Beutyblogtopic XL #7

Pff ja hij is dramatisch. Echt mega onscherp. Zou toch verwachten dat die kwaliteit iets hoger zou liggen na jaren ervaring.

En het ziet er zo onsmakelijk uit. En echt een hele pot zongedroogde tomaten erin. Lijkt mij een vreemde combi. Maargoed, daar verschillen de smaken natuurlijk over. :smiley:

3 likes

Het nieuwe tatta eten, Massa was de eerste.

Het eten van Mascha en Gregor heeft mij nog nooit lekker geleken. Dus zou noooit een recept van Mas namaken. Ik vind het ook gek dat ze altijd uit kommen eten haha. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk!

5 likes

Weer die enorme kom :woman_shrugging:t3:

2 likes

lol hij zegt niet hoot kwiesien maar hoot koetuur

6 likes

En altijd die blikken zongedroogde tomaat😢

2 likes

“Kan ook voor vrouwen, maar dit recept is meer mannelijk”… Ah ja oke jaja…

“Breng het water aan de kook. Dus niet dat het verslaafd raakt aan coke, maar dat het gaat koken”. Okeee ik ben er klaar mee haha. Im out

69 likes

niet eens in stukjes gesneden, gewoon zo van hier heb je een zongedroogde tomaat deal with it

17 likes

Hahaha ja! Inderdaad die hele stukken.
Hoe krijg je dat weg.

1 like

@Nescio jullie zijn zeker vrouwen, mannen hebben daar geen problemen mee hoor

6 likes

Shit, je hebt me door :hushed:

1 like

Holy shit dit omschrijft echt precies wat ik denk van hem.

1 like

alles in dit filmpje maakte me boos

ook dat hij op een gegeven moment zegt
‘dit is voor mascha. hoeveel zou ze willen?’ en dat je haar dan hoort zeggen met een heel kinderlijk stemmetje ‘veel!’

alsof ik naar dora aan het kijken ben???

7 likes

Ik moet nog steeds denken aan de crossdresser van Little Britain die steeds moet benoemen dat ze lady-things doet, omdat ze een lady is.

Bijzonder hoe hij zichzelf juist soort van verbaal castreert als hij bij alles moet benadrukken dat het ‘mannelijk’ of ‘manly-style’ is.

20 likes

Het is toch te gek voor woorden dat Mas in een video een paar blikken bonen opentrekt en dat daar dan 21K mensen naar kijken :joy:

19 likes

Vooral gek dat mensen er nog op reageren met “echt lekker” :nauseated_face:

Haha ja lekker hele zongedroogde tomaat in je mik

1 like

Hmm mag ze dat wel? Is wel mannelijke pasta!!1!!!

Holyshit wat een achterlijk recept

Eerst tyfusveel olie in de pan
Dan gooi je daar pesto in waarvan de basis ook olie is. Hoezo überhaupt bak je kant-en-klare pesto überhaupt op? Dat is Fucking Parmezaanse kaas en moet je helemaal niet gaan roerbakken. Maargoed.

Dan gooi je daar ook nog zongedroogde tomaten in waarvan de basis WEER olie is. Dus je hebt inmiddels 3 soorten olie. Daar tyfstraal je je pasta in die je dan ook weer bakt?!

En het enige ingrediënt waarvan ik denk “oh dat zou ik bakken”, aka de tonijn die flikkert die er rauw doorheen?? En dan gooit ie er twee soorten Parmezaanse kaas op die ook weer in de pesto zit?

En de ham versie bakt hij de ham pas als de pasta er al in zit waardoor het helemaal geen smaak meer afgeeft.

Eindstand eet je dus 3x olie, 3x parmezaan en rauwe tonijn uit blik op water, of ondergekookte ham.

En ze eten er zogenaamd 2 dagen van maar ze zitten er met een vork in en er wordt kaas op gegooid en zo bewaar je dat niet.

Conclusie:
afbeelding

116 likes

Ze kunnen vast goed poepen met zoveel olie in het eten.

16 likes