Beutyblogtopic XL #7

Episch

Alles is zo staccato. Intens kut. Maar echt.

21 likes

Nee nee nee nee nee

4 likes

Bedoel je niet episch kut?

7 likes

Hahahahhahah sorry wat?
Ik blijf het zo fascinerend vinden dat Cynthia elke keer weer niet doorheeft hoe ze overkomt.

Sorry dat je het zwaar hebt en af en toe twijfelt of je wel voor de 38e keer naar Curaçao of Terschelling moet.

26 likes

Je doet het toch niet gratis? :scream:

12 likes

Episch waardevol kut

1 like

Alleen brood. Maar ze kregen regelmatig wat extra’s en in het weekend lekkere broodjes mee. Mijn broers en ik woonden niet meer thuis en ze haalden echt alleen braaf hun wekelijkse volkorenbrood, dus de bakker gunde ze wel wat meer, haha.

15 likes

Misschien heeft Gregor ook een broodfonds

2 likes

Dit vind ik heel schattig

2 likes

Op EditieNL hebben ze het over de neti pot, die ‘neusdouche’ van Mascha back in the days. Heb jij dat ooit gebruikt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Jaaaa love dat ding met heel mijn hart en ziel

#noshame

3 likes

#Aliexpress € 9,72 20%OFF | Hawkins T Shirts Demogorgon Stranger Things TV Series T-shirt 100% Cotton Crew Neck Tops Digital Print Tee For Men

Ook echt binnen een minuut gevonden :sweat_smile:

16 likes

Wowow dit ding is zó naar. Overtrof echt m’n verwachtingen, maar dan op de negatieve manier

2 likes

Wat zeggen ze erover? Is het gevaarlijk?

1 like

Maar zij heeft het toch gewoon in dat winkeltje gezien en gekocht? De eigenaar zal het inderdaad op Alibaba oid ingekocht hebben.
Ik denk dat ze het er vooral bij zet omdat mensen gaan vragen waar ze het ook kunnen kopen, niet omdat ze denkt (of het over wil laten komen) dat ze een uniek stuk italiaans design koopt.

4 likes

Ik heb wel ooit een poging gedaan maar ik kreeg alleen maar heeel veel water in m’n neus waardoor alles pijn deed en stopte met het gebruiken want ik dacht wat is dit voor helse pijn

1 like

Bij mij gebeurde er dus helemaal niks
 Wat doe ik verkeerd? :woman_shrugging:

Maar er wonen vast mensen in dezelfde stad/komen er wel eens, dus dan kan ze dat winkeltje best benoemen. Dunkt me.

2 likes

Geen spon is geen benoeming!!

7 likes