Oh, ik ken haar alleen van haar blog waar niks meer geplaatst wordt. Ik zei overigens dat ze niets boeiends meer doet (op beauty gebied), maar dat is mijn mening. Want zo te zien gaat het op haar Insta alleen maar over selfies.
Ja nee ok, is ook.
Maar dit is echt een super normale outfit voor crazyland + bijna iedereen gebruikt daar drugs. Daarnaast is zij echt precies het type voor dat feest, dus ik snap de ophef niet echt?
Maar er is toch ook geen ophef? Niemand zegt dit keer âmaar ze is een moederâŠâ,âmaar ze is oudâ.
Iedereen zegt alleen âwow onflatteusâ, dat mag best gezegd.
Ja, oke, al lokt dit blijkbaar reacties uit.
Ik vind deze outfit bij Jessie echt nice. Die mix tussen chique en tattoo i like very much.
Ze zegt trouwens in haar stories dat haar tanden 500 euro (!!!) per tand kostten.
En ik moet blijkbaar mân klarna rekening betalen.
Jaaa love die mix ook!
Echt grappig om te lezen hoe jij constant âhet topicâ verdedigt. âNiet iedereen zegtâŠâ âEr wordt toch ook niet gezegdâŠâ âWij zijn geen haters, we hebben alleen kritiekâŠâ
Is dit de nieuwe vandechen
Ik vind het ĂŒberhaupt grappig dat jij hier nog zit.
Ik denk altijd dat dat een kleding winkel is.
Burn baby burn disco inferno.
Ik heb de foto van debbie en dr man naar mijn vriend gestuurd om hem onze toekomst te laten zien
Aah, ja, dan valt dit volgens mij nog mee. Lijkt mij alleen vreselijk zitten zoân jurk.
Ugh dat persevent van mas en josh. Zo over de top en niet massa. En dan hebben ze een aantal van de meest bijzondere vrouwen uit de industrie. En dan kiezen ze Nina Warink? Zeg gewoon dat je chicks kiest met het grootste bereik.
En dit is de PLUSSIZE COLLECTIE
4 items. Tot en met maat 2xl. Baanbrekend.
Niet eens gewoon chicks, maar vriendinnen met een groot bereik
Vind haar stem en manier van praten ook vreselijk irritant