Beutyblogtopic XL #7

Ik staar al een paar minuten naar deze twee woorden en mijn hoofd doet nu een beetje zeer.

6 likes

episch handig wel om haar werk te crowdsourcen.

6 likes

Na het lezen van deze instagram post van haar heb ik mijn bestelling van twee van haar planners geannuleerd. Ik leef liever niet episch waardevol.

41 likes

JONGE DAS JE HELE LEVEN AL.

37 likes

Sorry je zin begint niet met ‘aan’.

Edit ‘voor’ mag ook

1 like

AANSTELLER

6 likes

Episch

Alles is zo staccato. Intens kut. Maar echt.

21 likes

Nee nee nee nee nee

4 likes

Bedoel je niet episch kut?

7 likes

Hahahahhahah sorry wat?
Ik blijf het zo fascinerend vinden dat Cynthia elke keer weer niet doorheeft hoe ze overkomt.

Sorry dat je het zwaar hebt en af en toe twijfelt of je wel voor de 38e keer naar Curaçao of Terschelling moet.

26 likes

Je doet het toch niet gratis? :scream:

12 likes

Episch waardevol kut

1 like

Alleen brood. Maar ze kregen regelmatig wat extra’s en in het weekend lekkere broodjes mee. Mijn broers en ik woonden niet meer thuis en ze haalden echt alleen braaf hun wekelijkse volkorenbrood, dus de bakker gunde ze wel wat meer, haha.

15 likes

Misschien heeft Gregor ook een broodfonds

2 likes

Dit vind ik heel schattig

2 likes

Op EditieNL hebben ze het over de neti pot, die ‘neusdouche’ van Mascha back in the days. Heb jij dat ooit gebruikt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Jaaaa love dat ding met heel mijn hart en ziel

#noshame

3 likes

#Aliexpress € 9,72 20%OFF | Hawkins T Shirts Demogorgon Stranger Things TV Series T-shirt 100% Cotton Crew Neck Tops Digital Print Tee For Men

Ook echt binnen een minuut gevonden :sweat_smile:

16 likes

Wowow dit ding is zó naar. Overtrof echt m’n verwachtingen, maar dan op de negatieve manier

2 likes