Beutyblogtopic XL #7

Dan moet je even koffie innemen en dan is die migraine zo weg

19 likes

voor mijn eigen cloud vind ik het echt jammer dat jij eerder was. Ik had exact hetzelfde in m’n hoofd :’)

INNEMEN :cry:

4 likes

Ja maar Bill Gates zegt het he dus die heeft er sowieso verstand van :roll_eyes: /sarcasm

1 like

Ik volg Angel niet op Instagram. Hoe heet ze daar? Dit moet ik zien. This is the energy I need right now.

1 like

https://www.instagram.com/stories/angelraterman/?hl=nl

Heb ook echt stuk gelegen vanmorgen, haha. Benieuwd of het allemaal goed is gegaan

3 likes

:tada:

1 like

Hahahah stiekem jointje gerookt op de wc, hier moet ik zelfs om lachen!

1 like

Ik ben heeel benieuwd naar de naam die de baby krijgt! Meestal kun je het soort naam wel raden, maar wat Angel en Hef het mooist vinden is voor mij echt een mysterie.

5 likes

Ik ben ook heel benieuwd naar Angel’s baby! Volgens mij is het geslacht niet bekend gemaakt, maar ik gok een jongetje met een prachtige haardos, en een Engelse naam. En ik hoop dat ze de bevalling een beetje doorgekomen is.

5 likes

Ja, ik ben ook echt mega benieuwd! Denk ook aan een engelse naam en een beetje apart.

De baby of Hef? Die laatste is namelijk een beetje underwhelming na alle spannende verhalen, een iets te bruine oudere vent met lang haar. Wel charmant en heel vriendelijk! Zo’n man waar m’n moeder van zou zeggen “hij heeft een goeie kop”.
Bron: ik heb lang in Zuid gewerkt waar de kersverse ouders vaak rondliepen.

37 likes

Hij is toch wel eens vaker half in beeld gekomen met zo’n wit overhemd en net een paar knoopjes teveel open

14 likes

Ja het is een zo’n typische silver fox daddy.

6 likes

Hahaha zo leuk om die foute verhalen over hef allemaal terug te lezen :joy:.
https://www.beautylab.nl/tag/mr-wrong/

3 likes

Zoiets?..

45 likes

Hahaha ja, ik vind het zo schattig als kleintjes veel haar hebben. Bij mijn kindje duurde het even voor ze echt een kapseltje had.
Maar met Angels genen kan haar baby alleen maar prachtig haar hebben.

2 likes

Dat dacht ik ook met mijn genen, dus ik reken nog altijd op een kind met veel haar. Toen mijn broer een kindje kreeg was ik dan ook erg verbaasd dat het een meisje met fijne blonde haartjes werd geboren (Onpopulaire mening: en stiekem viel dat toch tegen en hoop ik op een kind met veel haar als het zover is. Al moet ik natuurlijk blij zijn als ik ĂŒberhaupt een kind krijg)

Angel is updates aan het plaatsen over gisteren! Ben benieuwd! :blush:

Edit: tot nu toe 1 dan, over weeënopwekkers

1 like

Zou die baby er nog niet zijn dan ?

Ik denk dat ze eerst het verhaal wil afmaken, chronologisch dus. Heerlijke stories inderdaad!

7 likes