Vond het wel willekeurige aankopen, ze haalde dan wel pasta, linzen,havermout, leverpastei en spam maar verder niets zodat je daar ook echt een maaltijd mee kan maken. Beetje twee weken blik vlees en pasta eten jeeee goed voorbereid.
Ja dat viel mij ook op! Als ik me echt op het eind der tijden moet voorbereiden heb ik nog 126 blikken tomatenblokjes en groenten etc nodig.
Edit: hè sinds wanneer heb ik een titel
Nja ik stond gister bij de ingeblikte groenten te kijken, meer uit algemene interesse en bedacht me toen dat ik waarschijnlijk liever droge pasta/met enkel wat olie en knoflook zou eten dan er ingeblikt spul aan toe te voegen lekker ingeblikte sperziebonen iemand?
Denk dat het op zich wel losloopt, heb altijd al veel rijst/linzen/pasta in huis, alleen voor de zekerheid een paar flessen wijn ingeslagen (maar dat was meer een goede bonusaanbieding), leukt mijn maaltijd meer op dan extra blikken vermoed ik zo.
Charlotte Blitzbum over een stukje ontbijtkoek:
“Als ik mijn ogen dicht zou doen en een hapje zou nemen dan zou ik echt denken dat er laagje boter en glazuur op zit. Het is net een matras met twee laagjes.”
Noooh ingeblikte sperziebonen en worteltjes zijn mijn favo
Ik waag het er wel op
Diepgevroren groenten zijn wel lekker en bevatten nog veel vitamines, meer dan vers. En zijn lang houdbaar. Win win win.
Ik vond het vooral irritant dat sereen zei ‘en nog wat groente in blik’ en vervolgens blikjes mais liet zien. Mais is geen groente!!
Wat is maïs dan
ps ben geen Sjereen, maar wel een onwetend iemand blijkbaar
OH MAIS GOD feitje van de eeuw.
En @kali dank voor jullie steun. Willen jullie ook mijn petitie tekenen dat ‘tomaat’ onder het kopje ‘fruit’ komt te staan op de weegschaal in de supermarkt?
Is ketchup dan een smoothie?
Soep!
goh zou het vandaag offtopic gaan in het beutyblogtopic? nah zal toch nie
Hahhahhahahahhaa, deze ga ik onthouden als iemand weer eens zegt dat saus slecht is voor mij.
Nee maar pizza is dus wel groente
Ja sorry kunnen jullie niet ff een blikvoer topic maken???
Nee ik heb blikvoer fobie
Niet eens een trauma, zoals aan nasi?
Nee zo arm ben ik niet