Ik wil niet de hele ‘Debbie’s outfits’ discussie weer oprakelen maar nee sorry, dit ziet er niet uit.
Jemig, why, ze heeft een prachtig figuur waar ze hard voor werkt met een jurk een maatje groter zou dat lichaam ook nog stuk beter tot zijn recht komen. Of was dit de dresscode van het feest een zo’n strak mogelijke jurk?
Ja was voor crazyland en dat is qua outfits ehm, zo min mogelijk.
Op die onderste foto lijkt ze wel aan de drugs te zitten. Als dat zo is dan snap ik niet waarom je het online zou plaatsen, maar misschien boeit ook dat haar niet
Zooooo gaan we weer lekker
Zijn we nu echt verbaasd over die te kleine cups? Volgens mij is het bij Debbie geen geheim dat dat juist de bedoeling is.
Huh?? Waar komt deze opmerking vandaan dan?
Hahahah in de topic ook al! Hoe ziet iedereen ineens aan mensen dat ze helemaal vol zitten met drugs echt?
Ik zou een dergelijke uitspraak alleen durven doen over bijvoorbeeld die Thunderdome gabbers met strakke kaken maar het zal wel aan mij liggen.
Jongens het werkt niet om die jurk in een maat groter te kopen zulke jurken komen alleen maar met cup a das de bedoeling.
Rosanna sowieso…
Ach en Debbie ook als ik haar ogen zie.
In nuchtere toestand zijn mijn pupillen al twee keer zo groot als die van hen allebei hoor. Wat een aannames man
Zelf wel eens drugs gebruikt?
Hahahahahhahahahahahahahahahaha
Hoe is dat relevant?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat iedereen lekker drugs moet doen als ze daar zin in hebben. Maar waarom moet het zo benoemd worden en is het meteen zo’n big deal?
Ook wel typisch dat ene Betty klaagt over hoe onaardig we zijn.
Debbie blogt niet eens meer dus volgens mij hoort ze niet eens meer thuis in dit topic. En wat ze aantrekt moet ze lekker zelf weten. Ik vind het eerlijk gezegd super irritant dat vrouwen (nog steeds) van andere vrouwen moeten horen wat ze wel en niet mogen dragen.
Wij zitten in 2020, mogen we alsjeblieft zelf bepalen wat wij aantrekken ook als dat niet is wat ‘de norm’ voorschrijft. We mogen al zo veel niet als vrouwen, gaan we ook nog elkaar voorschrijven wat wel en niet kan.
Ze is toch ~influencer~
Waarom wordt dit verder door niemand als context gezien? Hierdoor is haar kledingkeuze toch 10 keer meer logisch? Of het comfortabel is, dat is een ander verhaal. Kan me er persoonlijk niet aan storen als iemand zich zo kleedt naar een dergelijk event. Niet mijn stijl maar you do you, Deb.
Oh ja? Volgens mij doet ze niets boeiends meer, maar dan zou ze als influencer in het andere influencer topic moeten toch?