Tsja als influencer hoeft ze niet de deur uit.
Kijk velen van ons werken buitenshuis.
Ik heb ook even vertwijfeld bij de ingeblikte groenten gestaan in de appie vandaag hoor haha
Ja klopt, alleen in Italie gingen allemaal supermarkten dicht… dus misschien dat ze het daarvoor doet? Niet dat ze bang is om t huis uit te moeten, maar dat de supermarkten dichtgaan.
Je kan gelukkig ook online je boodschappen bestellen. Doen Mascha en Cynthia ook ivm hun beroemdheid.
Overdreven gedoe zeg. ‘dit is twee jaar houdbaar!!!’ Ok, Sereen.
Zooo dat zou ik oprecht interessant vinden om te kijken. Gooi Serena er dan ook maar bij en dan heb je de hele groep
Nasi
Hey hebben jullie de vlog van queen of jetlags gezien? Of is zij niet echt part of beautybloggers? Nou ze heeft daar samen met sander in de auto overduidelijk over monica. Ik vond het wel interessant en ik begreep hun standpunt wel over haar.
Ja en wat zeggen ze dan
Dat ze toendertijd ze bevriend waren er vervelende comments waren over bibi en dat monica dat dan niet verwijderde. en over de beautybox, dat monica dat door de strot zou duwen in de onschuldige jongere kinderen en dat dat over de grenzen gaat
Alsof die vriendin zelf geen troep van Ali verkoopt op haar website.
Ik heb me er doorheen geworsteld en het begint pas bij 24:50
Haha het wordt wel wat genuanceerder gebracht, maar het eerste gaat idd over Monica. Ik kan Noor echt niet aan, hoe zij ook met haar ogen rolt en zegt “Ik zou dat niet doen”. Denk dat het laatste met die producten en jonge kinderen op zoveeeel influencers toepasbaar is, inclusief Noor, maar ook moderosa
Naja dat van Bibi vind ik wel echt kwalijk eigenlijk, want zij is 13 ofzo? Als je geen comments wil verwijderen, laat haar dan uit je vlog?
Die box van €70 vind ik ook wel iets anders dan een sieraadje van 20. Bovendien heeft Monica over het algemeen wel jongere volgers dan Noor of Kae en kopen die kids die box, vol loze beloftes, door Monica. Dat is iets anders dan een sieradenshop oid.
Iedereen weet ondertussen toch wel dat praktisch alles wat in de (online) winkels ligt ook wel via Ali te koop id? Of ben ik naief met die laatste zij?
Of bij Cynthia. lekker wijnen.
Helemaal mee eens hoor, maar piecie hyporcriet om je stiefdochter van 12/13 dan wel aan te moedigen om zelf instafamous te worden en haar onder jouw merk te schuiven.
Ik vind dat niet zo gek eigenlijk. Er geldt ook geen negatief reisadvies voor het zuiden van Italië.
*Ik vroeg me vannacht trouwens ineens af wat er met het powervrouwendiner is gebeurt.
Was die van Mascha het laatste diner?
Voor zover ik weet zijn alle supermarkten in Italië nog gewoon open, hoor! Ook in de “rode zone” waar mensen niet uit mogen, mogen mensen gewoon boodschappen doen en worden de supermarktschappen bijgevuld. Mensen die in die dorpen in preventieve quarantaine zitten mogen hun huis gewoon uit, alleen niet naar andere steden toe.