Op het egf werd elke roekie door het slijk gehaald. Nu zijn we helemaal koembaja.
maar even mensen, wat is dat telefoongesprek in de vlog van vandaag?
3:43
volgers zijn ook gewoon mensen, allright meid.
âJe kunt een vlog niet scriptenâ, dat hele telefoongesprek lijkt gescript
Ik vind dit zoân leuke video. Vanaf 7:50 heb ik echt hardop gelachen haha heerlijk. Heb meteen zin om mijn eigen dagboeken te zoeken
Ja, ik vond dit ook echt een hele leuke video! Zo simpel, maar toch zo leuk
Ja ik ga naar izakaya met die foto, âdit wil ik!â
Ziet eruit als een visstick met aluminiumfolie erom heen.
Lekker!
Aw wat ziet ze er mooi en gelukkig uit, echt leuke video!
Hahaha <3
Het grappige is dat ik mezelf helemaal niet als een troll zie, zo heb ik mezelf niet willen profileren. Ik kwam dit forum tegen en las dingen waarvan ik dacht: waarom zeuren mensen hierover? Ik had het concept niet door, dat dit een plek is waar je in feite ongefilterd je mening kan geven (tot op zekere hoogte).
En ik vind vaak dingen die hier gezegd worden nog steeds stom, maar dat vinden we allemaal anders waren we hier niet om erover te discussiëren.
En inmiddels zeur ik lekker mee. Amen.
Maar wat is nou dat avocadoding wat we moeten bestellen dan?
Ik lees dit als sarcasme
Nee, volgens mij is dit puur hypothetisch. En hiermee de wens het universum insturend dat ze graag gevraagd wil worden.
Law of attraction
Ik denk dat ze aan het visualiseren is
Uiteraard, dagelijkse dosis visualisering. Zou bijna mân eigen portie vergeten. Bij deze visualiseer ik: een kwijtgescholden studieschuld en een auto.
Now we wait.
Of misschien heeft ze een paar wijntjes (te veel) op.
Mascha heeft laatst denk ik het woord âdoortrekkenâ ergens gehoord en nu gebruikt ze het de hele tijd (verkeerd).
Ik vind dat echt zoân kantoorwoord. Tenzij het over de plee doortrekken gaat