Precies het andere eind van “mensen die me al langer volgen weten dat ik dit al jaaaaaaaaaren gebruik”.
Ik dacht bij dit gifje alleen maar: ‘wie is Lies…’ Verder gaat het goed hoor hier!
Echt bijzonder ook hoe zij het nog steeds volhoudt als blogger ondanks dat ze al sinds 2008 dezelfde artikels plaatst.
En Mascha heeft ook een tijd mee gepost en alles was gezellig en leuk als niemand maar een enkele vorm van kritiek had.
Wauw dit vind ik best shocking! Haha, zoveel dezelfde artikelen op één site? Oh oh Lippie toch.
Eigenlijk lijkt het me echt geen leuke baan als ik dit zo bij elkaar zie. Ja je bent thuis en je hebt lekker geld, maar ik zou me als ~mens~ echt niet nuttig/uitgedaagd/verzadigd voelen als ik ondoorzichtig bedel bij een bedrijf om hun föhn en 200x een artikel schrijf over hoe ik m’n haar föhn. Dit doe ik natuurlijk vanuit m’n eigen perspectief beredeneren, snap dat iedereen andere wensen heeft van zijn werk en misschien vind zij het wel super chill zo. Maar het lijkt me zo leeg ofzo
Touche💃🏻
Ik denk nav Cynth dr laatste blogpost dat ze ten huwelijk is gevraagd.
Deze twee zijn ook niet per se onlosmakelijk verbonden, denk ik. Ik heb een blauwe maandag kassawerk gedaan en dat was inderdaad misschien maatschappelijk niet heel belangrijk, maar ik vond het voldoenend als ik een klant goed had kunnen helpen. Of als een klant blij en tevreden weg ging, of als ik een leuk praatje had kunnen maken.
Precies wat je zegt ook, voldoening hoeft niet alleen uit je werk te komen. Al denk ik dat ik het zelf heel lastig zou vinden als ik niet een bepaalde vorm voldoening uit mijn werk zou kunnen halen, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk
Waarom?
@Wonderland @beautyloving omdat het een “topmaand” was, dat etentje in Italië de beste avond van haar leven was, de dag dat ze gingen eten was fantastisch, de dag erna nog nagenieten van de avond ervoor, etc. Ze gaat er nog een uitgebreide blogpost over schrijven. En dan op het eind “februari was awesome :)”
Vind het allemaal wat opvallend!
Ok ik denk het toch wel!
Ik dacht hetzelfde!
Voldoending uit je baan halen en werkplezier is in mijn ogen essentieel om ermee door te kunnen gaan en ook de stomme tijden aan te kunnen. Denk dat je zonder voldoening vroeg of laat de gevolgen gaat merken. Kan me niet voorstellen dat een baan zonder voldoening op lange termijn kan opwegen tegen de voldoening uit de rest van je leven. Denk dat het misverstand vooral is dat je uit ongeschoold werk geen voldoening kan halen.
Denk overigens dat iemand als Cynthia best veel voldoening uit haar werk haalt. Dat blog is toch ook allang niet meer haar core business en het ontwikkelen, geven en evalueren van zo’n cursusmodule is best interessant en iets dat ze met heel veel toewijding lijkt te doen.
Nouja, dit. Maar wat ik zei: ik denk echt niet dat je alleen voldoening haalt uit iets wat maatschappelijk belangrijk is. En anderszijds, bijna alle banen zijn op een bepaalde manier wel belangrijk, toch? Ja, een kassamedewerker is geen hartchirurg en met zelfscankassa’s zijn er wellicht minder cassières nodig, maar in principe zitten die mensen daar ook niet voor Jan Lul hun tijd te voldoen, toch.
Lijkt me ook vreselijk om je privacy op te geven. Ik vind het heerlijk om soms in de auto in mijn neus te peuteren, of 3 hamburgers te eten bij welk fastfood restaurant dan ook en ik waardeer het heel erg dat ik daar dan geen commentaar op hoef te ontvangen van heel veel onbekenden.
Lezen hier nog steeds beutybloggers/vloggers mee? Alle beutybloggers: Maaaaaak eeeens eeeeen geluuuuuuuuuiiiiiiidddddjeeeeeeee
Hahahaha ohneeee
whot, waarheen? Dan eerste klas zeker? Mensenkinderen.
Ik ga influencers tikkies sturen met of ze bij willen dragen aan de aflossing van mijn studieschuld. Als tegenprestatie krijgen ze natuurlijk een pastoraal gesprek in het bos en spreek ik op hun uitvaart
Ja nuttig was beetje verkeerde woordkeus want ik bedoel inderdaad niet voor de maatschappij, die zal me aan m’n reet roesten.
Maar het lijkt me zo afschuwelijk om m’n leven te leven waarbij ik al 30-jarige vrouw om föhns smeek terwijl ik zelf meer dan zat geld heb om het me te veroorloven.
Maarja, nogmaals inderdaad uit mijn perspectief en anderen zullen daar anders over denken