Verkeerde topic
Ho ja! Even verplaatsen
Zat ik idd ook net aan te denken!!!
Toch snap ik dit wel,
Mijn man gaat eind maart naar mallorca. Hij vraagt zich ook af of hij wel gaat.
Niet om het virus, maar straks strand je ergens voor weken in een hotelkamer…
Ik snap het wel! Ik maak me niet zo zeer zorgen om het krijgen van het virus, maar wel dat als ik in het buitenland ben en ik ineens niet meer terug mag of in quarantaine moet. Lijkt me al helemaal naar als je zwanger bent!
Two minds
Dit vind ik nog interessanter haha!
Ik ben zo egoïstisch, ik dacht echt ‘awh jammer, ik vind haar vakantievlogs zoveel leuker dan saaie thuisvlogs’.
Moest hier zo hard om lachen
Ik ook niet hahahahaha, maar waarschijnlijk is dat wel de hele clue ja.
Die 2 balen nu dat ze niet hun bunker in den haag houden.
Ze had in haar dagboek een heel stuk over dat ze naar een casting ging. En dan echt zo op zon pubermeisjes manier dingen had geschreven van " Ik heb vandaag al 8x mn tanden gepoetst ze moeten wit zijn voor de casting"
En ze moest daar nu dan vet hard om lachen om hoe ze toen was. Ik zeg t niet vaak maar ik vond het echt een leuke video
Andere random vraag: heeft Sereen zich al in een bunker verstopt met al haar blikken vol groente, Unox smeerworst, en pasta?!
Nee maar AD is wel bij haar langs geweest voor een interview er over???
Heeft de journalist door de brievenbus staan schreeuwen?! Sereen moet haar veilige gebied (en voorraadkast) natuurlijk beschermen.
Jeetje, wat wordt er hier enorm flauw gedaan over iemand die wat extra boodschappen in huis haalt.
Vind het bijna aanvallend.
Ach, nee hoor.