Beutyblogtopic XL #7

Nee het is gewoon een vooruitbetaald etentje. Dus je betaalt alvast voor wat je over een maand/jaar consumeert

Edit: oh wacht, je bedoelt als je het ergens koopt zoals bij Primera ofzo? Ja dan krijgen ze het denk ik later

1 like

Wat leuk dat ze 1 plussize model hebben uitgenodigd voor de “”"“plussize”""" lijn.

33 likes

Het lost eigenlijk alleen een cashflowprobleem op, maar zorgt er inderdaad niet voor dat je omzet toeneemt

1 like

Ik werkte ooit bij een lingerie-keten en als we daar een bon verkochten, stond de omzet-teller van die dag gewoon nog hetzelfde. Er kwam dan dus geen bedrag bij, dat bedoel ik! Maar geen idee hoe het precies zit eigenlijk :joy:

Waarom is dat :sweat_smile:? Beetje gemeen.

Die emoji lacht ermee toch? Vind ik niet echt gepast.

Het is dan ook nog geen omzet, maar een schuld aan degene die de bon in bezit heeft.

Nee het is natuurlijk niet hetzelfde als wanneer een restaurant open is, maar ik woon in België en hier zit de horeca gewoon al op slot. Dus op restaurant gaan is hier momenteel geen optie. Dan kan een bon misschien wel helpen

OK gelukkig dan, ik dacht dat je ermeee lachte! :blush: Moving on!

3 likes

Goed dat Cynthia nu de ernst inziet, jammer dat ze toen ze naar Noord-Italië ging juist super achteloos deed en toen ze daar kritiek op kreeg de stories maar snel offline haalde. En daar zegt ze dan voor ‘t gemak maar nooit meer wat over

29 likes

Ze post nu stories dat ze shadowbanned is op Youtube. Ik kan haar account inderdaad niet meer vinden via de zoekfunctie. Alleen losse videos.
Dat zal zeker zijn omdat ze haar verleden heeft verteld?:triumph:

Ze zijn volgens mij tegen alles wat lgbtq+ is. Bijna alle video’s die daar over gaan worden demonetized. Ze bestempelen het dan als ‘niet-advertiser friendly’ waardoor je geen geld meer aan het filmpje kunt verdienen.

4 likes

Ik heb het o.a. hier vandaan: https://www.google.nl/amp/s/www.vox.com/platform/amp/culture/2019/10/10/20893258/youtube-lgbtq-censorship-demonetization-nerd-city-algorithm-report

Het woord ‘gay’ in de titel van je video hebben schijnt soms al genoeg te zijn.

2 likes

@Bill @Effy
Oh ik dacht juist wel? Ik zie best regelmatig artikelen voorbij komen hierover. Deze bijvoorbeeld: https://www.rollingstone.com/culture/culture-features/lgbtq-youtube-lawsuit-censorship-877919/

1 like

Ik dacht dat dit sarcastisch was want dat zijn ze echt 100% wel op youtube

2 likes

Google de lijst met verboden woorden en je schrikt je rot. Je mag niet eens Pakistan in je video zeggen

2 likes

Ik had ook een plan met wensen en dromen… en toen kreeg ik autisme. Zal ik ook wel gepland hebben :no_mouth:

Serieus ik haat dat soort Secret geneuzel

3 likes

Ik droom ervan om te kunnen vliegen en een eenhoorn als huisdier te hebben. Moet ik nu een uur per dag plannen om een cursus “Hoe tem je een eenhoorn voor dummies” te volgen?

6 likes

Als de Structuurjunkie business niet meer loopt kan ze altijd nog aan de slag bij Astro TV. Wat zijn dit voor een leugens. Alsof je door dat boek te volgen al je problemen oplost en al je dromen waar maakt. Wat een oplichterij.

9 likes

Het is een begin