Beutyblogtopic XL #6

MaAr diE COrsA iS ZuINIg

Jullie weten toch dat Mascha altijd bij persbureaus klaagt over de grootte van pakketjes? Is slecht voor het milieu en zo draagt ze haar steentje bij #moederaarde

2 likes

Nou ze heeft de reacties ook al uitgezet…

1 like

Na letterlijk één kritische reactie? Sjongejonge… own it, of doe dit soort dingen helemaal niet meer.

3 likes

Ik kon nog reageren. Uiteraard even gedaan. Maar ga er nu mee ophouden want alle drama op insta kost me veel te veel tijd deze dagen.

5 likes

Precies! Begrijp niet zo goed dat ze voor zuinige auto’s ontzettend milieu-onvriendelijk gaan promoten.

Sowieso onbegrijpelijk trouwens dat ze influencers zonder enige kennis over auto’s gebruiken maar oké

Inderdaad haha! Wat een sarcastische reactie zeg
Fijn leven toegewenst!

41 likes

Oh nu staan ze er weer. Ik dacht al, wilde net even loeren naar de reacties :joy:

Waarschijnlijk de spon geregeld

9 likes

Sowieso vind ik het grote gros van alle influencers ontzettend onprofessioneel qua reageren als ze ergens kritiek op krijgen.
Kunnen nergens tegen, stel sneeuwvlokjes.

12 likes

Is een beetje in de categorie: omdat ik vanavond alleen cola ga drinken, ga ik nu even helemaal naar de tyfus met wodka.

4 likes

Typisch dat ene “Betty35” heeft gereviewd wel

42 likes

Oei oei oei. Ik denk dat ze een slecht geschreven boek niet zo erg vindt, als er maar geld binnenkomt.

Wow lekker professioneel om zo te reageren. Niet echt goede reclame voor een “manager”. Tss

7 likes

Echt een Cynthia reactie is dat. Alleen ‘:slightly_smiling_face:’ mist nog.

7 likes

Zo’n gemiste kans dat Mascha/Max hier niet gewoon serieus op in gaat. Een optie voor een echt gesprek over haar beweegredenen. Denk dat als ze dat structureel zou doen, in plaats van consequent afkappen, ze echt nog best wel wat groei zou kunnen behalen in mensen die haar volgen etc.

3 likes

Tegen wie heeft hij het uberhaupt? Therealrenske is degene die een reactie plaatst en hij wenst ene Veronika een fijne dag. Goed verhaal.

9 likes

Ik had afgelopen vrijdag mijn trein gemist dus moest een halfuur wachten. Toen ben ik naar de Ako gegaan en ben ik in hun boek op zoek gegaan naar de spelfouten haha. Was wel leuk tijdverdrijf

82 likes

Hahaha heerlijk.

Maar Max heeft het volgens mij niet tegen Renske. Wat zei die Veronica die hij tagt?

Niet dat ik denk dat je zo’n rare reactie kan verantwoorden, maar ben toch benieuwd.

2 likes

Max reageert op ‘iemand die haar comment reeds verwijderd heeft.’

Zoals hij het zelf graag zegt.

9 likes