Beutyblogtopic XL #7

Luister naar je moeder joh.

2 likes

Ik denk dat zij nog op maillinglijsten staat van ver vaar haar tijd met een manager. Of instanties die nog van daarvoor haar prive mailadres hebben.

Ik heb voor een organisatie gewerkt, waar uit alle hoeken en gaten (privé) e-mailadressen van influencers/bloggers en vloggers werden getoverd. Ik stond versteld wie er allemaal werd lastiggevallen met -niet relevante- persberichtend etc. Denk dat Max daar vrij weinig aan kan doen.

Ja

2 likes

Dan wordt het hoog tijd dat ze zich gaat afmelden voor die lijsten. Ik snap nooit als mensen dat als excuus gebruiken. “Poe ja ik ontvang al zoveel nieuwsbrieven en spam.” Er staat een unsubscribe-knop onderaan bijna elke mail?

Automatisch antwoord vind ik ook wel een goed idee. Met een soort disclaimer op welke verzoeken ze niet reageert en als ze wel reageert het binnen x dagen is. Dus geen gehoor = nee.

2 likes

Haha, ik heb de vlog gekeken en denk precies dat dit ook misgaat bij haar :woman_shrugging:

Afmelden kost “veel” werk, zeker als je het zo op laat stapelen. Maar het scheelt enorm veel mail en overlast.

Maar dit waren dan ook naaacho’s.

2 likes

Ja ik zei mam post gewoon een meloenen foto dan is iedereen weer afgeleid

1 like

Oh jazeker

1 like

Geen waist trainer en dat bewijst ze met een meloen foto.

5 likes

Lol deze foto is toch alleen maar bevestiging. Het verschil tussen haar heupen en taille is op de schaduwfoto veel groter dan de bewijsfoto.

Ik hoop wel dat ik ook maar een fractie van haar lijf heb op die leeftijd

26 likes

Tits to waist ratio.

29 likes

Ik ben vooral afgeleid door de pestzooi in het bad achter haar

9 likes

Nou wat een geluk toch maar dat ze stylish grefoef heeft he. Jammer dat ze Siem niet heeft gevraagd, naast dokter, masseur en therapeut zal hij toch ook wel stylist zijn??

62 likes

Dan hebben we nog een leuke video voor je!

2 likes

Enjoy!

17 likes

Bewijs drang much, jeez. Ook echt “ik krijg dm’s” - 1 DM ja

3 likes

Ik vind 100-200 per dag niet echt veel voor iemand waarvan haar e-mail adres op internet staat? (En spambots je dus weten te vinden.) Ze laat het gewoon oplopen.

*(mijn inbox is trouwens verre van netjes maar Mascha doet net zo dramatisch als Elise die zwanger is van zestig tweelingen.)

6 likes

:scream: shiiittttt
!
Nouja, no shame in her game blijkbaar. Met niks, ook niet met een volgerommeld huis.

Niet fucken met Elise! Dat is de bloody fucking limit.

9 likes

Haha ik vind haar heel leuk maar zelfs haar vriend zei laatst dat hij haar op wilde geven voor de Leidse toneelschool.

9 likes