Ik probeerde die docu te googlen. Kom alleen iets tegen van valsplat maar kan dat vgm niet meer terug kijken.
Hmmm de roverheid houd dingen achter!!!
Ik zou me zo kunnen indenken dat haar ouders hebben ingegrepen? Aangezien zij ook hebben gezegd dat het een lulverhaal was?
Wat is haar insta dan?
Hahaha damn toen ik āKajā las dacht ik eerst meteen aan Kaj van der Ree. Valt een tattoo van deze Kaj toch wel weer mee
Ik denk het. Ik ben in de gothic Cynthia rabbit hole gevallen. Ze is volledig los van de realiteit lijkt het wel en het is fascinerend en heel sneu voor haar tegelijk. Denk dat zij heel veel mensen heeft die op een of andere manier misbruik van haar willen maken of achter haar rug om haar lachen wat ze niet doorheeft.
Maar sowieso, zo erg zal ze toch niet lastiggevallen worden? Ik weet dat ze een jongere doelgroep heeft, maar die lopen al helemaal niet op die baby- of huishoudbeurs? Daar lopen ook sowieso meer bekende mensen rond en niemand hoor je ooit over, dan komen er mensen voor mij in de rij staan?
Ook in aādam niet hoor? Monica oid is toch veel groter bij de jeugd en die hoor je hier nooit over.
Ik denk ook dat het wel meevalt. Al vind ik Monica helemaal niet toegankelijk om te benaderen in het openbaar en zou dat (gezien vanuit hun fans) bij Mascha wel sneller ādurvenā.
Ahhh ik dacht al, ze komt me zo bekend voor! Maar ze heeft in de linda gestaan met de tattoo van haar idool ofzo
Ik kende haar enigszins āpersoonlijkā. Mensen die haar in bescherming willen nemen, waaronder ik toen, daar doet ze echt ontzettend lelijk tegen, dus ik heb het verder maar gelaten en zo ken ik er nog een paar mensen.
Ook wel āgrappigā dat haar obsessie met die boyband opeens is overgeslagen naar een obsessie met TWD.
Ik vind dit echt heel erg naar voor haar, lijkt me niet de bedoeling dat die nog op internet rondzwerven toch?
Ben bang dat als niemand haar tegenhoudt dat ze binnenkort met een levensgroot portret van Norman Reedus op rug rond loopt.
Ja true. Heb het verwijderd.
Nou dat ziet niemand, dat wordt gedacht. Oh over wie gaat dit eigenlijk? Ging uit van die eeuwige enzo
Oh ja dat weet ik niet, excuus voor deze compleet nutteloze toevoeging.
Ik heb mijn berichten weggehaald. Ik had de ernst niet door
Hoezo ze is nog steeds zo bekend hoor, zie haar best vaak langskomen op fb. Ze komt alleen altijd weer met een andere draai in haar leven terug. Haar katholieke periode is ook weer voorbij zo te zien.
Hebben jullie de zaterdag video op Beautygloss al gezien? Ik denk echt dat ze het vergeten was en daarom dit maar even snel heeft gefilmd. Ik kijk nu al uit naar de vlog van vrijdag.