Beutyblogtopic XL #7

Ja true. Heb het verwijderd.

1 like

Nou dat ziet niemand, dat wordt gedacht. Oh over wie gaat dit eigenlijk? Ging uit van die eeuwige enzo

1 like

Oh ja dat weet ik niet, excuus voor deze compleet nutteloze toevoeging.

Ik heb mijn berichten weggehaald. Ik had de ernst niet door

Hoezo ze is nog steeds zo bekend hoor, zie haar best vaak langskomen op fb. Ze komt alleen altijd weer met een andere draai in haar leven terug. Haar katholieke periode is ook weer voorbij zo te zien.

10 likes

Hebben jullie de zaterdag video op Beautygloss al gezien? Ik denk echt dat ze het vergeten was en daarom dit maar even snel heeft gefilmd. Ik kijk nu al uit naar de vlog van vrijdag.

1 like

onmogelijk. de planner ligt open.

28 likes

Die luie content is normaal toch voor beautygloss? Als ik zo door d’r kanaal heen scroll zie ik niet echt meer vernieuwende concepten of looks.

Edit: okƩ ik trapte erin en ging hem kijken. Het beeld is niet eens scherp, top youtuber :thumbsup:

2 likes

Pff ja hij is dramatisch. Echt mega onscherp. Zou toch verwachten dat die kwaliteit iets hoger zou liggen na jaren ervaring.

En het ziet er zo onsmakelijk uit. En echt een hele pot zongedroogde tomaten erin. Lijkt mij een vreemde combi. Maargoed, daar verschillen de smaken natuurlijk over. :smiley:

3 likes

Het nieuwe tatta eten, Massa was de eerste.

Het eten van Mascha en Gregor heeft mij nog nooit lekker geleken. Dus zou noooit een recept van Mas namaken. Ik vind het ook gek dat ze altijd uit kommen eten haha. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk!

5 likes

Weer die enorme kom :woman_shrugging:t3:

2 likes

lol hij zegt niet hoot kwiesien maar hoot koetuur

6 likes

En altijd die blikken zongedroogde tomaat😢

2 likes

ā€œKan ook voor vrouwen, maar dit recept is meer mannelijkā€ā€¦ Ah ja oke jaja…

ā€œBreng het water aan de kook. Dus niet dat het verslaafd raakt aan coke, maar dat het gaat kokenā€. Okeee ik ben er klaar mee haha. Im out

69 likes

niet eens in stukjes gesneden, gewoon zo van hier heb je een zongedroogde tomaat deal with it

17 likes

Hahaha ja! Inderdaad die hele stukken.
Hoe krijg je dat weg.

1 like

@Nescio jullie zijn zeker vrouwen, mannen hebben daar geen problemen mee hoor

6 likes

Shit, je hebt me door :hushed:

1 like

Het heeft zoiets sneus dat Mascha en Gregor, Gregor altijd proberen te laten zien als die onwijs stoere, populaire, mannelijke gast. Terwijl ik gewoon echt niet verder kom dan het idee van die net iets te betweterige, net niet grappige klasgenoot die er wel bij mocht omdat hij ook wel eens aardig was.

92 likes