Maar er is toch ook geen ophef? Niemand zegt dit keer “maar ze is een moeder…”,”maar ze is oud”.
Iedereen zegt alleen “wow onflatteus”, dat mag best gezegd.
Maar er is toch ook geen ophef? Niemand zegt dit keer “maar ze is een moeder…”,”maar ze is oud”.
Iedereen zegt alleen “wow onflatteus”, dat mag best gezegd.
Ja, oke, al lokt dit blijkbaar reacties uit.
Ik vind deze outfit bij Jessie echt nice. Die mix tussen chique en tattoo i like very much.
Ze zegt trouwens in haar stories dat haar tanden 500 euro (!!!) per tand kostten.
En ik moet blijkbaar m’n klarna rekening betalen.
Jaaa love die mix ook!
Echt grappig om te lezen hoe jij constant “het topic” verdedigt. “Niet iedereen zegt…” “Er wordt toch ook niet gezegd…” “Wij zijn geen haters, we hebben alleen kritiek…”
Is dit de nieuwe vandechen
Ik vind het überhaupt grappig dat jij hier nog zit.
Ik denk altijd dat dat een kleding winkel is.
Burn baby burn disco inferno.
Ik heb de foto van debbie en dr man naar mijn vriend gestuurd om hem onze toekomst te laten zien
Aah, ja, dan valt dit volgens mij nog mee. Lijkt mij alleen vreselijk zitten zo’n jurk.
Ugh dat persevent van mas en josh. Zo over de top en niet massa. En dan hebben ze een aantal van de meest bijzondere vrouwen uit de industrie. En dan kiezen ze Nina Warink? Zeg gewoon dat je chicks kiest met het grootste bereik.
En dit is de PLUSSIZE COLLECTIE
Niet eens gewoon chicks, maar vriendinnen met een groot bereik
Vind haar stem en manier van praten ook vreselijk irritant
De cups zijn gewoon te klein. Verstelbaar of niet. Haar tepels glippen er bijna overheen.
Ik vind het verder een goeie outfit voor het type event, en als zij zichzelf er comfortabel in voelt zal het mij verder m’n reet roesten.
Ja, je tieten omhoog duwen is iets anders dan je tieten d’r uit duwen
OKÉ LAAT MAAR.
(wilde een gif posten en ik ben te boomer)
Haha ik vind Debbie echt naar om hoe ze soms naar mensen doet maar het is toch heerlijk als iemand zoveel schijt heeft aan wat “hoort” en wat anderen vinden.