Beutyblogtopic XL #7

Ah shit vergeten. Boek van ons Mas en Max niet goed begrepen.

2 likes

Cynthia’s enquĂȘte bewijst straks dat niemand ooit zonder stress op vakantie gaat!!

1 like

Wat een ontzettend niet objectief antwoordmodel, de antwoorden die je kan kiezen zijn net zo beperkt als Cynthia’s inlevingsvermogen en zelfkennis.

81 likes

Precies dit dus, jezus het lijkt wel een quiz uit de Tina

18 likes

Ben je wel volledig ontspannen?
A) nee duurt 1-2 dagen
B) nee
C) niet en nooit geweest

50 likes

Ben mezellef niet of nooit geweeheeheest :notes:

Also: wat is “in mijn hoofd storm het stress” voor zin :smiley:

11 likes

Doordat er zoveel keer ‘stress’ staat, word ik automatisch zenuwachtig.

20 likes

IK OOK!

2 likes

Is dit serieus haar werk? Een vragenlijst over vakanties eruit te knallen om vervolgens weer een reden te hebben om een of andere stomme cursus te geven en daar goud geld mee te verdienen :money_mouth_face: :money_mouth_face: :money_mouth_face: :money_mouth_face:
Jezus lijkt me echt totaal niet episch waardevol werk

7 likes

Het is een beetje alsof @Jumpsuit die poll heeft gemaakt.

( heheeh grapje lof you)

19 likes

Stresssssssssss

Als ze serieus de oplossing heeft voor vakantie stress teken ik ervoor, want ik zie vakantie inderdaad als stressvol en juist meer werk voor en na. Maar ik betwijfel of onze cynth dit kan oplossen voor mij :sweat_smile:

1 like

Nee, zeker niet, ze noemen het een yoga trend

Ja rot op, wat doe ik HIER

5 likes

Als het nou eens een goedwerkende vakantie-app zou zijn met een agenda (en aanbevolen in te plannen tijd per bezienswaardigheid!! Aanbevelingen op basis van reisplannen van andere appgebruikers!!!), Google Maps en Tripadvisor geĂŻntegreerd.
Maar neen het wordt ongetwijfeld iets episch waardeloos.

Ik mis het antwoord “dubbelgeklapt met een zeer pijnlijke knie en de elleboog van mijn buurman in mijn nieren, mijn voeten diep weggestoken in de 34 cm beenruimte onder de stoel van de man voor me die uiteraard vanaf het ‘seatbelt off’ teken direct zijn rugleuning achteruit gooide en aan de andere kant een moeder met een overactieve baby op schoot aka ik ben te fucking oncomfortabel om me bezig te houden met mijn mentale toestand”

15 likes

Pfff kijk wie er een auto kan betalen :money_with_wings::money_with_wings:

4 likes

Die enquĂȘte is ook alleen in te vullen als je een kantoorbaan hebt. Niet iedereen heeft een eigen mail en een out of office en klanten??

5 likes

Of uberhaupt werk :clown_face: zonder werk heb ik ook gewoon stress hoor!!

22 likes

Waar kun je die link vinden van de enquĂȘte? In haar stories staat niets!

edit: oh oeps op haar structuurjunkie account