Niet echt, maar wel totaal smakeloos en koud.
Voor mij het equivalent van een bakje kattennatvoer over je pesto gooien.
Waarom zou je dat doen? Bak het dan even of iets.
Niet echt, maar wel totaal smakeloos en koud.
Voor mij het equivalent van een bakje kattennatvoer over je pesto gooien.
Waarom zou je dat doen? Bak het dan even of iets.
Grappig die foto met die twee rechtse meiden die liever anoniem wilden blijven, ik zie precies hun gezichten en forumnamen voor me haha
Ik weet dat het hier al vaak over Debbies outfits gaat maar HOE zit dit ooit lekker? Die cup van dat jurkje is toch veeel te klein
Een keer springen en ze liggen er uit
Op de bovenste foto springt volgensmij haar tepel er al bijna uit.
Meine gute.
Hahaha die cup zit ook hartstikke scheef omdat hij GEWOON NIET PAST. Meiddddd
Word al claustrofobisch als ik er naar kijk, wat een genot moet dat zijn geweest om uit te trekken.
Ik wil niet de hele ‘Debbie’s outfits’ discussie weer oprakelen maar nee sorry, dit ziet er niet uit.
Jemig, why, ze heeft een prachtig figuur waar ze hard voor werkt met een jurk een maatje groter zou dat lichaam ook nog stuk beter tot zijn recht komen. Of was dit de dresscode van het feest een zo’n strak mogelijke jurk?
Ja was voor crazyland en dat is qua outfits ehm, zo min mogelijk.
Op die onderste foto lijkt ze wel aan de drugs te zitten. Als dat zo is dan snap ik niet waarom je het online zou plaatsen, maar misschien boeit ook dat haar niet 
Zooooo gaan we weer lekker
Huh?? Waar komt deze opmerking vandaan dan?
Hahahah in de topic ook al! Hoe ziet iedereen ineens aan mensen dat ze helemaal vol zitten met drugs echt?
Ik zou een dergelijke uitspraak alleen durven doen over bijvoorbeeld die Thunderdome gabbers met strakke kaken maar het zal wel aan mij liggen.
Jongens het werkt niet om die jurk in een maat groter te kopen zulke jurken komen alleen maar met cup a das de bedoeling.
Rosanna sowieso…
Ach en Debbie ook als ik haar ogen zie.
In nuchtere toestand zijn mijn pupillen al twee keer zo groot als die van hen allebei hoor. Wat een aannames man