Haha nee heb je niet de vlog gezien waarin ze haar pasje gaat inleveren bij de tweede kamer, in een CAMO-ONESIE?!?!?
BeautyWithAPurpose
Hahahaha omg dit moet ik zien
Het is veel minder spannend dan je denkt want volgens mij is het reces of vakantie? Er is praktisch niemand aanwezig.
Also: parlijamenttttt
beter geen drinkspelletje doen met Parliejement. of het moet met selderijsap zijn.
Ik zal nooit wennen aan het feit dat ze een gigantische print van haar eigen hoofd in haar woonkamer heeft hangen.
Zij was toch heel erg aangekomen om vervolgens te vloggen over hoe ze zou afvallen? Heeft iemand dat nog gevolgd?
Oeh dit vind ik echt een goede gok !
Maar zal wel weer bij gissen blijven ben ik bang
Ja! Dat gevoel heb ik ook!
Ik faal in beide.
Mensen, er was vanochtend een spreker op kantoor. Jawel: een coach die ons even kwam vertellen dat we niet zo negatief moesten zijn maar moesten OOmDEnNkEeeNnn. Nee.
Verbaast me niks. Hij was in zijn jeugd lid van de JOVD heb ik begrepenâŠ
Ik was echt weggelopen denk ik.
Ik had dit ook een keer en mensen vonden het oprecht tof. Ik dacht hoe ga je dit toepassen in je werk dan? Kut hĂ© zoân tekort aan leraren, maar leerlingen hebben dan meer tussenuren en dat vinden ze leuk. Parteh.
Nou sorry hoor ik ben toch heus niet negatiever dan de meesten hier over âandereâ influencers. Ik snap dat ik misschien niet de beste indruk heb gemaakt toen ik begon met posten hier maar uiteindelijk is er echt niet veel verschil tussen mijn manier van mân mening delen ten opzichte van de rest.
Naja behalve dan dat je het voor één influencer enorm opneemt maar andere wel âomlaagâ haalt. Vanwaar dat verschil?
Naar mijn mening âpakâ ik niemand ergens op. Ben gewoon nieuwsgierig hoe het zit.
Ja nu je het zegt ben ik het hier wel mee eens. Waarom heeft nog niemand gedacht dat ik (een vriendin van) lilylike ben dan?
Ik heb altijd al gedacht dat jij lilylike bent.
Ik ben me bewust dat ik deze situatie voor mezelf heb gecreëerd waar mensen denken dat ik een voorkeur heb, kunnen we het laten rusten dan nu? Ik zal er op letten dat ik niet teveel bevooroordeeld reageer op bepaalde influencers maar ik ga echt niet opeens zeggen wie ik ben, iedereen is hier toch anoniem dus ik hoef ook mijn identiteit niet bloot te geven omdat er over gespeculeerd wordt.
Ah trek het je niet aan! Ik denk dat veel mensen (ik in ieder geval) dachten dat je Mascha bent of een bekende van haar. (Riotpoof klinkt ook wel Mascha-ish.) Maar tuurlijk hoef je niet te zeggen wie je bent en als je je voorkeur uit wil spreken naar bepaalde youtubers hoef je dat echt niet te laten. We hebben allemaal wel onze stanmomentjes. (Oke niet iedereenmaar ik wel.) Lekker bevooroordeeld reageren als je dat wil!