Dat zegt ze toch niet? Sophie Hol heeft een arbeidsconflict.
Maar alle uitspraken zijn openbaar.
Ik heb die van Aimee geprobeerd te vinden, maar lukt me niet
Ja, Aimee is in elkaar geslagen. Sophie Hol een arbeidsconflict.
Vandaar mijn vraag omdat ik de video niet heb gekeken en ik heb geen idee wie Sophie Hol is.
Nee dit gaat over iets waar ze al wel vaker over heeft gepraat.
Ok sorry ik weet dat de discussie of vloggers wel of niet hard werken echt al eeuwenoud is maar Mascha die vandaag even een break nodig heeft nadat ze 18 minuten jaar mail heeft âgedaanâ
Ik ben helemaal voor pauze nemen en goed voor jezelf zorgen maar hier stond ik toch wel even van te kijken.
Ik was al afgehaakt toen ze haar yoghurt met granola en cherries ging tasten.
Oeps, ik haal ook altijd koffie als ik op werk mijn mail heb gedaan 's ochtends (aka nu).
Oh nee het ging me meer over het dramatische âecht even een break nodigâ.
Sowieso doet zij altijd heel heftig over haar e-mail. Waarschijnlijk vindt ze het gewoon heel onleuk om te doen, maar ze doet altijd alsof ze het een speciaal soort zwaar heeft.
haha, nouja weet niet of het in de video serieus bedoeld is, maaar als ik zoiets zeg is het meer als grap iig. Zoals toen ik nog studeerde en aan mân scriptie moest, als ik Word had geopend en mân boeken had klaargezet, zo, even pauze hoor nu mag ik even koekjes. Maar dat was meer een motivatietactiek :â)
Ik vraag me ook af hoe vaak ze haar mail checkt als ze 1200 nieuwe zakelijk mails en 370 persoonlijke nieuwe mails heeft⊠Ik zou dan bijna denken dat ze niet dagelijks kijkt.
Ik kon haar voor een samenwerking niet eens rechtstreeks mailen, maar alleen naar haar managment. Die leest zân mail ook niet of hij antwoord gewoon niet. Kleine moeite toch om âbedankt maar neeâ te mailen denk ik dan.
Maar goed, als je 1200 mails door moet zal daar wel geen beginnen aan zijn
Ik vind dat dat wel bij het werk hoort, je kunt toch een standaard nette afwijs mail maken en hem daarna naar een archiefmapje slepen ofzo. Dat is echt 2 sec werk.
Snap het ook nooit zo goed dat mensen 29372 ongelezen mails hebben en daar nooit orde in willen aanbrengen. Ik ben zelf een chaoot maar zie juist echt mega veel belangrijke mails over het hoofd als ik het niet probeer te ordenen of meteen netjes afhandel (denk ik).
Mascha ging niet veel zwangerschap kleding kopen hoor. Zei ze ergens 500 zwangerschaps jogging pakken geleden.
Oh hahah ze komt er zelf ook op terug in de vlog.
Sterker nog: diender gewoon als een standaard handtekening. Hoef je niets te typen, alleen paar kliks te doen.
ik mail op mijn werk ook echt niet op alle verzoeken om samen te werken terug hoor. elke week krijg ik wel een sales email van âoh je wil echt met ons video platform werken hoor, is geweldig voor jouw bedrijfâ. en ook unsollicited, dan hebben ze mijn email gewoon ergens gevonden. en dan neem ik aan dat dit voor mascha x10 zo niet x100 is en dan begrijp ik het heel goed dat ze niet op alles reageert. tijd = geld.
Die Max van Marije die voor Mascha werkt doet zijn werk dan ook niet echt goed, als Mascha alsnog zoveel mails moet wegwerken.
Achh debbie zegt dat je niet op kiloâs moet focussen maar op je hip to waist ratio en dan haar eigen stats erbij zet en een foto waarbij ze overduidelijk een waisttrainer om heeft
Mn hip to waist ratio is best groot. Ik heb namelijk een zandloper figuur met extra zand. Betekend dit nu dat ik sexy ben en het ideale lichaam heb?