Zelfs al zou Mascha hier meeposten en desnoods een handgeschreven briefje met “hallo FF” omhoog houdt op een foto, je gelooft pas dat het Mascha écht is als ze uitlegt waarom ze ruzie met Cynthia heeft.
Riotpoof explaining in 3, 2, 1…
Trouwens, even los van de discussie, als de naam Riot Poof vragen opwekt, google is your friend. Heeft niks met Mascha of “Foef” etc. te maken.
Ik denk gewoon lekker aan league of legends. De poof negeer ik uit het oogpunt van mijn gewenste interpretatie.
Wow hierdoor realiseer ik me nu pas dat ik al die tijd RiotProof las terwijl er @Hejira staat
Riotpoofy
Nou ja, geen lekker start gemaakt? We werden uit het niks uitgemaakt voor verschrikkelijk, zuur en jaloers. Bedoel, prima dat iemand nu relaxed doet en het over een andere boeg gooit maar ik snap best dat niet iedereen dat meteen vergeet en gezellig met elkaar gaat lopen doen.
Jij sowieso.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand van die woorden wakker van zou liggen maar het beïnvloedt wel degelijk de sfeer op zo’n moment. Zoiets verandert wel met de tijd maar we hoeven ook niet te doen alsof het niet gebeurd is.
Ik voelde me absoluut niet persoonlijk aangesproken, geen sec wakker van gelegen, maar iemand die zulke nare dingen zegt en een paar maanden zelf leuk mee doet op precies dezelfde manier is gewoon opmerkelijk en niet snel te vergeten.
Het duurde ook ZO lang! Ik dacht na een halfuur die is zo wel klaar met haar self promo praatje. Maar het duurde dus ANDERHALF UUR.
Was ze niet gezakt voor dat wijnexamen WSET level nog iets? Ik volg haar niet meer, dus weet niet of ze een herkansing heeft gedaan en het nu wel heeft gehaald. Maar ik vind het wel iets voor Cynthia dat als iets tegenvalt of als ze het gevoel heeft dat ze faalt het maar gewoon direct helemaal uit haar leven te schrappen. (En daar dan een mooie theorie bij te bedenken over waarom dit zo’n verstandige keuze is. #meertijdvoorzonopjegezicht)
Ja maar het is HAAR bedrijf en dus HAAR keuzes. En ze zal vast niet snappen waarom ANDERE mensen zich druk maken omdat ze HAAR prioriteiten nu even ergens anders legt.
Ik ben gewoon een debbie in de wording
Dan is gewoon je wine mindset niet optimaal.
Living the dream
Nog een semi biecht van mij in het beuty topic maar Debbie vind ik echt goals hoor. Ik wil op m’n 40/50e ook veel sporten en mezelf sexy vinden. Alleen die kinderen hoef ik niet
Ik kan hier echt alleen maar debiel in wording lezen.
Sorry aan alle Debbie’s.
Ze vond het kennelijk niet zo leuk, getuige het “kutmorning” aan het begin.
Sint zegt NEE tegen wijn.