Beutyblogtopic XL #7

Maar dat is geen clickbait? Want ze zegt letterlijk wat hij voor werk doet.

Clickbait is een titel geven die lonkt om te klikken, maar uiteindelijk tegenvalt / klein is / niet echt gebeurd.

1 like

Het RIVM vraagt iedereen heel duidelijk om te kijken of je sociale activiteiten nou wel zo nodig zijn. Met je ouders in een restaurant gaan zitten lijkt me alles behalve per se nu nodig.

3 likes

Ik denk dat @MevrWillem bedoelt dat áls ze in quarantaine moet thuis, ze weinig verschil zal merken met haar normale leven want ze zitten altijd al in die bunker.

2 likes

Of “Ze vroeg absoluut niet om advies”

2 likes

Soms vraag ik mij af of de gepubliceerde prijzen de daadwerkelijk betaalde prijzen zijn…? Marketing is ook vaak doen alsof.
Misschien zit er een malle meit tussen die de volle mep betaald heeft en zijn het verder vriendinnen (van vriendinnen?) die korting hebben gekregen ofzo.

Ze zegt ciao?

8 likes

Gewoon “nee” zeggen tegen het virus!!

26 likes

Een 14-daagse Instagramcursus voor €2500. Eten en wcpapier niet inbegrepen

3 likes

Ja joh, vet heftig met een horeca ondernemer en een winkelzaak zonder klanten. Die zitten nu voor 2000 de man mijn portemonnee te spekken. Het heeft zoiets onsympathieks

7 likes

Tiramisu wel dus?

Geeneens een trui met ‘hihaho’.

Nee alleen de dadels en spek

Dat zou best kunnen, ik werk in de horeca/evenementen en bij ons gaat het nog veel harder dan dat. Bedrijven gaan nu toch besparen en dan zijn afspraken met influencers zeer waarschijnlijk niet nodig, dus dat gooien ze er als eerste uit.

Ik vind haar bericht wel goed, dat je ook aan anderen moet denken etc. Maar dat ze dan net 2000 euro heeft afgetroggeld bij twee ondernemers die nu in zwaar weer zitten voelt dan wel weer echt tegenstrijdig. Die hebben er natuurlijk zelf voor gekozen, maar blijft een idioot bedrag.

5 likes

Maar wat moet je als influencer zonder enige achtergrond in virologie of zelfs sociologie hierover dan ook zeggen? Ook gek dat mensen aan influencers vragen wat zei hierover te zeggen hebben…

5 likes

Ik ben net eens met wat Cynthia zegt, maar het is direct weer zo’n overkill, ze heeft er al weer 10 stories en een insta post aan besteed.

Josh plaatst net een insta bericht dat zij en Nick positief zijn getest.

1 like
2 likes

Ja maar geen verschijnselen blijkbaar. Vond al dat haar insta aardig stil was maar goed dat ze dit deelt!

1 like

Hahah love Nikkie

23 likes