Beutyblogtopic XL #7

37 likes

Ongeveer hetzelfde materiaal en pasvorm, ik vind het daar echt op lijken.
(zelfde voorbeeld als nickelson en vuilniszak)

Er zijn veel sexy jurkjes die ik wel mooi vind btw, ze hoeft van mij echt geen coltruien aan.

1 like

Frep

1 like

Haha iets van Plastic thight wrap dress ofzo.

:face_with_hand_over_mouth: Okee beetje flauw van mij. Ik overdrijf soms om de zaak duidelijk te maken. Neem het met een korreltje zout :wink:

Ik lach hier echt veel te hard om

1 like

Heeey Fransje hier!

12 likes

Lekker frep lekker testik

7 likes

Dit klinkt misschien flauw, en zo bedoel ik het niet, maar je hoeft er op zich ook niets van te vinden toch?

Haha ik lees dit alsof Ali.ce Ol.sthoorn dit zegt.

9 likes

Moet je gewoon een coltrui aandoen.

1 like

Nee dat is dus ook waar. Vandaar mijn error. Want ik vind er WEL iets van maar ik vind eigenlijk dat ik er niets van moet vinden of het juist goed moet vinden of dat er misschien toch wel grenzen zijn???

Ik weet het niet

3 likes

Mijn tepeltjes zitten veilig weggestopt in mijn teletubbie onesie, maar ik zal goed op ze letten :joy:

1 like

Stuur foto dan ruk ik me er wel ff op af.

1 like

Maar Leeuwenhart, kleine tieten zijn classy!!! Wist je dat niet?

Ik vind Debbies jurkje niet mooi, maar het probleem ontgaat me volledig. Ze draagt het naar Crazyland, volgens mij houdt ze zich prima aan de ongeschreven dresscode (en ze ownt het en is er blij mee, dus win-win).

3 likes

Valt enorm mee… ook een paar jaar geleden.

Je schreef een paar jaar terug. Ik kocht leuke bhs in grote maten bij Livera enz. Waren wel duurder dan de kleinere maten. Maar dat is nu nog vaak.

Ik heb dezelfde ervaring en ik zou ook weleens een dagje gewoon B of C willen hebben of zo. Zulke grote jopen dat ik geeneens voedingsbeha’s in mijn maat heb kunnen kopen. Met cup G/H wordt het al gauw lingerie voor oudere dames.

2 likes

amen
sletsgo.

3 likes

ben je al eens bij superbra geweest? ben daar benieuwd naar.

1 like

Livera is de grootste tyfus bh zaak van nederland. Totaal niet grote boob vriendelijk.

8 likes