeft een nieuwe foto op haar instagram geplaatst. Ik kan alleen maar denken, zijn zij beuty en influencers? Lijken wel twee zwervers. In mijn ogen kun op een persreis wel je best doen en wat moeite doen voor minder slonsige kleding. Waar is al die prachtige kleding van Josh V? En waar is Fred van L. als je hem nodig hebt?

13 likes