Hahahahahahah die voetjes zo op de grond alsof ze zweeft.
Stiekem zit ze gewoon in Amsterdam voor een green screen!!!
Hahah ze lijkt wel een sim
Ja het viel mij ook pas op bij de voetjes🤣
Of een vakantie in de IKEA.
Mega raar ook want haar omgeving is wel scherp, die planten enzo. Maar zijzelf is dan heel pixellig en van hele andere kwaliteit. Ik heb het idee dat ze gewoon compleet hierin geplakt zijn.
Neeeeee wat nep.
Je hebt gelijk dat mijn bewoordingen niet aardig zijn. Teruglezend heb ik er ook veel te veel woorden aan besteed. Mijn excuses hiervoor. (aan jou en Cynthia als ze meeleest)
Ik ben het met je eens dat ook een bekend persoon in een privésituatie recht op privacy heeft, en dat je dan terughoudend moet zijn met opmerkingen hierover. Maar dat betekent niet dat je er dan niets meer over mag zeggen (hoewel mijn woorden te oordelend waren). Ik heb het voorval functioneel willen inzetten, maar ik kan niet ontkennen dat ik echt oprecht verrast was door de staat van haar haar. Dat had ik, met alle aandacht die ze haar haar geeft, niet verwacht.
Hier lijkt het ook alsof dat kind je gewoon de middelvinger geeft
Perspectief klopt ook niet
Je hoeft je echt niet aan mij te excuseren hoor, zo bedoelde ik het niet. Ik snap ook wel hoe zo’n post ontstaat als een influencer zo’n blog schrijft en je zelf denkt: nouuu dat heb ik anders ervaren. Wel supernetjes dat je erop terug komt
Ik snap die laatste zin niet
Ik zou ook wel een broodwinnaar willen zijn.
Broodwinner (Geen winnaar ) is toch gewoon een synoniem van kostwinner?
Broodwinner is een slechte vertaling uit het Engels van breadwinner. Broodwinner is kennelijk een zeil in het Nederlands
Ik heb het even opgezocht want begon nu te twijfelen, maar blijkbaar wordt broodwinner ook gebruikt:
Ik hoor het hier in ieder geval wel eens ipv kostwinner dus vandaar dat ik er niet gek van opkeek dat er broodwinnaar geschreven werd
Ik zie dat ze een goed punt probeert te maken maar het is weer net niet hé.
Ik wil wel broodwinnaar zijn trouwens. #ketolife
Volgens VanDale niet