Beter ga jij op het onderste bed, dan kan bij hem de deur dicht en als hij te hard snurkt dan stamp je van onder een keer tegen zijn matras aan
Maar weten we ook zeker dat die kinderkamer gebruikt wordt door de groep van Sint? Of zijn ze met minder dan de maximale bezetting van het huisje?
Ik geloof het gewoon niet helemaal.
Het staat op haar website iig als een van de opties
Mascha in de vlog van vandaag:
Monique is mijn langste internetvriendin.
Gregor: en betty dan?
Savage hahahahaha
Dat mens is helemaal het spoor bijster joh
Hahahaha ja en daarna heeft ze het er over dat iemand daar ook is die online slecht over haar praat, wie is dattttt
Wat is hier savage aan?
Dat ze dit soort bedragen vraagt oke (had niks anders van haar verwacht), maar dat er mensen zijn die het werkelijk betalen, daar ben ik het meest verbaasd over
Ik vond het erg bruut (direct) voor wat ik van hen gewend ben en een steek van gre naar serena toe
Betty is toch gewoon zoân chica die ook ooit een blog of site of iets heeft gehad? Ik volg haar geloof ik nog op Instagram. Toevallig dat het dezelfde naam is maar ik zocht daar eigenlijk niks achter, haha.
Die vriendschap van Monique en Mascha gaat wel echt way back, ik weet nog zooo goed dat de filmpjes van Mascha dan op de site van Monique kwamen, Minettes? Of was het toen al Girlscene? I donât know maar mooie tijd in ieder geval. Ik ken Monique ook wel echt via Mascha en ben haar altijd blijven volgen, vind haar heel tof.
vraag ik me ook af!
cynthia vraagt om ideeĂ«n voor de titel van haar volgende cursus, de cursus om âchillâ op vakantie te gaan. jullie kunnen daar vast wel even over brainstormen.
en nou niet zeggen âvakantie is ook een woordâ he.
Mensen afzetten is ook een vak
How to veel geld verdienen met onzin
Hoe word je entrepenoer in een stapelbed
Andere mensen het idee geven dat het een goede investering is om jouw vakantie te betalen is ook een vak.
Misschien kunnen we quarantaine omdopen tot âretraiteâ en dan wat knaken vangen van snotterende mensen
Ik zag de paginagrote Paulo Coelho quotes al staan in dit nieuwe opzienbarende werk.
Coelho is Portugees voor âopen deurâ.
Zoals @iloveblush zei is die Betty niet Serena. Ze hebben het volgens mij ook goed gemaakt dus ik denk niet dat Gregor aan betty88 zou denken.
Lijkt me wel leuk want vind Mo een leuk mens, maar vraag me echt af wat ze in zoân docu (of wat is het anders) nog te vertellen hebben.