Beutyblogtopic XL #7

Maar, de echte vraag blijft: ken jij Mascha persoonlijk?

4 likes

Doet dat er toe?

JA

24 likes

Verklaart waarom je het áltijd voor haar opneemt. En ja, dat valt op want over andere bloggers en vloggers ben je niet altijd zo positief.

5 likes

Wake up Kali Wake up

4 likes

Dat is nog zacht uitgedrukt :no_mouth:

1 like

Waarom is dat een bizarre conclusie? Als je een relatie wilt, wil je toch het liefst een stabiele relatie. Wie zit er op constante drama te wachten.

39 likes

:tipping_hand_woman:

43 likes

Haha maar niet per se hun relatie? Dat is waar @Nachtburgemeester

Ik zou in elk gebal niet zitten te wachten op zo’n patronizing Grefoef. Hun relatie is wellicht stabiel, maar niet per se gelijkwaardig(imo).

1 like

Maar streven naar zoiets betekent toch niet per se precies hetzelfde. Ik hoef echt niet zoals zij te leven, maar hoop wel dat ik over een jaar of tien nog steeds hetzelfde niveau van liefde, vertrouwen, support en plezier uitstraal/voel als dat zij doen. Wat dat betreft vind ik hen wel echt een voorbeeld van een fijne relatie, waarin ze beiden gelukkig zijn met hoe het gaat.

15 likes

Ik vind uitspraken als “je moet streven naar zoiets” ook best apart. Prima dat dat voor jou van toepassing is, maar voor heel veel mensen ook niet. Iedereen wil nou eenmaal iets anders in het leven en er zijn ongetwijfeld mensen die geen (stabiele) relatie willen. Stellen dat iedereen daarnaar zou moeten streven vind ik raar, want dat is niet zo en dat hoeft ook niet.

6 likes

Je moet streven naar genoeg vochtinname en voldoende beweging. Andere dingen zijn toch meer variabel. :upside_down_face:

29 likes

Ze zegt toch gewoon ‘ALS je een relatie wil, wil je toch het liefst een stabiele relatie’. Dat is toch niet zo’n rare uitspraak. Denk dat dat voor de meeste mensen die wel een vaste relatie willen/hebben wel geldt. Hoe je dat invult is een tweede. Dat hoeft niet per se zoals Mascha en Gregor te zijn.

12 likes

Wat een onzinnige discussie. Elke relatie is anders, doe lekker wat werkt voor jullie.

Nu terug naar beuty: wat is de connectie tussen @Hejira en massa!?

14 likes

En waarom wil ze het niet gewoon zeggen?

Mijn theorie: het is Tat.

20 likes

Of het is Cynthia die op deze manier de vriendschap terug wit winnen.

14 likes

Ik heb het gevoel dat het die kijker is van dat stel dat ze tegenkwamen in Vegas. Waar ze nu ook mee afspreken. Lau en Ash ofzo?

5 likes

Ik kan er niet zo goed tegen hoe ze met die stemmetjes met elkaar omgaan, maar zoals je zegt is het van buitenaf altijd wel heel duidelijk dat ze niet alleen partners zijn maar ook beste vrienden en ik vind hun echt couplegoals.

Aah Ketchum?
afbeelding

1 like

Haha dat filmpje. Wat probeert ze boeiend en interessant te doen over kaarsen maken. Komt echt heel knullig over. Alsof ze een beetje beschaamd is en het mooier wil laten lijken dan het is. Hashtag Miss Nederland. Hashtag Entrepreneur. :joy:

4 likes