Ik denk hier aan
Denk dat de naam Blake door onbekenden van hen of op school bijvoorbeeld wel zo ontzettend Hollands gaat worden uitgesproken als ‘Bleek’, wat zie je bleekjes etc
Hier moest ik ook aan denken, en dan ook nog de zoon van (wc?) Eend
Absoluut. Ik hou wel van n beetje reuring hoor. Het is toch gewoon heerlijk om anoniem je gal te kunnen spugen en daar dan weer commentaar op te geven? Daar draait dit hele forum om.
Het is niet dubbel. Als die moeder er zelf voor kiest om die baby online te zetten hebben wij er verder niks over te zeggen.
Er zit wel een subtiel verschil in hoe iemand met overwegend Nederlands accent bepaalde Engelse namen uitspreekt
Er is wel een klein nuanceverschil tussen Blake en bleek.
Oh ik vind het niet moeilijk maar dat zou wel de reden zijn dat ik mijn kind niet zo’n naam zou geven. Zo lelijk als iedereen je dan Bleek noemt.
Maar je zegt toch ook bleek, hoe zeg jij het dan
Waarom is dit niet al 164x geliked?
Blaké is ook een optie
Goere over blaké
Ja precies!
Oh wauw eventjes niet online geweest en zie dit nu allemaal. Sorry dat ik de foto van angel en hef heb gedeeld. Was niet mijn bedoeling om onrust oid te zaaien. Was gewoon oprecht heel enthousiast voor angel en hef . Snap wel nu ivm de stories en dus maar tijdelijk beschikbaar icm een baby die er zelf niet voor kiest. My bad
Ik moest hier trouwens om lachen. Angel appt voor de grap naar Serena dat ze voor 1800 eu vuurwerk heeft gekocht. En Serena denkt meteen oh mooi lekker door verkopen.
Blake Bleek Blaké Blaque…
Ik noem hem gewoon Chloor
Die denkt uiteraard alleen maar aan money maken. Net zoals met haar glazen kringloop kastjes
20 minuten lijkt mij heel erg lang!
Valt voor een eerste bevalling mee heb ik begrepen, ik ken verhalen van vrouwen die er een uur of langer over deden.
2 uur
echt leuk voor Angel, zeker gezien het traject waar ze in zat. En voor Serena, lijkt me geweldig als je vriendin ook een baby heeft van ongeveer even oud.