Ja rot op, wat doe ik HIER
Als het nou eens een goedwerkende vakantie-app zou zijn met een agenda (en aanbevolen in te plannen tijd per bezienswaardigheid!! Aanbevelingen op basis van reisplannen van andere appgebruikers!!!), Google Maps en Tripadvisor geĂŻntegreerd.
Maar neen het wordt ongetwijfeld iets episch waardeloos.
Ik mis het antwoord âdubbelgeklapt met een zeer pijnlijke knie en de elleboog van mijn buurman in mijn nieren, mijn voeten diep weggestoken in de 34 cm beenruimte onder de stoel van de man voor me die uiteraard vanaf het âseatbelt offâ teken direct zijn rugleuning achteruit gooide en aan de andere kant een moeder met een overactieve baby op schoot aka ik ben te fucking oncomfortabel om me bezig te houden met mijn mentale toestandâ
Pfff kijk wie er een auto kan betalen
Die enquĂȘte is ook alleen in te vullen als je een kantoorbaan hebt. Niet iedereen heeft een eigen mail en een out of office en klanten??
Of uberhaupt werk zonder werk heb ik ook gewoon stress hoor!!
Waar kun je die link vinden van de enquĂȘte? In haar stories staat niets!
edit: oh oeps op haar structuurjunkie account
Had je maar beter je best moeten doen bij het visualiseren van een business class stoel
Ik voel een glitterquote aankomen
Glitterquotes zijn op vakantie en wilden ook die enquete invulle,n maar kregen al stress bij het zien van de vragen en antwoordopties.
Ze schreef dat ze geen risico ziet om naar Italie af te reizen, aangezien ze 160 (of zoiets) kilometer van het uitbraakgebied zit.
??? Geeft Cynthia nou ook al workshops over hoe je moet ontspannen op je vakantie???
Hahahah weten jullie nog hoe ontspannen ze was toen ze een nacht in Peru moest slapen?
Alles buiten een Wadden- of Caribisch eiland is mijlenver buiten haar ontspanningszone.
hmmm er was iets met overlastgevende fauna ergens? misschien niet helemaal fair van jou dit, leeuwenhart. daar was gewoon niet omheen te plannen.
Ja soms is er fauna in een jungle, dat kan zomaar gebeuren.
Ze sliep overigens gewoon in een bed met een klamboe in een kamer alleen was er dus een stukje muur open Omg
Volgend jaar Wie Is de Mol Waddenzeeeilanden met Cynthia als mol. En dan dat de titel van een aflevering âonzuiverhedenâ verwijzend naar haar acne sjaal.
oh ja, nu staat het me weer helder voor de geest. gelukkig maar. ok ik ben on the fence over hsp-shaming maar here it goes:
hoogsensitief hoor.
Geen grappen maken over hoogsensitiefiteit aub. Dan trek ik me weer terug onder mijn dekentje.
En dan als eet proef tiramisu als lunch