Beutyblogtopic XL #7

Hoewel het niet een aardige reactie is, snap ik wel dat Mas dit vervelend vindt. Lijkt me awkward als je door hebt dat mensen naar je kijken vanaf een afstand maar dan niets zeggen.

Maar als jij Maxima in de verte op straat ziet lopen gebeurt er toch eigenlijk hetzelfde. Betekent niet dat je als een creep naar haar staat te kijken, dat meisje zag haar waarschijnlijk gewoon ergens lopen?

26 likes

Als zelfs dat een probleem is moet ze wellicht gewoon stoppen met vloggen? Mas weet het altijd zo te brengen dat ze toch vol in de aandacht staat en zielig is.

Mensen die haar aanspreken is “Ik kan echt niet fietsen, iedereen zit achter me aan”, mensen die haar niet aanspreken maar wel zien is “Ik kan echt nergens heen, mensen kijken naar mij, creepy”. Dan denk ik vrouw, je kiest elke dag bewust voor je bekendheid, zodat je voor 5000 euro aan vliegkosten naar Dubai kan. Keerzijde is dat mensen je herkennen en naar je kijken, want dat is ook precies waarom je bekend bent.

29 likes

@Anna88 @Shaaar
Hmm, ben het zeker met jullie eens! Ik weet niet hoe Mas 't ervaart en/of diegene inderdaad alleen langsloopt of echt van een afstandje staat te staren. Want eigenlijk hebben jullie gelijk hoor, misschien moet ik haar met een korreltje zout nemen.

Dat is inmiddels zowat zeker, die tekening is van een (toen) wereldberoemde emo boy. Ben alleen z’n naam ff vergeten

Ja die inderdaad!

Ik probeerde die docu te googlen. Kom alleen iets tegen van valsplat maar kan dat vgm niet meer terug kijken.

Hmmm de roverheid houd dingen achter!!!

12 likes

Ik zou me zo kunnen indenken dat haar ouders hebben ingegrepen? Aangezien zij ook hebben gezegd dat het een lulverhaal was?

1 like

Wat is haar insta dan?

https://www.instagram.com/cynthia_braviour_official/ toch?

Hahaha damn toen ik ‘Kaj’ las dacht ik eerst meteen aan Kaj van der Ree. Valt een tattoo van deze Kaj toch wel weer mee :grin::grin:

5 likes

Ik denk het. Ik ben in de gothic Cynthia rabbit hole gevallen. Ze is volledig los van de realiteit lijkt het wel en het is fascinerend en heel sneu voor haar tegelijk. Denk dat zij heel veel mensen heeft die op een of andere manier misbruik van haar willen maken of achter haar rug om haar lachen wat ze niet doorheeft.

7 likes

Maar sowieso, zo erg zal ze toch niet lastiggevallen worden? Ik weet dat ze een jongere doelgroep heeft, maar die lopen al helemaal niet op die baby- of huishoudbeurs? Daar lopen ook sowieso meer bekende mensen rond en niemand hoor je ooit over, dan komen er mensen voor mij in de rij staan?

Ook in a’dam niet hoor? Monica oid is toch veel groter bij de jeugd en die hoor je hier nooit over.

Ik denk ook dat het wel meevalt. Al vind ik Monica helemaal niet toegankelijk om te benaderen in het openbaar en zou dat (gezien vanuit hun fans) bij Mascha wel sneller ‘durven’.

2 likes

Ahhh ik dacht al, ze komt me zo bekend voor! Maar ze heeft in de linda gestaan met de tattoo van haar idool ofzo

Ik kende haar enigszins “persoonlijk”. Mensen die haar in bescherming willen nemen, waaronder ik toen, daar doet ze echt ontzettend lelijk tegen, dus ik heb het verder maar gelaten en zo ken ik er nog een paar mensen.

1 like

Ook wel ‘grappig’ dat haar obsessie met die boyband opeens is overgeslagen naar een obsessie met TWD.

Ik vind dit echt heel erg naar voor haar, lijkt me niet de bedoeling dat die nog op internet rondzwerven toch?

2 likes

Ben bang dat als niemand haar tegenhoudt dat ze binnenkort met een levensgroot portret van Norman Reedus op rug rond loopt.

4 likes