Had je maar beter je best moeten doen bij het visualiseren van een business class stoel
Ik voel een glitterquote aankomen
Glitterquotes zijn op vakantie en wilden ook die enquete invulle,n maar kregen al stress bij het zien van de vragen en antwoordopties.
Ze schreef dat ze geen risico ziet om naar Italie af te reizen, aangezien ze 160 (of zoiets) kilometer van het uitbraakgebied zit.
??? Geeft Cynthia nou ook al workshops over hoe je moet ontspannen op je vakantie???
Hahahah weten jullie nog hoe ontspannen ze was toen ze een nacht in Peru moest slapen?
Alles buiten een Wadden- of Caribisch eiland is mijlenver buiten haar ontspanningszone.
hmmm er was iets met overlastgevende fauna ergens? misschien niet helemaal fair van jou dit, leeuwenhart. daar was gewoon niet omheen te plannen.
Ja soms is er fauna in een jungle, dat kan zomaar gebeuren.
Ze sliep overigens gewoon in een bed met een klamboe in een kamer alleen was er dus een stukje muur open Omg
Volgend jaar Wie Is de Mol Waddenzeeeilanden met Cynthia als mol. En dan dat de titel van een aflevering āonzuiverhedenā verwijzend naar haar acne sjaal.
oh ja, nu staat het me weer helder voor de geest. gelukkig maar. ok ik ben on the fence over hsp-shaming maar here it goes:
hoogsensitief hoor.
Geen grappen maken over hoogsensitiefiteit aub. Dan trek ik me weer terug onder mijn dekentje.
En dan als eet proef tiramisu als lunch
Nu ook op Cynthia.nl: niet alleen artikelen herhalen maar ook de fotoās! Dat ze dit niet doorheeft, sjongejongejongeā¦
Waarschijnlijk omdat ze na de harenwas discussie moet bewijzen dat ze echt wel schoon en vol en veel haar heeft.
artikel staat ook weer vol foutjes. het is dat ze āper seā goed schrijftā¦
Nou als het aan haar ligt wel toch. Ze deed van de week toch een soort oproepje dat iedereen naar de redactie moest mailen zodat zij in de volgende editie mee mag doen?
Edit: dat mensen haar voordragen als kandidaat bedoel ik
Hallo liefe mensen van wie is de mol.
Ik ben een enorme fan van Cynthia en ik wil dat ze dit/folgend jaar meedoet anders kijk ik niet meer hoowr
Serena is vanwege het coronavirus vandaag langer houdbaar voedsel gaan inslaan voor enkele weken.
Ik kan qua voorraad thuis wel even vooruit, maar extra inslaan vanwege het virus vind ik vooralsnog wat overdreven (maar misschien onderschat ik het?).