Dit zeg ik toch ook ongeveer in mijn post? Dat hoe vaak je je haar wast samenhangt met hoe vet het wordt ontken ik niet, maar er zit wel een grens aan in hoeverre je dat kunt manipuleren en die ligt voor iedereen anders.
Ik heb zo’n hekel aan dat geroep van “DIT KAN IEDEREEN, JIJ OOK, GELOOF ME” terwijl mensen alleen ervaring hebben met hun eigen situatie?
Fijn trouwens dat jij denkt dat met fijn en stijl haar om de 3/4 dagen zeker haalbaar is, maar waar baseer je deze informatie op? Er zijn hier genoeg mensen met andere haartypes die dit geprobeerd hebben en zeggen dat het voor hen helaas niet zo werkt (en dan zeg je ook nog dat je hen niet gelooft omdat je denkt dat ze het niet lang genoeg geprobeerd hebben? Waarom?)
Zelfs als je iemand kent die wel dat haartype heeft en het maar weinig hoeft te wassen, wie zegt dat de talgafscheiding/hormoonhuishouding/alles wat er verder mee te maken heeft bij weer iemand anders niet totaal anders is, waardoor het gewoon niet haalbaar is?
Edit: misschien was dat eerste gedeelte niet helemaal duidelijk uit mijn post bedenkt ik me nu.