Is het niet het hele punt dat je door zo’n cadeaubon te kopen je juist probeert een faillissement te voorkomen? Voor jou is dan zo’n 50 euro verliezen balen, maar ik neem aan dat als je zo’n bon kan betalen je dat ook wel kan missen. Voor een ondernemer kan het wel een verschil zijn als mensen die cadeaubonnen nu kopen
edit; je zegt zelf ‘of moet dit in het gierige actie topic’, ik vind dat afhangen van de situatie: voor kleine inkomens is dat zeker niet gierig om zo te denken (50 euro is dan gewoon echt veel geld), maar wanneer je best goed in de slappe was zit dan vind ik dat wel zeikerig. Zeker omdat jij er sowieso veel minder van gaat voelen dan zo’n ondernemer bij een faillissement. Denk ook dat Cynthia doelt op mensen die tot de laatste groep behoren en dan vind ik het zelf helemaal geen verkeerd voorstel van haar
edit edit: haha ik heb het de hele tijd over 50 euro, maar dat betaal jij voor je sportschool en dat is niet per se wat je voor een cadeaubon betaalt haha. Achja, mijn punt blijft wel hetzelfde