Ah shit vergeten. Boek van ons Mas en Max niet goed begrepen.
Wat een ontzettend niet objectief antwoordmodel, de antwoorden die je kan kiezen zijn net zo beperkt als Cynthiaâs inlevingsvermogen en zelfkennis.
Precies dit dus, jezus het lijkt wel een quiz uit de Tina
Ben je wel volledig ontspannen?
A) nee duurt 1-2 dagen
B) nee
C) niet en nooit geweest
Ben mezellef niet of nooit geweeheeheest
Also: wat is âin mijn hoofd storm het stressâ voor zin
Doordat er zoveel keer âstressâ staat, word ik automatisch zenuwachtig.
IK OOK!
Is dit serieus haar werk? Een vragenlijst over vakanties eruit te knallen om vervolgens weer een reden te hebben om een of andere stomme cursus te geven en daar goud geld mee te verdienen
Jezus lijkt me echt totaal niet episch waardevol werk
Stresssssssssss
Als ze serieus de oplossing heeft voor vakantie stress teken ik ervoor, want ik zie vakantie inderdaad als stressvol en juist meer werk voor en na. Maar ik betwijfel of onze cynth dit kan oplossen voor mij
Nee, zeker niet, ze noemen het een yoga trend
Ja rot op, wat doe ik HIER
Als het nou eens een goedwerkende vakantie-app zou zijn met een agenda (en aanbevolen in te plannen tijd per bezienswaardigheid!! Aanbevelingen op basis van reisplannen van andere appgebruikers!!!), Google Maps en Tripadvisor geĂŻntegreerd.
Maar neen het wordt ongetwijfeld iets episch waardeloos.
Ik mis het antwoord âdubbelgeklapt met een zeer pijnlijke knie en de elleboog van mijn buurman in mijn nieren, mijn voeten diep weggestoken in de 34 cm beenruimte onder de stoel van de man voor me die uiteraard vanaf het âseatbelt offâ teken direct zijn rugleuning achteruit gooide en aan de andere kant een moeder met een overactieve baby op schoot aka ik ben te fucking oncomfortabel om me bezig te houden met mijn mentale toestandâ
Pfff kijk wie er een auto kan betalen
Die enquĂȘte is ook alleen in te vullen als je een kantoorbaan hebt. Niet iedereen heeft een eigen mail en een out of office en klanten??
Of uberhaupt werk zonder werk heb ik ook gewoon stress hoor!!
Waar kun je die link vinden van de enquĂȘte? In haar stories staat niets!
edit: oh oeps op haar structuurjunkie account