Beutyblogtopic XL #7

Sereen zal nu wel de avondmaaltijd aan het uitzoeken zijn in haar overvolle voorraadkast aangezien de eerste persoon met Corona is geconstateerd in haar woonplaats.

16 likes

Niemand gelooft de overheid toch nog?

afbeelding

38 likes

Sereen is al haar online winkeltje aan het klaarmaken, voor alle mensen die te laat zijn om de winkels leeg te kopen in Houten

4 likes

Shit. Betrapt. En ik probeerde nog wel zo anoniem te blijven :smirk:

(Super awesome trouwens dat je zegt ‘lijkt op Kroepoek’, alsof Kroepoek echt een soort alom bekende celebrity is.)

43 likes

Benieuwd wanneer ze deze borstel als “spon” thuis gestuurd krijgt
 #schooien

44 likes

Ik blijf erbij, die meid dr haar is een vogelnest. Haarlak, volumepoeder, 2 keer per week wassen???

31 likes

Ze geeft niet iedereen privĂ© beauty advies maar stopt vervolgens wel een printscreen van 't ‘privĂ© advies’ in een openbare Instagramstorie :thinking:

48 likes

Tjah, hoe gaat Dyson anders te weten komen dat ze zo graag die fohn wil proberen? :woman_shrugging:

putting it out in the universe #lawofattraction

49 likes

Of ze heeft dat ding binnenkort toch zelf “gekocht” en was dit de stiekeme spon ervoor.

3 likes

Holy kun je mensen echt onzichtbaar taggen?

Zou wel veel van die “twijfel” posts van onze influenza’s verklaren :sweat_smile:

2 likes

Ja gewoon witte tekst op de witte achtergrond zetten en dan liefst zo klein mogelijk.

9 likes

HAHA schaamteloos

12 likes

Wauw.

Edit: de spon-schooi dus hĂš :grimacing:

4 likes

De airwrap ofzo dat krulfohnborstelachtig apparaat. JA SURE LIP.

16 likes

Bedoel je Versees?

46 likes

Net als vroeger, dat je het Intertoys boekje liet “slingeren” met je top 1 wens heftig omcirkeld met stift.
Nooit gekregen die game boy

64 likes

Ik probeerde ook altijd de kruisjes die mijn moeder in de folder van de supermarkt na te maken bij de lekkere dingen maar ze trapte er nooit in.

81 likes

Omdat ik het tegenwoordig minder krijg, mag ik wel een middelmatige Dyson krultang ontvangen :blush:

5 likes

Ik ben echt benieuwd of ze dit stiekem toch doet in de hoop op

Het kan natuurlijk ook echt zo zijn dat ze alleen maar die haarvolume tips wilde delen, aangezien ze het toch even voor die vriendin (?) had uitgetypt. Toch?!

Maar misschien ben ik naĂŻef.

1 like