Beutyblogtopic XL #7

Ik las laatst de tip om een filmpje door te spoelen naar het einde en daarna ‘opnieuw’ af te spelen (via dat pijltje in de vorm van een rondje), dan verdwijnen de ads.

5 likes

Ik wilde eigenlijk antwoorden op die story met de vraag of het prijsverschil tussen deze kamer en de stapelbedjes nou de moeite waard was maar ik had geen zin om de prijslijst op te gaan zoeken.

2 likes

de luxe stapelbedjes,

5 likes

Als je bovenin slaapt, heb je wel bijna net zo’n prachtig uitzicht als Cynthia!

55 likes

https://structuurjunkie.nl/workation

Wat een prijzen! En dan deel je dus je - veel minder mooie - kamer ook nog eens met íemand die je niet kent. Er zijn dus mensen die dachten: ja leuk

4 likes

Dit is een grap mag ik hopen? :no_mouth:

Edit: ok niet dus :worried:

5 likes

Ik vond de prijzen nog meevallen voor 4 dagen cursus, maar je doet dus helemaal geen cursus lees ik nu? Je betaalt zo’n 1500 voor 4 dagen sociale controle?

9 likes

Je mag haar af en toe storen om een vraag te stellen hoor, hoezo je geld niet waard.

18 likes

Ik dacht Legit dat je een foto van een kinderkamer uit VT wonen had geplaatst voor de grap, maar er liggen dus echt twee anterpernoers in dit geval voor €1500 pp.

131 likes

Oh, ik dacht ook dat de foto een grapje was!

9 likes

Ik huil van binnen. Er moet toch iets mis zijn met je eigenwaarde als je hier voor dat soort bedragen vier nachten in gaat liggen?

8 likes

Toch maar goed dat we toen niet geboekt hebben hè, ondanks dat we zo twijfelden.

9 likes

De gewone prijs voor een week is €1995 zie ik.

Kunnen 12 mensen in. Wie bied €500 voor een weekje stapelbed? Of €750 voor een tweepersoonsbed delen met een FFer naar keuze.

10 likes

Jezus m’n kids hebben ook zo’n bed bij mijn ouders maar die is groter dan deze. Wat een treurnis, dit is toch echt een kinderbed?

9 likes

Jeeezus. Ik dacht ook echt dat dit een grapje was. Mensen slapen hier echt? Samen? Op één kamer met iemand die je niet kent. Zo ziet de hel eruit voor mij.

39 likes

Ook heel tricky van Cynthia om op haar site te zetten dat het volledig aftrekbaar is. Je moet zonder trainingen, zakelijke afspraken, etc wel goed kunnen verklaren waarom deze bedragen volledig aftrekbaar zijn. Als je daar aan “jezelf hebt gewerkt” en geen facturabele uren hebt gemaakt is het lastig uit te leggen aan de belastingdienst. Het eten lijkt me ook niet aftrekbaar (niet met een zakelijk partner).

Bovendien zijn zulke tripjes tot max. 1500 euro aftrekbaar. Als je dus voor 2199 euro in je privé stapelbed ligt is niet eens alles aftrekbaar.

Ze mag zich hier wel eens wat beter in verdiepen, dit soort dingen zijn complex en het verkeerde advies is kwalijk. Zelfde als dat ze nu trainingen wil geven over financiële planning/stabiliteit binnen een bedrijf: mens, je hebt zelf een accountant nodig, dus hoezo ga je hier advies over geven? (Stond op haar site/instagram geloof ik). Totaal niet geschoold voor dit soort dingen. Echt bizar, dat zij zich overal expert in voelt.

39 likes

Ik lig helemaal stuk te gaan. In wat voor wereld leven we dat mensen zoveel geld betalen voor cursus wat eigenlijk geen cursus is en ook nog een triest gedeelde kamer mét een kinderstapelbed. Te belachelijk voor woorden.

51 likes

Als afsluiter doen ze dan een bonte avond :laughing:

13 likes

Het is echt net een konijnenhok met een ren eronder.

Erger me er ook buitensporig aan dat het zo lelijk voor het raam staat en op de site er tegenover een bank staat die ook half voor de deur staat. Er hangen ook kindertekeningen in dat huis, zie je in de stories, omdat er normaal dus idd kinderen in slapen.

12 likes

Ho ho, vergeet de slaapbank niet!

34 likes