Hij zit nu dus ook in Utrecht mocht je daar ooit komen!
Ik ben wel vaker in bh speciaalzaken geweest maar ben nog nooit zo behulpzaam geholpen.
Ooh en het allerfijnste vind ik dat hun beugels veel breder zijn, dus mijn beugel begint nu midden onder m’n oksel, richting m’n rug al, waardoor m’n hele borst erin past en ik niet de hele dag door m’n borsten zit te pakken om ze weer terug in m’n bh te proppen.
Omdat ik ze dan kan verbergen met mn handen.
Misschien zeg ik nu iets wat je al lang weet, maar dat kan liggen aan je rugband die te los zit! In principe zou een bh nooit omhoog mogen kruipen (zelfs al waren er geen tieten om aan te blijven hangen haha) omdat je rug naar boven toe alleen breder wordt.
De blouses van tegenwoordig zijn sowieso niet voor tieten gemaakt
Ja de bedoeling is dat je bandjes echt alleen dienen om die cups te dragen maar al het gewicht van je borsten hangt op de band om je lichaam zegmaar.
Nou heb ik zelf meer dan een jaar geen bh gedragen en draag ik nog steeds de helft vd week geen bh, enkel een strak topje dan.
Ik krijg geen rugpijn ervan dus vind het wel best, als dat bij jou ook zo is is het toch prima
eigenlijk is het wel best gek dat een beha dan goed zit als ie niet lekker zit
Oh dan klaag ik niet meer. Heb best een gemiddelde maat en met Tshirts heb ik nog wel geluk, maar met blouses vraag ik me af waarom ze niet 5 cm bij de borstomvang doen. Wil geen kijkgat bij mijn borsten
ja ik heb wel eens een beha laten aanmeten en het voelde zo bekneld toen
Waarom schaam je je? Ik zou ook aanraden om je in een winkel te laten helpen, want zelf kies je toch snel voor de verkeerde maat.
In een lingeriewinkel zien ze zoveel borsten, zij vinden niks gek. Een vriendin van me heeft heel lang in een lingeriewinkel gewerkt en zij zei dat ze zoveel borsten had gezien en dat werkelijk alle borsten anders zijn en dat vrouwen zich juist in zo’n winkel goed op hun gemak moeten kunnen voelen.
Ik zou gewoon gaan, dan heb je straks een bh die heerlijk zit!
Ugh niets van aantrekken hoor, 9 vd 10x zot het ook maar in men/jouw hoofdv Ik heb ooit eens collega (v) gehad die zat te ranten hoe onprofessioneel het is als vrouwen geen bh aanhebben op de werkvloer (want nipples). Toen zei ik heel droog dat ik op dat moment (en vele andere malen) geen bh aanhad en ze had dat niet eens door haha. Mensen zien het vaak niet eens hoor?
Zo, ik ook. Ik lijk in veel kleding gewoon zwanger. Ik vind alle borsten goed en mooi en leuk (love alle boobs), maar ik word echt boos van de mijne. Gelukkig heb ik dan wel weer heupen en een bips die compenseren.
Ik heb omvangmaat 65, bh’s in die maat zijn er echt weinig. Soms draag ik daarom maar 70 want dat is iets makkelijker te krijgen, maar ik merk wel echt dat 65 beter zit dan 70 ook qua breedte van de cups. Vind het vooral jammer dat er dan zo weinig keus is want ik houd van bh’s kopen.
Welke sport bh is dit? Mijne passen ook nergens in. En als ze wel passen dan is de band veel te groot om mijn borst.
Wat onbeschoft! Lief bedoeld of niet. Dat zeg je niet.
Hier ook BH drama… maar ik heb mij toch eens goed laten helpen bij de Hunkemoller. Dat is geen heel bijzondere winkel maar ik heb ook niet heel bijzondere borsten. Wel heel kleine maar toch met een groot oppervlak (klinkt dat logisch?) Komt er op neer dat mij een 70 c of d werd aangeraden en inderdaad, dat paste véél mooier. Niet met een sexy decolleté, want zo ben ik nu eenmaal niet gemaakt, maar wel mooier en prettiger.
Inmiddels ben ik een paar kg afgevallen en is er echt weinig van overgebleven en heb ik nieuw sprettig ondergoed ontdekt van sloggi. Ik ben een echte fan! Voor de kleinere borsten; er zit wat vorm/vulling in, al is het maar minimaal, in vind het nét wat mooier. En voor de grotere borsten; de vulling is te verwijderen. De verkoopster was een hele sexy volle dame met flinke borsten en zij gaf ook aan sloggi bralettes te dragen.
Yara michels is in haar laatste vlog ook lyrisch over sloggi en zij heeft best een redelijke boezem
Edit:
#nospon #zelfbetaald #gewoonheelblijmee
Heb die site geprobeerd, hoop dat ik iets fout heb gedaan want ik zou volgens hun 70f moeten dragen… Normaal draag ik 75b dat is wel een verschil😆
Nou, het zou zomaar kunnen hoor als je nu niet de juiste bh draagt? Ik droeg altijd 75b, terwijl ik eigenlijk 70d of 70e moest.
That’s what moms are for
soms zou ik best een mooi decolleté willen, maar ondanks mijn cupmaat (een gewone 75C), heb ik er gewoon de borsten niet voor ofzoiets. Ik denk dat ze teveel uit elkaar staan, als dat mogelijk is. Ze willen gewoon niet mooi zitten in lage topjes. Misschien ook maar beter gezien de kringen waarin ik me bevind, maar verdorie, ik wil gewoon weten dat het kan voor mezelf en ooit een ander. Als ik geen bh aanheb, heb ik ook twee waterballonnetjes met ruzie aan mijn borst hangen. Ze voelen zich niet aangetrokken tot elkaar en weigeren deel uit te maken van één decolleté