Ik hoop dat ze expres hun namen verkeerd om heeft gezet en ze wel weet wie wie is
Ik blijf maar naar dit gifje kijken. Dit was toch onopzettelijk? Want het lijkt wel alsof hij dat gedeelte wegtrekt als een pleister?
Not sure if serious 
Lijkt mij niet… kleding wordt in te regel niet gemaakt met cups die je zo gemakkelijk er af kan scheuren.
Het ziet er ook echt niet uit eigenlijk, die borst die zo bloot over de beugel heen bungelt 
Ik heb me dit ook altijd afgevraagd hoor, hier was ook consternatie over. Want waarom heeft ze een tepelplakkert op als het niet expres was. En ook; ik kan me echt niet voorstellen dat hij besluit dat ding kapot te scheuren. Hoe haal je het in je botte kop.
Maar nu lees ik de wikipedia (er is een enorme pagina aan gewijd) en daarop staat dat JT wel iets moest lostrekken maar niet dat hele ding ofzo. Ook is JJ geblacklist door MTV!? What the fuck, It’s just a boob people.
Haar reactie ziet er zeker alles behalve gestaged uit, het is meer zijn handeling waarvan ik denk: Que? Wat had je dan verwacht dat er zou gebeuren?
Volgens mij was het altijd al van te voren zo gepland, ook met dat grote tepelsieraad. Maar toen reageerde heel Amerika zo achterlijk conservatief, dat ze maar snel als excuus hebben verzonnen dat het alleen de bedoeling was dat het zwarte deel eraf zou gaan en het rode stuk te zien zou moeten zijn?
En wat @grace zegt. JJ heeft hier echt jaren voor moeten boeten careerwise, terwijl JT no blame werd gegeven 
Dus omdat er iets mis gaat en het publiek een tiet ziet. Zonder de tepel he, want de tepel is juist het geilste gedeelte! Is zij een slet.
Ahja logisch wel.
In de vlog vertelde Mascha ook over het onderzoek dat was gedaan naar hoeveel foto’s met alcohol influences postten op social media. Zij stond zelf erg laag, maar vond dit wel iets om over na te denken omdat zij het ook niet onbewust wil stimuleren en zij zou hier meer op gaan letten. Dat maakt dat ik het in deze context dus wel een beetje hypocriet vindt om het de dag van de upload nog wel te doen. Al snap ik natuurlijk wel dat het voor de gelegenheid was en je niet kan verwachten dat zij ook beïnvloed wat anderen posten.
De vlogs lopen natuurlijk wel een week achter dus het is niet dat ze overdag het ene zegt en 's avonds het andere doet. Daarnaast vind ik Mascha sowieso een van de nettere influencers qua voorbeeldfunctie.
Ja ziet er idd super oncomfortabel uit, deze jurk laat vast een vouw van de cup op je tetten achter
Wel +10 voor haar schijt aan de wereld
Let
lekker
op
je
eigen
tepels 
En gelijk heeft ze, vind het ook altijd zo stom dat een vrouwentepel meteen iets ranzigs is volgens sommigen terwijl niemand een probleem maakt van een mannentepel
Snap zeker je punt maar als ik een man zie rondlopen waarbij zijn tepels boven zijn overhemd uitpiepen denk ik ook ‘doe maar wat extra knoopjes dicht’
Of als ik überhaupt mannen bij heet weer met bloot bovenlichaam lekker zie fietsen of wandelen of whatever.
Ik zou het juist heel fijn vinden als mij tepel ooit ergens uit hangt en iemand zou me hierop attenderen. 
Ja ik ook maar ik veronderstel eigenlijk dat ze dat zelf ook al wel gezien had voor ze die foto postte?
Op dat feest kunnen mannen die hun tepels laten zien meteen vertrekken volgens mij. Terwijl vrouwen in lingerie mogen lopen. Echt onderdrukking van het mannelijk lichaam
Tuurlijk, maar ik probeer een punt te maken dat de opmerkingen niet zo raar zijn.