Beutyblogtopic XL #7

Om het verschil nog even te benadrukken.

97 likes

Tering, echt gĂȘnant dit.

42 likes

Oh ik zie ook lekkere stoelen om urenlang op te zitten werken. (Maar serieus, hoop niet dat dat de stoelen zijn hahaha)

1 like

Kan iemand voor me samenvatten wat ze daar massaal zitten te doen dan want kom er niet echt achter via Cynthias insta. Lijkt alsof ze gewoon allemaal zitten te werken? Maar er geld voor betalen ipv krijgen.

22 likes

Ja, je hebt het zelf al goed samengevat. :+1:t2:

27 likes

Hahahaaaaaa die Sint. Ik wil ook wel zo rijk worden.

2 likes

Haha waarom doen die meiden dat? Gewoon omdat ze dan op haar insta te zien zijn ofzk en hopen op volgers?

Ze zei laatst dat ze al haar jasjes/blazers had weggedaan. Niet iedereen houd van jasjes natuurlijk maar het eerste wat ik dacht was dat ze echt nooit meer wat gekleeds draagt. Nou ja, een jurkje soms. Volgens mij zien zij het als ultieme doel om te leven in hun badjas omdat ze een ‘rijke zakenman’ kennen die dat doet.

5 likes

Ze werken wel met chips en wijn. Voor dat geld kan ik een jaarvoorraad chips en wijn kopen, nu nog een blokhut om het in op te slaan.

2 likes

Jennie heeft vast tips voor je.

7 likes

Nou joh, ik zou er het geld niet voor over hebben, je moet wel veel verdienen om die investering het waard te maken (lijkt me? Ben geen zzp’er of ondernemer).
Maar als ik geld toe kreeg zou ik gaan hoor, je hebt misschien niet de beste kamer maar alsnog ziet het er netjes uit, mooi huisje (ja ja subjectief), eten geregeld, middenin de natuur, het ziet er best gezellig maar ook geconcentreerd genoeg uit.

1 like

Zou Cynthia niet delen met haar “virtual assistant” of wat was ze precies? Die erbij is zodat niemand iets tekort komt.
Blijft het natuurlijk zo dat ze de mooiste kamer voor zichzelf heeft gehouden, maar misschien dat ze dat zo verantwoordt?
Geen idee hoeveel kamers er in dat huis zijn dus misschien klopt dit totaal niet :thinking:

Dit is ook wel weer zo’n ding waarvan ik denk, snap je nu echt niet hoe dit overkomt? Waarom zet je dit zo online? Net zoals Jennie die na haar inzamelingsactie voor 10.000 euro waar onder meer een open tikkie plaatste een instastory online zette dat ze vond dat ze echt eens wat meer hulp van mensen moest leren accepteren omdat ze veel te zelfstandig is.

1 like

Als Sint nou slim was had ze die classy kamer verhuurd voor nog meer geld.

8 likes

AKA Nick el son

9 likes

Op het uitzicht na snap ik de keuze van Cynthia niet zo goed, ze geeft toch altijd aan hoogsensitief te zijn? Als ik de foto’s bekijk staat de woonkamer onder deze slaapkamer gewoon ermee in verbinding. Dan krijg je in slaapkamer continu alles uit de woonkamer/keuken mee. Lekker die andere kamer claimen en in stilte in je luxe bed liggen.

1 like

Ah shit met m’n pleb money mindset niet aan gedacht :frowning:

2 likes

Ja maar Cynthia vertelt altijd aan haar volgers dat je echt jezelf op één moet zetten dus ze kon écht niet anders.

6 likes

Ben echt beledigd dat jullie denken dat ik over zoiets grappen zou maken.

6 likes

Niet eens samen op een kamer, samen in één bed! Of stapelbed, of slaapbank.

Dat er mensen zijn die dit naar zichzelf kunnen verantwoorden. Huur dat hele huis voor jezelf en wat vrouwen van de businessbabe fb groep ofzo, fix een pizza, wijn en een tiramisu en je hebt hetzelfde voor een kwart van het geld.

3 likes

Jaap?
Jaap wie?