Ik staar al een paar minuten naar deze twee woorden en mijn hoofd doet nu een beetje zeer.
episch handig wel om haar werk te crowdsourcen.
Na het lezen van deze instagram post van haar heb ik mijn bestelling van twee van haar planners geannuleerd. Ik leef liever niet episch waardevol.
JONGE DAS JE HELE LEVEN AL.
Sorry je zin begint niet met âaanâ.
Edit âvoorâ mag ook
AANSTELLER
Episch
Alles is zo staccato. Intens kut. Maar echt.
Nee nee nee nee nee
Bedoel je niet episch kut?
Hahahahhahah sorry wat?
Ik blijf het zo fascinerend vinden dat Cynthia elke keer weer niet doorheeft hoe ze overkomt.
Sorry dat je het zwaar hebt en af en toe twijfelt of je wel voor de 38e keer naar Curaçao of Terschelling moet.
Je doet het toch niet gratis?
Episch waardevol kut
Alleen brood. Maar ze kregen regelmatig wat extraâs en in het weekend lekkere broodjes mee. Mijn broers en ik woonden niet meer thuis en ze haalden echt alleen braaf hun wekelijkse volkorenbrood, dus de bakker gunde ze wel wat meer, haha.
Misschien heeft Gregor ook een broodfonds
Dit vind ik heel schattig
Op EditieNL hebben ze het over de neti pot, die âneusdoucheâ van Mascha back in the days. Heb jij dat ooit gebruikt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Jaaaa love dat ding met heel mijn hart en ziel
#noshame
#Aliexpress ⏠9,72 20%OFF | Hawkins T Shirts Demogorgon Stranger Things TV Series T-shirt 100% Cotton Crew Neck Tops Digital Print Tee For Men
Ook echt binnen een minuut gevonden
Wowow dit ding is zĂł naar. Overtrof echt mân verwachtingen, maar dan op de negatieve manier