Beutyblogtopic XL #7

Holy shit dit omschrijft echt precies wat ik denk van hem.

1 like

alles in dit filmpje maakte me boos

ook dat hij op een gegeven moment zegt
‘dit is voor mascha. hoeveel zou ze willen?’ en dat je haar dan hoort zeggen met een heel kinderlijk stemmetje ‘veel!’

alsof ik naar dora aan het kijken ben???

7 likes

Ik moet nog steeds denken aan de crossdresser van Little Britain die steeds moet benoemen dat ze lady-things doet, omdat ze een lady is.

Bijzonder hoe hij zichzelf juist soort van verbaal castreert als hij bij alles moet benadrukken dat het ‘mannelijk’ of ‘manly-style’ is.

20 likes

Het is toch te gek voor woorden dat Mas in een video een paar blikken bonen opentrekt en dat daar dan 21K mensen naar kijken :joy:

19 likes

Vooral gek dat mensen er nog op reageren met “echt lekker” :nauseated_face:

Haha ja lekker hele zongedroogde tomaat in je mik

1 like

Hmm mag ze dat wel? Is wel mannelijke pasta!!1!!!

Holyshit wat een achterlijk recept

Eerst tyfusveel olie in de pan
Dan gooi je daar pesto in waarvan de basis ook olie is. Hoezo überhaupt bak je kant-en-klare pesto überhaupt op? Dat is Fucking Parmezaanse kaas en moet je helemaal niet gaan roerbakken. Maargoed.

Dan gooi je daar ook nog zongedroogde tomaten in waarvan de basis WEER olie is. Dus je hebt inmiddels 3 soorten olie. Daar tyfstraal je je pasta in die je dan ook weer bakt?!

En het enige ingrediënt waarvan ik denk “oh dat zou ik bakken”, aka de tonijn die flikkert die er rauw doorheen?? En dan gooit ie er twee soorten Parmezaanse kaas op die ook weer in de pesto zit?

En de ham versie bakt hij de ham pas als de pasta er al in zit waardoor het helemaal geen smaak meer afgeeft.

Eindstand eet je dus 3x olie, 3x parmezaan en rauwe tonijn uit blik op water, of ondergekookte ham.

En ze eten er zogenaamd 2 dagen van maar ze zitten er met een vork in en er wordt kaas op gegooid en zo bewaar je dat niet.

Conclusie:
afbeelding

116 likes

Ze kunnen vast goed poepen met zoveel olie in het eten.

16 likes

Wtf is dit dan hahaha? Gadverdamme zeg

9 likes

1001004001634637

Mijn eerste gedachte toen ik die burger zag.

98 likes

Bahbah hahaha al die creams en dan een halve pot olie er nog bij door die tomaten. Ugh :mask:

2 likes

Hoeveel potten zongedroogde tomaten zullen ze op jaarbasis verbruiken. :joy:

4 likes

Wow ik hou echt van alles sauzig maar dit is wel heel extreem. Hoe eet je dit.

4 likes

Soort yoghurt bowl die hartig is met stukken zongedroogde tomaat :nauseated_face:

10 likes

Maar tonijn uit blik op water is rauw? Nee toch.

1 like

Niet echt, maar wel totaal smakeloos en koud.
Voor mij het equivalent van een bakje kattennatvoer over je pesto gooien.

Waarom zou je dat doen? Bak het dan even of iets.

12 likes

ik die deze tonijndiscussie meeleest

Ik lees nu pas deze column over EGF.

10 likes

Grappig die foto met die twee rechtse meiden die liever anoniem wilden blijven, ik zie precies hun gezichten en forumnamen voor me haha

10 likes

Ik weet dat het hier al vaak over Debbies outfits gaat maar HOE zit dit ooit lekker? Die cup van dat jurkje is toch veeel te klein

39 likes