Beutyblogtopic XL #7

Zijn ze dat geld nu kwijt omdat ze niet gaan?

Maar ze heeft heel veel punten ingezet dus wss hebben ze zelf maar een klein deel betaald. Wat ik alsnog veel geld vind voor tickets, maarja als je het geld hebt waarom zou je er dan op besparen.

Krekor heeft natuurlijk wel een hernia waardoor hij niet op een normale stoel kan zitten he. :woman_shrugging:t4:

1 like

Ja hebben ze nu gedaan en kost ze €1000 extra, als ze zouden annuleren kregen ze maar €1000 terug en het hotel konden ze kosteloos nog annuleren dus ze hebben het nu ongeboekt naar november.

Die 2 dupperts willen niet nu op vakantie want zwanger en corona. Nou prima snap ik. Maar dsn willen ze met een 5 maanden oude baby naar freakin dubai…

10 likes

Love it.
PREEK IT OR LEAVE IT.

3 likes

Oke thats it. Ik haat Gregor. Hij eet een tompouche verkeerd. Mascha doet het ook niet helemaal goed. Maar Gregor… wil die tompouche in zn strot douwen.

3 likes

Preek it till you make it. @Hatsmetflats

11 likes

Hahaha sorry voor de verwarring, maar ik deel geen spon uit helaas.

Tenzij jullie me extra vaak benoemen in je vlog en dan zeggen dat je het al JAAAAAREN gebruikt.

wat nog nooit iemand heeft gezien

1 like

Dit doet pijn om te zien :sob:

1 like

Sowieso titelmaterial dit.

2 likes

Fucking Dubai ook echt.

Je moet me betalen om me daarheen te krijgen, wat een kutplek is dat voor het culturele plebs.

49 likes

YES I WILL! Kan ik niet de spiritual director worden voor alle influenza’s. Amerikaanse politici en belangrijke mensen hebben deze, dus waarom zij niet?
Dan zie je ze in de kerk of met mij, met daarbij de hashtags #gekregen #genadeisnietgratis

7 likes

Is daar überhaupt iets te doen behalve pronken met hoe rijk je bent?

3 likes

@Hatsmetflats , mocht jij ooit een mooie kerk willen kopen en 10.000 euro tekort komen dan boek ik wel een preekstoelsessie bij jou.

8 likes

Naar twintig verschillende malls gaan die precies hetzelfde aanbod hebben als die in de USA, rondlopen in 40 graden, uren in de file staan, op een opgespoten strand liggen zonder golven, niet publiekelijk dronken kunnen zijn en/of handtastelijk zijn, gebruikmaken van je persoonlijke Nepalese lakeien die voor een hongerloontje werkie.

Dubye

82 likes

Ooooh mijn ouders en siblings zijn ook zo gek op Dubai en begrijpen niet waarom ik daar nog niet dood gevonden wil worden. M’n ouders vinden het juist zoooooo mooi, en gevarieerd en heeeeeerluke stranden.
En ja mijn ouders zijn boomers

9 likes

Mijn ouders zijn GroenLinks boomers, ze hoeven ā€˜Dubai’, ā€˜Formule 1x’ of ā€˜privĆ©jet’ maar te horen of ze vervallen in een betoog over hoe rijke mensen de wereld verpesten.

27 likes

Hoe ben je in Dubai terecht gekomen eigenlijk?

Remember toen Mascha sober ging leven vanwege haar dubbele lasten.

41 likes

Hahaha ja.

Of milieubewust.

7 likes