In de Vlaamse De Slimste Mens doet er een kandidaat mee die me echt aan Gregor doet denken!
Wat slecht. Met make up iets heftigs uitbeelden, het afwassen, cashen en door met je leven. Vind het heftig voor mensen met een huidaandoening
Was dat niet onze drugsvriendin Imanuelle?
ja, gevonden: https://portal.eo.nl/over-de-eo/pers/artikel/2017/11/imanuelle-grives-leeft-drie-weken-dakloos-in-utrecht/
Toen leefde ze zich ook al zo in in een rol
Ja top dat er mensen een tegengeluid geven onder die foto!
Heel stoer en goed dat je een brief stuurt. Je stem moet gehoord worden!
Ja, heel graag!
Ik vind de reactie van shirley ook wel pittig erop. Maar ze heeft absoluut een punt. Gebruik dan mensen met echt een huidaandoening voor de campagne.
Prima reactie vind ik het
Nou poeh dit. Verschillende ânaastenâ van mij hebben dit en wat schieten die hier mee op? Echt weer van die nep-filantropie dit. Net als met die ebola campagne inderdaad @Koalabeertje
Hij lijkt op Ad Visser.
Nou idd. Kijk, toen de foto werd geplaatst hadden we het er hier ook over en toen zei iemand dat zij wĂ©l regelmatig opmerkingen over haar huis kreeg. In dat opzicht vind ik het wel ok dat mensen meer inzicht in huidziektes krijgen en niet alleen âew viesâ denken.
Maar Debbie post zelf over die knappe Naomi, wat mij al in het verkeerde keelgat zien want, AlS jE EcZeEm hEbt kAn jE oWk KnAp zIjN hOwR, daarmee focus je alweer op die huidaandoening Ă©n het reikt zooveel verder dan het oog. Ik heb tot bloedens doe last van mijn hoofdhuid, krijg mijn ogen soms amper open van de pijn, ga âs nachts uit om mân voeten in een ijsbad te doen, waar ik vervolgens van baal want water maakt het nog erger En precies dĂĄt kan je er niet af wassen als een make upje.
Naast Shirley heb je nog Aimee met eczeem en vast nog wel meer, maar ook bijv Vera had ik al veel meer van geaccepteerd/oprecht gevoeld.
Sorry, wel echt interpunctie fail
Toen Debbie en andere begonnen 2 weken geleden was shirley ook boos dat zij niet gekozen was voor de campagne e.d. alsof ze op haar tenen getrapt was / gepasseerd.
Kijk ik vind het goed dat het onder de aandacht gebracht wordt. Alleen de keuze van de manier van campagne vind ik wel apart.
Edit. Oké ik kan niet goed onder woorden brengen wat ik bedoel.
Bij Debbie draait alles om het uiterlijk.
Dat is t punt.
Ik heb de posts van Shirley eerder niet ervaren als âop haar tenen getraptâ dat zij die campagne niet had. Wel boos omdat Debby overduidelijk met nepplekken vol in de make up nonchalant op insta verscheen.
Shirley zegt gewoon hoe het is.
Zo ziet het leven van iemand met zwaar eczeem eruit.
Zoontje van een vriendin van me krabt zich ook iedere keer open en gaat ziekenhuis in en uit voor allerlei onderzoeken en behandelingen.
Precies. Alleen maar top dat Shirley zich nu zo uitspreek tegen Debbie (en ik zie nog wat mensen reageren). Hartstikke goed. Ik kan Debbie ook echt niet meer serieus nemen, dit is alleen voor de moneyz. Die had dit echt niet gedaan/gedeeld als ze er geen knaken voor had gekregen.
Gratis idee voor de Psoriasis stichting: Laat Debbie dan iemand met een huidziekte opmaken. Dan breng je het ongemak onder de aandacht en houdt Debbie het bij haar expertise.
Ik ga ook een brief schrijven.