Wowow dit ding is zó naar. Overtrof echt m’n verwachtingen, maar dan op de negatieve manier
Wat zeggen ze erover? Is het gevaarlijk?
Maar zij heeft het toch gewoon in dat winkeltje gezien en gekocht? De eigenaar zal het inderdaad op Alibaba oid ingekocht hebben.
Ik denk dat ze het er vooral bij zet omdat mensen gaan vragen waar ze het ook kunnen kopen, niet omdat ze denkt (of het over wil laten komen) dat ze een uniek stuk italiaans design koopt.
Ik heb wel ooit een poging gedaan maar ik kreeg alleen maar heeel veel water in m’n neus waardoor alles pijn deed en stopte met het gebruiken want ik dacht wat is dit voor helse pijn
Bij mij gebeurde er dus helemaal niks… Wat doe ik verkeerd?
Maar er wonen vast mensen in dezelfde stad/komen er wel eens, dus dan kan ze dat winkeltje best benoemen. Dunkt me.
Geen spon is geen benoeming!!
Ah shit vergeten. Boek van ons Mas en Max niet goed begrepen.
Wat een ontzettend niet objectief antwoordmodel, de antwoorden die je kan kiezen zijn net zo beperkt als Cynthia’s inlevingsvermogen en zelfkennis.
Precies dit dus, jezus het lijkt wel een quiz uit de Tina
Ben je wel volledig ontspannen?
A) nee duurt 1-2 dagen
B) nee
C) niet en nooit geweest
Ben mezellef niet of nooit geweeheeheest
Also: wat is “in mijn hoofd storm het stress” voor zin
Doordat er zoveel keer ‘stress’ staat, word ik automatisch zenuwachtig.
IK OOK!
Is dit serieus haar werk? Een vragenlijst over vakanties eruit te knallen om vervolgens weer een reden te hebben om een of andere stomme cursus te geven en daar goud geld mee te verdienen
Jezus lijkt me echt totaal niet episch waardevol werk
Stresssssssssss
Als ze serieus de oplossing heeft voor vakantie stress teken ik ervoor, want ik zie vakantie inderdaad als stressvol en juist meer werk voor en na. Maar ik betwijfel of onze cynth dit kan oplossen voor mij
Nee, zeker niet, ze noemen het een yoga trend