Vrouw, ik heb net mijn koelkast en kelder afgeladen met eten en drinken, ik woon vlakbij Tilburg dus ik ben alvast begonnen met hamsteren.
Ik zou me te pletter schamen om zo in de krant te staan* maar goed ieder diertje zijn pleziertje I guess.
(* Dan kan zij zelf nog de allerbeste intenties hebben, gezien ze zelf zegt dat ze niet per se bang is het virus op te lopen, een krant maakt daar altijd wat anders van - zie ondertitel “uit angst voor corona”.)
Waarom staat er FML bij, ze heeft hier toch zelf voor gekozen?
Ze vindt die titel zelf te hysterisch
Tjsa, het klinkt misschien wat hysterisch maar in feite is het gewoon wat het is toch?
De reden dat ze inslaat is omdat ze denkt dat het later misschien niet meer kan, en dat denkt ze omdat ze een quarantaine door het coronavirus mogelijk acht
Weet je…
Dat hamsteren is gewoon echt aan de gang nu.
Ben vandaag vier drogisterijen af geweest voor desinfecterende handgel!
Trouwens online is het ook overal uitverkocht.
Ook even sneaky de gesponde MyMuesli in de foto stoppen
Moet je eerst een structuurjunkie worden.
Of een andere geldmindset hebben.
Ik zou het blijven visualiseren want dan kan iedereen het!!!
Oh je kan het nu ook al wel. Maar je doet het pas als je geldminset oké is.
Ik vind het echt hilarisch
Zijn dat nou blikjes leverpastei in serena haar hand?
Ik hoop van harte dat ze dit niet aan haar kind geeft.
Ja de media verneukt het echt omtrent het virus man.
En je moet zeker niet vergeten het in je planner te zetten!
Hierover gesproken, ik heb die nieuwe planner dus vooraf besteld bij bol.com en de leverdatum schuift verdomme steeds op. Super irritant. Had hem al lang moeten hebben, maar hij is dus nog niet eens geleverd aan Bol. Is nu vam 14 februari naar 2 maart verschoven en elke keer wijzigt die datum weer. En Cynthia maar mooi weer spelen met de foto’s van die mensen die in een of andere fabriek die boekjes in mekaar aan het zetten zijn.
Prachtig. Zo blij voor haar…je merkt gewoon aan alles hoe dankbaar ze is met de zwangerschap <3
Inderdaad een mooie, pure foto!
Ik heb me maar afgemeld voor het kanaal van Diana. Heel plat gezegd vind ik het niets meer aan. Zonde want ze is heel creatief en in staat om boeiende en mooie video’s te maken. Iemand nog suggesties? Liefst Engelse kanalen, zoals Caitlin’sCorner/ Sunbeamsjess?
Volgens mij zag ik op de insta van haar uitgever dat ze pas van de week bij ze geleverd werden en ze druk aan het inpakken waren om ze te sturen naar verschillende (web)winkels.