Echt ik zou zo fakking geïrriteerd zijn als een vreemde me daar op aanspreekt. Bemoei je lekker met je eigeh
Hahaha wat zijn dit voor passief agressieve teksten en waarom gaat ze hier een story aan wijden
Allejezus met zulke passief agressieve teksten solliciteer je naar een keer tandjes tuffen.
Ze kan toch wel iets anders bedenken? Zoals iemand op een volwassen manier aanspreken als je je zo nodig met een ander moet bemoeien.
Het zit haar wel heel hoog hè, dat handen wassen. Daar heeft ze het al 2 dagen over.
Ben benieuwd hoe het met de gesponsorde deals zal gaan voor de influencers, nu met corona. Ik werk zelf bij een FMCG bedrijf dat veel werkt met influencers en er wordt heel duidelijk gecommuniceerd nu dat we moeten letten op de kosten en dingen moeten verschuiven naar de toekomst.
Al zal Cynthia binnenkort vast met een pandemie-coachingsessie komen zodat ze haar kennis als zelfbenoemd expert kan delen met entreprenoers.
Hahaha denk niet dat deze manier gaat werken. Inderdaad daar zouden mensen alleen maar chagrijnig van raken toch? Al moet ik zeggen dat ik haar goed begrijp. Al voor dit coronagedoe ergerde ik me kapot aan mensen die hun handen niet wassen na het toiletbezoek. Dat is toch écht fucking goor? Hoe kan je dat nou niet doen? Oke
mij zit het ook hoog blijkbaar Maar hoop wel echt dat meer mensen het braaf gaan doen.
Ik vind al die influencers met hun ‘diepe’ teksten echt verschrikkelijk. Hebben ze niet door dat ze super geprivilegieerd zijn, die van Bonnie van vandaag ook. Maar ook kleinere influencers die lekker de tijd hebben om te ‘cononen’ of ‘een na te denken over hun onderneming’.
Wat is cononen
Hoe kun je relaxt in quarantaine gaan?
Welke geitenkaas moet je hamsteren?
Stay at home online workation voor maar € 2500!
De lekkerste lockdownrecepten met houdbare burrata
Hoe plan je je quarantainedag zo effectief mogelijk?
Haar tiramisu-experience maakt haar natuurlijk wel een echte expert!
Maar ook “voel je niet schuldig als je je wat oudere ouders mee uit eten neemt”. Uh wat
Ik denk dat ik nooit rijk ga worden omdat ik me hier gewoon teveel voor zou schamen.
Heb gelukkig nog een week vakantie om te visionboarden
Ik vind bedstedes tof maar niet deze maar ik ben allergisch voor steigerhout.
“Op de bank in slaap vallen”, klinkt dus echt als een vlog die ik niet eens ga aanklikken. Snap die titels echt niet.
Terwijl ze het op Twitter hele tijd ook alleen maar over haar bezoek aan Disneyland gaat. En dan op iedereen die reageert negatief reageren, dus als iemand zei: “gaat vast door!” zeggen: “ik wil mijn moeder niet in gevaar brengen hoor” en als iemand zei: “beter veilig thuis blijven”: “dit is de eerste vakantie en alles gaat mis en ik ben al zo lang niet weggeweest” zeggen. Aaaahhhh!!!
Iéts meer clickbait mag wel Mas!
Je kunt zeggen wat je wilt over Mascha, maar ze heeft in ieder geval nooit clickbait
Mascha is een van de weinigen waarbij thuisquarantaine weinig verschilt met haar normale leven.
Ja gisteren wel, wat foefje voor werk doet. Denk dat veel mensen daar we naar googlen.