Beutyblogtopic XL #7

Oh, ik ken haar alleen van haar blog waar niks meer geplaatst wordt. Ik zei overigens dat ze niets boeiends meer doet (op beauty gebied), maar dat is mijn mening. Want zo te zien gaat het op haar Insta alleen maar over selfies.

Ja nee ok, is ook.

1 like

19 likes

Maar dit is echt een super normale outfit voor crazyland + bijna iedereen gebruikt daar drugs. Daarnaast is zij echt precies het type voor dat feest, dus ik snap de ophef niet echt?

4 likes

Maar er is toch ook geen ophef? Niemand zegt dit keer “maar ze is een moeder
”,”maar ze is oud”.

Iedereen zegt alleen “wow onflatteus”, dat mag best gezegd.

47 likes

Ja, oke, al lokt dit blijkbaar reacties uit.

Ik vind deze outfit bij Jessie echt nice. Die mix tussen chique en tattoo i like very much.

Ze zegt trouwens in haar stories dat haar tanden 500 euro (!!!) per tand kostten.

En ik moet blijkbaar m’n klarna rekening betalen.

47 likes

Jaaa love die mix ook!

Echt grappig om te lezen hoe jij constant “het topic” verdedigt. “Niet iedereen zegt
” “Er wordt toch ook niet gezegd
” “Wij zijn geen haters, we hebben alleen kritiek
”

20 likes

Is dit de nieuwe vandechen

15 likes

Ik vind het ĂŒberhaupt grappig dat jij hier nog zit.

15 likes

Ik denk altijd dat dat een kleding winkel is.

Burn baby burn disco inferno.

1 like

Ik heb de foto van debbie en dr man naar mijn vriend gestuurd om hem onze toekomst te laten zien

66 likes

Aah, ja, dan valt dit volgens mij nog mee. Lijkt mij alleen vreselijk zitten zo’n jurk.

Ugh dat persevent van mas en josh. Zo over de top en niet massa. En dan hebben ze een aantal van de meest bijzondere vrouwen uit de industrie. En dan kiezen ze Nina Warink? Zeg gewoon dat je chicks kiest met het grootste bereik.

En dit is de PLUSSIZE COLLECTIE

4 items. Tot en met maat 2xl. Baanbrekend.

19 likes

Niet eens gewoon chicks, maar vriendinnen met een groot bereik :roll_eyes:

2 likes

Vind haar stem en manier van praten ook vreselijk irritant

9 likes

Potver krijg geen foto van debbie dr reactie gepost

1 like