Ik ben begonnen aan het boek dat Cynthia had aanbevolen op haar website. Als ik opeens niet meer actief hier ben, weten jullie dat ‘The Now Habit: A Strategic Program for Overcoming Procrastination and Enjoying Guilt-Free Play’ heeft geholpen.
Ik ben dus groot fan van zijn kanaal en helaas heeft hij al 9 maanden (!!!) niks meer gepost
Oh nee ik hoop maar dat alles goed met hem gaat!!
Oooh 9 maanden, verdacht hoor! Zou hij zwanger zijn?
Heeft iemand enig idee wat er met beautykoning is gebeurd, of zij nog verder is gegaan met bloggen na 2012 ofzo? Ik zit in een nostalgische bui en zij was de enige makeupblogger die ik weliswaar boeiende looks vond maken, vaak heel kleurrijk en uitgebreid nog voor de instagram-era! Ze heette als ik het niet verkeerd heb Cynthia en werkte volgens mij in het ziekenhuis of studeerde om verpleegkundige te worden, iets in die richting.
Ik weet niet of ze nog “in de bekendheid wil”, maar ze maakt nu oa kunstwerken met (haar eigen?) bloed voor flinke bedragen, met (beauty)bloggen is ze volgens mij gestopt.
Ik zit hier al een paar dagen te bedenken wie het ook alweer was maar vroeger was er ook een meisje die wel eens blogde en ze reageerde op iedereen. Zat ook op het Egf. Ze had echt hele heftige wenkbrauwen en veel mensen lachten om haar. Ik kan niet meer op haar naam komen en dat irriteert me heel erg. Weten jullie wie ik bedoel?
Blogging Mika
Jaaaa thanks. Nu kan ik weer rustig slapen
Haha wauw oké, dat had ik niet verwacht! Klinkt wel leuk voor haar. Wel jammer dat ze geen makeuplooks meer maakt, vond haar echt heel leuk!
Ging haar zoeken op insta kom ik ineens op een fan account…
In de reacties zegt iemand dat ook,
“Ik zag je van een afstand en heb niemand gezien die op je af kwam voor een foto”
Mas reageerde met “dat is nog het meest creepy dat ik van een afstand bekeken wordt”
What? Hahahahaha
Ze doet nu Younique, een MLM (pyramideschema zoals Herbalife).
Echt walgelijk hoe zo’n bedrijf zelfs verstandelijk beperkte mensen slachtoffer maakt.
Kan haar ook niet meer op insta vinden. Of misschien nu een andere naam. Walgelijk idd dat soort bedrijven.
Net zoals je ook een Nederlands gothic meisje (Cynthia of zo) waar ook misbruik gemaakt werd van haar verstandelijke beperking.
Wow ik zie dit nu staan over die “gothic” Cynthia:
Wat heftig. En die filmpjes die ze plaatste staan ook nog op YouTube. Kan me haar nog wel herinneren ja
Nou ik heb me hier een keer in verdiept (why?) en dat hele verhaal was waarschijnlijk verzonnen. Niemand kende senne of wist hoe en of hij overleden was en zij had geen foto’s van hem alleen maar een zelfgemaakte tekening die ze overal mee naartoe nam.
Wow
Wow nog sicker. Heb dr nieuwe YouTube en insta inmiddels gevonden en ze maakt nog steeds die rare filmpjes. Zij zou inderdaad meer beschermd moeten worden tegen zichzelf
Ik sloeg laatst de Linda open en toen stond er een foto van dr in een artikel over mensen die een tattoo hebben van bekende Nederlanders. Zij had d’r een van Kaj van der Voort van B-brave.