Beutyblogtopic XL #7

Dat baalbericht dat een reisje niet door kan gaan lijkt me echt TYPISCH Cynthia haha maar ik heb de stories niet gezien.

47 likes

Als het klopt kan ze me wel aannemen als ghostwriter.

4 likes

Corrigeer me als mijn samenvatting kort door de bocht is: maar ze schreef eigenlijk dat zij zich geen zorgen maakte over het virus, dat ze haar reis er niet op aanpast en nog een screenshot van een stuk waarin wordt geschreven dat het allemaal zo ernstig niet is, dat het vooral voor kwetsbare groepen gevaarlijk kan zijn en dat dit bij de gewone griep ook het geval is.

28 likes

Het is inderdaad wat bijzonder geformuleerd maar ik denk dat de vraag zelf niet verkeerd bedoelt is. Als je Gregor alleen maar hangend op de bank zit liggen en wel een inkomen schijnt te hebben (what I spend in a week video) dan vragen mensen dat zich af. Of iemand het alleen denkt of echt de vraag gaat stellen is nog wel een ander ding :sweat_smile:

3 likes

Klopt. Dat ze wel voorzichtig doen en logisch nadenken (vaak handen wassen bijv) maar dat ze de reis niet erop aanpassen omdat ze niet in het ‘rode’ gebied komen. En dat ze hoopt dat er geen vluchten worden geschrapt.

3 likes

Mijn ouders hebben een keer een jaar lang gratis brood gewonnen bij de bakker. Dat was al geweldig!

60 likes

fulminant… bedankt voor deze toevoeging aan mijn vocabulaire. klinkt als een woord dat ik nog eens nodig ga hebben.

20 likes

OG broodwinnaars!
Mochten ze ook andere dingen uitzoeken? Of alleenbrood?

2 likes

Ik staar al een paar minuten naar deze twee woorden en mijn hoofd doet nu een beetje zeer.

6 likes

episch handig wel om haar werk te crowdsourcen.

6 likes

Na het lezen van deze instagram post van haar heb ik mijn bestelling van twee van haar planners geannuleerd. Ik leef liever niet episch waardevol.

41 likes

JONGE DAS JE HELE LEVEN AL.

37 likes

Sorry je zin begint niet met ‘aan’.

Edit ‘voor’ mag ook

1 like

AANSTELLER

6 likes

Episch

Alles is zo staccato. Intens kut. Maar echt.

21 likes

Nee nee nee nee nee

4 likes

Bedoel je niet episch kut?

7 likes

Hahahahhahah sorry wat?
Ik blijf het zo fascinerend vinden dat Cynthia elke keer weer niet doorheeft hoe ze overkomt.

Sorry dat je het zwaar hebt en af en toe twijfelt of je wel voor de 38e keer naar Curaçao of Terschelling moet.

26 likes

Je doet het toch niet gratis? :scream:

12 likes