Nee is ook een woord.
Ik bedoel voornamelijk dat hij in zijn jeugd ook politiek actief was. En overigens vraag ik me wel af hoe liberaal JOVD tegenwoordig nog echt is. Ja Splinter Chabot lijkt vrij liberaal, maar JOVD is een breed spectrum hoor van D66, zelfs Groenlinks (Zij hebben Femke Halsema ooit verkozen tot liberaal van het jaar) tot conservatief VVD en FVD. Ooit heeft Geert Wilders de liberale aanmoedigingsprijs gekregen van hen…
De keukentafel van Diana vind ik zo tof!
Omdat het maar een forum is toch? Misschien ben ik dan een sukkel maar ik vind dat zelfs trollen wel een nieuwe kans verdienen.
https://i.pinimg.com/originals/b7/ee/f3/b7eef3da9014c58763cf732cc56dfa09.pngBring back Trollercoaster?
Wineset?
Op het egf werd elke roekie door het slijk gehaald. Nu zijn we helemaal koembaja.
maar even mensen, wat is dat telefoongesprek in de vlog van vandaag?
3:43
volgers zijn ook gewoon mensen, allright meid.
“Je kunt een vlog niet scripten”, dat hele telefoongesprek lijkt gescript
Ik vind dit zo’n leuke video. Vanaf 7:50 heb ik echt hardop gelachen haha heerlijk. Heb meteen zin om mijn eigen dagboeken te zoeken
Ja, ik vond dit ook echt een hele leuke video! Zo simpel, maar toch zo leuk
Ja ik ga naar izakaya met die foto, “dit wil ik!”
Ziet eruit als een visstick met aluminiumfolie erom heen.
Lekker!
Aw wat ziet ze er mooi en gelukkig uit, echt leuke video!
Hahaha <3
Het grappige is dat ik mezelf helemaal niet als een troll zie, zo heb ik mezelf niet willen profileren. Ik kwam dit forum tegen en las dingen waarvan ik dacht: waarom zeuren mensen hierover? Ik had het concept niet door, dat dit een plek is waar je in feite ongefilterd je mening kan geven (tot op zekere hoogte).
En ik vind vaak dingen die hier gezegd worden nog steeds stom, maar dat vinden we allemaal anders waren we hier niet om erover te discussiëren.
En inmiddels zeur ik lekker mee. Amen.
Maar wat is nou dat avocadoding wat we moeten bestellen dan?
Ik lees dit als sarcasme
Nee, volgens mij is dit puur hypothetisch. En hiermee de wens het universum insturend dat ze graag gevraagd wil worden.