Mascha heeft toch nooit eerder met Hello Fresh gekookt. Alleen met die potten zongedroogde tomaten en asperges.
Vergeet de blikken bonen niet.
Cynth heeft me geblokt op insta😒
Ik wou net zeggen hahaha hoe heerlijk dat zelfs als ze een keer NIET met een vingertje wijst dat ze er een story over moet maken hoe ze eigenlijk wel met een vingertje wou wijzen maar het toch maar niet gedaan heeft
Ja die was kwaad op mij denk ik
Ik heb mijn Oranje spul alvast uit de voorraadkast gehaald. Ik ga vanavond extra hard op mijn vuvuzela voor ze blazen
Nouuuu de laatste tijd had ze wel vaker die zakken en receptkaartjes hoor! Valt me wel idd al een paar weken op.
Ze is al jarenlang fan hoor. Fan van het eerste uur!
Ohnee gaat mijn moeder/alter ego nu al haar home workouts filmen en op instagram zetten
Dat stukje met dat Fashion liedje van Lady Gaga. ik ga stuk
Ik ga heeelemaal stuk
Haar haar zit tijdens een bevalling beter dan mijn haar ooit heeft gedaan, zelfs na een uur voor de spiegel staan heeft niet zo’n effect.
Ze is wel echt hilarisch
Zooo echt hè! Wat een geweldig kapsel
Zo dan, zij is wel echt stoer hoor, met hoe ze dit allemaal deelt. Ik was daar echt niet toe in staat toen ik lag te bevallen.
Ik ben echt dol op Angel, wat een heerlijke stories! Zo leuk dat ze dit deelt, en wauw wat ziet ze er goed uit.
Laten we ff niet vergeten dat Angel wel permanente wenkbrauwen, lipstick en eyeliner heeft he, dan ziet iedereen er al fleeky uit als je bevalt.
Oh die stories van Angel zijn echt heel leuk! Heerlijk om te zien hoe nuchter ze er in staat en de domme humor.
Ik lig ook slap om haar stories. Rondom het hele proces van zwanger worden met medische hulp was ze ook zo enorm nuchter en hilarisch terwijl het best een heftige toestand is. Echt een leuk mens.
Hoop dat alles goed zal gaan.
Permanente lipstick??? Voel me echt een holbewoner maar had geen idee dat dat bestond joh.
Zo vervelend al die IinFfluEncErSs die moeten praten over het Corona virus. Stick to makeup.