O ironie als de planning van het leveren van een planner niet klopt…
Zou ik ook niet blind op vertrouwen btw.
Ja de tijd van gedegen journalistiek onderzoek lijkt voorbij. Een random social media post van je Viva moeder kan tegenwoordig al een bron zijn voor een artikel.
Ik vond de uitzending van donderdag in bepaalde opzichten minder goed wel, maar dat lag vooral aan Bruno Bruins die echt niet kan uitleggen (ik raakte bijna in de war over de betekenis van pandemie) en inhoudelijke vragen kreeg (waarvan ik dacht, er zitten mensen met meer verstand hiervan aan tafel, laat het hen lekker beantwoorden).
Maar ja die bloggers en influencers kunnen ook flink mee doen aan hoe prominent het onderwerp wordt door er steeds over te beginnen (Serena had ook best extra boodschappen kunnen doen zonder het in haar stories te knallen en in de krant te staan, en niemand zit te wachten op advies van MissLipgloss over een infectieziekte lijkt me), maar zou niet zo goed weten hoe het RIVM daar qua communicatie invloed op kan uitoefenen? Al ligt dat tegenover de grote kranten wel anders waarschijnlijk
Aranka heeft ook een post online gezet over het coronavirus. Hoe je je erop voor kunt bereiden en wat je allemaal in moet/kunt slaan. Het lijkt geen gesponsord artikel te zijn (volgens mij is zij hier wel eerlijk over) maar het staat wel vol met affiliatelinks. Vind dit best kwalijk. Ten eerste is het niet aan bloggers om dit te verspreiden en ten tweede er ook nog geld aan willen verdienen?
Wat een beroerd artikel ook zeg. Slaat nergens op
Wow, wat fijn toch dat onze influenza’s ook expert-epidiemologen zijn die ons tips kunnen geven voor het Coronavirus! Zo veelzijdig.
Ga met liefde even onder een warme lamp zitten voordat ik aankom als dat een extra dagje weekend betekent.
Zo zag onze aankomst op Bologna vliegveld er twee weken terug ook uit
Hardop lachen hahaa
Hoe zit het eigenlijk met die kat? Ik volg haar niet meer. Is er tussentijds nog een update geweest?
Is dit serieuze opmerking? Je moet wel een volstrekte idioot zijn om dat te doen, en als ze dat doet zal ze daar wel goed over nagedacht hebben…
Hahaha is dit een serieuze opmerking? Of is dit een vicieuze cirkel van sarcasme waarin op den duur onduidelijk is óf het nog wel sarcasme is
Ben ik ook benieuwd naar! Mag toch hopen dat die kat inmiddels geholpen is. Wel voor de beste prijs natuurlijk!
Maar ook: ‘en als ze dat doet zal ze er wel goed over nagedacht hebben’. Wat, over kattenvoer aan een kind geven?
Tja je weet nooit, een wetenschappelijk experiment waarbij blijkt dat kattenvoer uitermate geschikt is voor jonge kinderen wegens uitgebalanceerde vitaminen/proteïne samenstelling. Dunnoooo
Krijgen ze een glanzende haardos van, én minder last van haarballen
Bij de uitdrukking: “voor een dubbeltje op de eerste rij.” kan ik aan aan niemand anders denken dan aan de familie Verspon.