Beutyblogtopic XL #7

Ja toen hij 15 was. Wat stellen dat soort dingen dan allemaal voor :joy:

8 likes

Semi biecht maar ik vind ze echt heel lief samen. Heel nmsvpe maar ze zijn al zo lang samen en nog steeds supportive voor elkaar en ze hebben het nog steeds leuk samen. Ze zien er ook altijd wel gelukkig samen uit. Ik hoop dat ik over 20 jaar ook nog steeds samen ben met m’n boi en we elkaar dan nog steeds zo supporten

49 likes

Jeeezus . Niet normaal dit. Bi-zar

8 likes

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze er niet gek van worden om álles samen te doen de hele dag door. Vandaag lag Gregor zelfs ook in de stoel bij die vrouw van bodyfix, net zoals hij meegaat naar Mascha’s huidtherapeute, haar kapper, samen sporten etc. Het lijkt me zo chill om ff alleen naar de kapper te gaan oid haha. Maar ja wel op zich goals dat ze elkaar blijkbaar nog niet zat zijn.

35 likes

Vind ik ook knap. Ik was Gregor al zat na het aardbei pluk filmpje.

90 likes

mijn vriend wordt al saggerijnig als hij de eerste tonen van “goeieeeemoooorgen” weer hoort

17 likes

Ga nou naar achterrr :rage:

2 likes

Mijn vriend en ik hebben officieel af moeten spreken dat ik Mascha’s vlogs niet kijk in zijn bijzijn, omdat hij zich zo irriteerde :no_mouth: dus als ik in de woonkamer nu zit te kijken en hij komt binnen, zet ik ‘m snel af hahaha

24 likes

Mijn vriend schreeuwt dan altijd heel hard en schel ‘goeiemorgen’ terug, dan heb ik ook meteen al geen zin meer om te kijken, haha.

19 likes

Relaties vergelijken is pointless. Voor iedereen is dat anders en vooral heel persoonlijk. Mascha en Gregor zijn compleet in sync als je t mij vraagt en laat ze lekker leven. Wat mij betreft hebben zij wat iedereen wil, een hele sterke band qua vriendschap, liefde en intimiteit.
Vind dat degenen die hierover zitten te zeuren hun jaloezie laten doorschemeren.

68 likes

JAA MAAR IK VOEL NU DE GELEGENHEID OM OVER MEZELF EN MIJN RELATIE TE PRATEN!!!

Laat me please ook vertellen hoe amazeee ik oo de middelbare was.

24 likes

Ik wil echt graag weten wat het is met jou en Massa. Je doet net zo hard als wij allemaal over ieder ander maar Massie kan niks verkeerd doen. Whyyyyyy

17 likes

Ik zeg toch niet dat je niet over je eigen relatie kan praten of er open over kan zijn?
Het is meer dat het altijd vergeleken wordt met iets waar men zich aan vast kan houden en dat er dan een vergelijking ontstaat die altijd ‘outbound’ negatief is.
Vind het gewoon raar hoe mensen hier kunnen zeuren over zo’n stabiel stel. Je moet juist streven naar zoiets.

You had me! tot je laatste zin :roll_eyes:

9 likes

Hoezo? Waarom is het raar om te streven naar zoiets? Ik geloof bijvoorbeeld dat mij zoiets nooit zal overkomen, maar ik hoop dat het wel misschien ooit gebeurt. Hoe heerlijk is het als je partner je beste vriend is?

Dat is ook fantastisch, weet ik uit ervaring. Misschien vat ik je bericht anders op hoor. Maar je brengt het als een ultiem doel waar mensen in het levuh naar moeten streven. Dat vind jij en dat wil jij. Heel veel mensen willen dat niet.

8 likes

Eens

Nee zo bedoel ik het echt niet, niet zo van “DIT MOET IEDEREEN NALEVEN” heus niet!
Ik vind het een mooi idee om na te streven.

1 like

Oh ik bedoelde het ook niet als een tegen reactie op jou hsha. Ik ben het met je eens maar mijn reactie was meer iets wat ik steeds zie terug komen hier. Das als een influencer bekritiseerd word op iets dat er ineens een hele “mijn leven is heeeel anders laat het me uitgebreid beschrijven” discussie ontstaat.

Oh wacht zie nu pas dat jij het bent hahaha. Kak ik trap er altijd in.

11 likes

Nou zeg, ik ben de duivel niet:P

2 likes