Ik voorspel een huilie huilie aflevering over de Monica Box. Over hoe influencer zijn niet over rozen gaat en iedereen je direct aanvalt als je een foutje maakt.
Ooh dat wist ik inderdaad niet, vond het al opmerkelijk dat ze dat in de vlog gelaten had omdat ze meestal vaag blijft zoals daarna wanneer ze het heeft over iemand die niet vriendelijk was tegen haar in het verleden
Deze Betty is inderdaad niet Serena, maar een vriendin die Betty heet en vroeger ook een blog had.
Monique had toen nog Minettes en Mascha had Sparkleysticker en zij waren toen al bevriend. Er was toen echt een âblogwereldjeâ met Donna, Betty, Lousan, Ashley Lynn en nog meer anderen. En er kwam toen ook nog een soort Gossip Girl site over deze mensen. Dat was echt heel leuk! (Ik blogde toen ook en kende iedereen wel, maar woonde aan de andere kant van het land dus kon nooit bij meetings zijn dus hoorde er net niet bij )
Serena/Misslipgloss enzo kwamen echt veel later.
Fittie op insta tussen Mascha en Sanne.
Die reactie van Mascha ben jij OOIT positief? hahah
Hahahahaha lekker mascha
Ik zie Sanne haar reactie nergens staan? Kijk ik verkeerd of is de reactie al verwijderd.
Denk al verwijderd inderdaad. Zie het ook niet staan.
Jammer had wel zin in fittie
Hallo iemand screenshots?
Het ging ongeveer zo:
Sanne: mooi effect op ons allen??? Er zijn ook mensen die hier aan dood gaan
Mascha: kan jij ooit ergens POSITIEF op reageren??
Sanne: Nee want mijn moeder is zwak dus loopt risico dus dan kan ik hier niet positief op reageren
Mascha: snap ik maar jij kan altijd alleen maar negatief reageren, ik wens je oprecht het beste
Ja, ik ben het ook eens met Sanne. Ik vind het bericht van Mascha een beetje een verkeerde toon hebben voor de ernst van de situatie.
Ja ik vind Maschaâs post ook wel een beetje eenzijdig, maar haar reactie op Sanne vind ik wel mooi want het klopt wel wat ze zegt
Sowieso heel dat idee dat je sterker of beter wordt van tegenslag irriteert me. Het is gewoon bullshit, sommige dingen zijn focked op en er valt ook niks positiefs uit te halen. Maar dat is soms gewoon te moeilijk om te accepteren dus dan gaan we maar lekker schilderijtjes ophangen met âwhat doesnât kill you makes you strongerâ. Mascha slaat hier echt mega de plank mis.
Maar dat wil niet zeggen dat je MOET reageren onder zoân zweverige post.
Ik vind het omgekeerde ook wel waar, dat we ook mogen anticiperen op een (positieve) uitkomst zonder dat we dat kapot moeten nuanceren.
Ze heeft het over de mens als collectief, niet over individuen. Natuurlijk is het jammer dat er mensen doodgaan maar in de bredere context van onze samenleving is dat grof gezegd niet relevant.
BN-ers en influanzaâs zouden er goed aan doen om mensen enkel te verwijzen naar het RIVM advies, en verder lekker de kop houden.
Fred van Leer vind het ook nodig om zân story te zeggen dat we er wel gewoon gezellig met zân allen op uit moeten gaan want âthuis zitten heeft geen zinâ.
Echt, hou je zweverige Influencer onzin en tegenstrijdige bullshit adviezen lekker voor je!
Nog even en ze gaan weer zoân vitamine infuus aansluiten tegen coronaâŠ
âEn die kennis deelt ze ook gewoon als het gaat gevraagd wordtâ
HAHA jezus zou er nog eens bijkomen dat ze die kennis lekker voor zichzelf zou houden terwijl die mensen haar ervoor betalen omaar die kennis te delenâ:rofl:
Ik vind dit niet Cool eigenlijk.
Als je wil weten hoe ze het ervaart dan kan je dat gewoon vragen, vind het toch wel een beetje naar om iemand van hier zo te gaan bespreken. Sowieso is Cynthia degene die we hier bespreken en niet tot in detail de mensen die die cursus boeken.
Vind dat je er best in zân algemeen iets van mag zeggen (âhet zijn allemaal kleine ondernemersâ, âweinig volgersâ ok), maar niet om iemands insta hier te droppen en te bespreken. Helemaal omdat ze hier ook zelf zit en best persoonlijke dingen deelt krijg ik er toch een beetje een naar gevoel van.
Vind het zelf lastig waar de grens ligt hoor, dus misschien is dit hypocriet, maar vind het zelf te ver gaan.