Ik gebruik de l’oreal botanical lijn met saffloer, die ruikt ook nog eens heel lekker! Dr. Organic (van holland&barret is ook een aanrader)
https://www.ah.nl/producten/product/wi411316/botanicals-safflower-shampoo
Ik gebruik de l’oreal botanical lijn met saffloer, die ruikt ook nog eens heel lekker! Dr. Organic (van holland&barret is ook een aanrader)
https://www.ah.nl/producten/product/wi411316/botanicals-safflower-shampoo
Ja, hier ook. Dus kan me ook goed voorstellen dat ik iets heb gemist. Ben benieuwd hoe veel kleuren ze in 1 kamer kan proppen, en hoe veel kringloop pannetjes/potjes/deksels/planten ze in een hoek kan schuiven.
Helemaal mee eens. Ik heb het bij meerdere kappers nagevraagd en kreeg ook telkens de reactie dat dit niet voor iedereen is weggelegd (ik heb dit als reactie onder het artikel gegeven, ben benieuwd of Cynthia er nog op reageert).
Cynthia zelf heeft een prachtige bos haar, ik denk dat je er dan minder snel bij stil staat dat het voor mensen met dun/fijn haar of vette huid een compleet ander verhaal is.
Ik ben haar vorig jaar een paar keer op Terschelling tegengekomen. Van voren zag haar haar er nog wel een klein beetje uit, maar aan de achterkant was het een grote sliertenbende. Zag er niet uit. Haar haar zag er vettig uit en had heel erg een verfbeurt nodig. Nu was ze op vakantie, en dan doe ik mijn haar ook niet, maar ze heeft niet heel veel haar, en doet het meeste naar voren. En dat ziet er erg raar uit. Geloof me: dat haar van haar is ook niet top. En van dat weinig wassen, dat wil zij heel graag, want haar kleur (vooral de fellere rode kleuren) gaan er snel uit als je het vaker wast, dus haar motivatie om zo weinig mogelijk te wassen, komt daar vandaan, denk ik.
Jee dit klinkt echt zo onaardig. Stel je toch voor dat je dit leest over jezelf. Dat iemand die jij niet kent en waar je dus zelf niks van kan vinden, je dus in het echt heeft zitten bekijken en toen zulke lullige dingen dacht over je haar.
Even wat anders: ik ben dus sinds 2 weken mijn weken aan het plannen. En ik krijg zo fucking veel gedaan ineens. Omdat ik het overzicht hou en als ik mijn to-do’s opschrijf ze ook niet vergeet. Ik deed het dus gewoon in een spreadsheet op mijn google drive, maar het bevalt zo goed dat ik morgen de structuurjunkie planner light bezorgd krijg
Ik heb stiekem zelf ook al best lang een structuurjunkie planner. Ze zijn best mooi.
@TanteBetje ik vind het ook niet zo’n aardige post. Snap hoe het ontstaat, maar ik vind het best over het randje om over zaken die vloggers niet zelf in de hand hebben te posten (dus niet op basis van hun content, maar prive momenten).
Ik vind het wel goed dat @TanteBetje tegengeluid geeft om te laten zien dat het beeld dat Cynthia schetst niet realistisch is.
Maar je weet het niet, daardoor voelt het voor mij een beetje oneerlijk. Voor hetzelfde geld had ze een mega bad hairday of moest ze nodig even naar de kapper. Ik heb Cynthia zelf regelmatig zien lopen in Zwolle en herken dit bijvoorbeeld weer niet.
Ja inderdaad, Cynthia pretendeert met haar artikel dat ze haar haar maar een keer per week of zelfs anderhalve week hoeft te wassen voordat dat het vet wordt. Dan is het toch niet vreemd dat iemand die in het echt heeft gezien dat dit niet (altijd) klopt dit hier meldt.
Ze zegt zelfs dat haar haar niet zweterig of vet wordt door sporten… Nou kan ik me hier dus echt helemaal niks bij voorstellen haha. Lijkt me echt smerig om m’n haar maar eens per anderhalve week te wassen als ik 3x in de week zou sporten. Dan kan ik wel droogshampoo gebruiken om het wat minder vet uit te laten zien, maar ik zou het toch niet zo hygiënisch vinden bij mezelf.
Ik wou precies zeggen ja. Hoezo is het onaardiger om onaardige dingen te zeggen waarvan je niet weet dat het waar is dan onaardige dingen zeggen waarvan je WEL weet dat het waar is?
Omdat het ineens echt is mag het niet meer? Das toch gewoon hypocriet. Onaardig zijn we hier over het algemeen allemaal wel eens, laten we wel wezen.
Maar een video/blog plaats je zelf online en je hebt de mogelijkheid om het beeld van jezelf te controleren. Als je niet wilt dat men je koopdrang bekritiseerd knip je dat eruit, als je niet wilt dat men over je vette haar roddelt laat je dat niet zien. Maar op het moment dat het over offline gaat denk ik: het zijn ook mensen met een bepaald recht op privacy. Wellicht ben ik zelf lichtgeraakt, maar ik vind “ik heb haar in het echt zien lopen en het zag er niet uit” een stuk onaardiger dan andere dingen die hier gezegd worden.
Edit: voorbeeld. Als iemand over Aimee’s huidige video zegt dat ze niet zo blij leek met haar woning vind ik dat een stuk minder erg dan wanneer iemand haar bij het huis heeft zien lopen en zegt “ze keken echt totaal niet blij, volgens mij zijn ze helemaal niet tevreden met dat huis”.
?! Dan doe je geen cardio iig haha.
Nou ja, ik vind ‘grote sliertenbende’ wel een stuk rottiger klinken dan bad hair day bijvoorbeeld.
Ja fair enough de bewoordingen hadden anders gekund
Misschien schaakt ze. Dat is ook een sport.
Ik moet toch echt even melden dat ik iedere dag sport en mijn haar ook maar 1 x in de week was. En toch iedere dag een good hair day heb
Ze heeft wel eens een haarroutine artikel geschreven (wrs meerdere) en als ik zie wat ze allemaal aan producten gebruikt vind ik het wel een beetje viezig eerlijk gezegd. Volumepoeder bijv maakt je haar echt stug, als ik dat gebruik wil ik het echt meteen wassen. Dan ga ik er niet de dag erna nog eens een berg droogshampoo en volumespray in knallen
Ik heb van mezelf wel droog haar en gooi er elke dag wel producten in en als ik dan zeg hoe vaak ik mijn haar was vinden mensen het soms ook vies, maar ja merk zelf wel dat water en gewoon even mijn haar masseren alsof ik het was maar dan zonder shampoo er eigenlijk altijd voor zorgt dat de producten uit mijn haar gaan. Nou gebruik ik geen sulfaten en siliconen etc. dus als je dat wel doet is het misschien ook wel anders.
TL;DR Elke dag haarproducten gebruiken en weinig wassen staat niet gelijk aan vies haar of heel veel product building.
Heb net gereageerd op dat debiele artikel van Cynthia. Word niet goed van die hele ‘was je haar minder, dan wordt het SOWIESO minder vet’ gezeik. Hoor dat zo vaak?? Ik ben gewoon jaloers want niks helpt en heb alles en meer al geprobeerd