Beutyblogtopic XL #7

Erger nog vind ik die kamer met een tweepersoonsbed ( niet uitschuifbaar!) die je mag delen voor 1600 euro pp.
Dan lig je dus met een wildvreemde in bed🤨.

WIE WIL DIT?!

34 likes

‘De schrijfster’ (sorry nickname vergeten) van het forum is er toch ook? Ben wel benieuwd naar hoe zij het ervaart!
Maar kan mij ook voorstellen dat je geen zin hebt om na de vorige posts hier te reageren :sweat_smile:

7 likes

Shit man, hoop echt dat er geen claustrofoben mee zijn, ik zou daar echt in een constante staat van paniek liggen. :woozy_face:

1 like

Ik ben veel te groot voor dat bed, joh. Maar heb ook geen €2.000 over.

Ughhh doe niet zo eng productief??? Ik heb medelijden met de mensen die kwetsbaar zijn voor een burn-out omdat ze zich hiermee vergelijken. Ik irriteer me ook mateloos aan die stomme HIHIHI KIJK eens hoe gek🤪 we zijn dat we chips en wijn hebben terwijl we werken :pXdxD

35 likes

Dat is volgens mij echt serieus een kinderbed van vt wonen

5 likes

Durf te wedden dat ze gewoon het forum open heeft staan

46 likes

Zouden haar klanten die mooie tekeningen op de achtergrond gemaakt hebben? :slightly_smiling_face:

10 likes

afbeelding

Dit is gewoon een kinderbed

27 likes

Wat een lellek ding.

1 like

Uiteraard. De chefkok heeft gezorgd voor een dosis paddo’s in de risotto. Door de coachsessie met Cynthia is iedereen natuurlijk aan het kleuren geslagen.

9 likes

Ben wel benieuwd of je voor die €1600 ook tiramisu krijgt

4 likes

Wat schaamteloos :speak_no_evil:

En geitenkaas. Niet icm de tiramisu hoop ik hahab

Hahahaha wat een goede grap dit. Echt al ruim op tijd voor 1 april.
Zo goed vooruit gepland…

1 like

Het lijkt me een crime als je kinderen dit hebben en dat je dan hun beddengoed steeds moet verschonen door half erin te klimmen.

10 likes

Zou wel willen weten uit welke gedachtes en overwegingen het ontstaat dat je met een wildvreemde 4 nachten in een (stapel)bed gaat liggen, daar stories gaat maken over al het werk dat je zogenaamd allemaal doet, sint zelfs een vraag mag stellen en daar 1700 eu voor betaalt

2 likes

Ik vond dat altijd zo’n stomme reden als mijn ouders dat zeiden wanneer ik weer zat te zeuren om zo’n bed, maar inmiddels weet ik hoe kut een normaal bed is om op te maken, laat staan zo’n kasteel.

16 likes

Ik zou zoiets wel willen hebben als het in volwassen versie komt. Heb echt een zwak voor bedstedes.

2 likes

Lijkt me top. Even samen op het onderste bed knuffelen en dan snel naar m’n eigen verdieping om te slapen zonder die snurkende hitte kachel van 1.90m naast me.

28 likes