Beutyblogtopic XL #7

Om Cynthia nog even aan te halen “koop een cadeaubon van een restaurant”. Uuhm Cynthia als dat restaurant alsnog deze situatie niet overleeft? Of moet dit in het gierige actie topic.

Ohja. En betaal je personal trainer door voor de sessie die je niet afneemt. Sorry hoor, maar de meeste mensen gaan gewoon naar de standaard keten. Ik betaal 50 in de maand en kan niet sporten en dat vind ik gewoon kak.

OK zeimmodus uit. Laten we vooral gezond blijven.

6 likes

Is het niet het hele punt dat je door zo’n cadeaubon te kopen je juist probeert een faillissement te voorkomen? Voor jou is dan zo’n 50 euro verliezen balen, maar ik neem aan dat als je zo’n bon kan betalen je dat ook wel kan missen. Voor een ondernemer kan het wel een verschil zijn als mensen die cadeaubonnen nu kopen

edit; je zegt zelf ‘of moet dit in het gierige actie topic’, ik vind dat afhangen van de situatie: voor kleine inkomens is dat zeker niet gierig om zo te denken (50 euro is dan gewoon echt veel geld), maar wanneer je best goed in de slappe was zit dan vind ik dat wel zeikerig. Zeker omdat jij er sowieso veel minder van gaat voelen dan zo’n ondernemer bij een faillissement. Denk ook dat Cynthia doelt op mensen die tot de laatste groep behoren en dan vind ik het zelf helemaal geen verkeerd voorstel van haar

edit edit: haha ik heb het de hele tijd over 50 euro, maar dat betaal jij voor je sportschool en dat is niet per se wat je voor een cadeaubon betaalt haha. Achja, mijn punt blijft wel hetzelfde

8 likes

Maar even eerlijk, normaal geef je meer uit dan je bon en dat is waar restaurants hun winst uit halen. Mensen die dan nog meer betalen dan de bedoeling was.
Een bon kopen helpt wel, maar is niet hetzelfde als een restaurant die open is

Die reactie vanaf 11:52… ik trek dat echt zo slecht. :joy:

2 likes

Ik dacht trouwens echt altijd dat een winkel of horeca-iets pas inkomsten van een bon heeft zodra deze wordt verzilverd en niet bij aankoop van de bon. Maar gezien iedereen het zo aanraadt, zal dat wel niet :crazy_face:

1 like

Ja zo heel blij allemaal. Ik zou echt denken ughh nee dankjewel moet ik dat dalijk nog hardop voorlezen met 7 camera’s op mn smoelwerk gericht. No thanks

5 likes

Nee het is gewoon een vooruitbetaald etentje. Dus je betaalt alvast voor wat je over een maand/jaar consumeert

Edit: oh wacht, je bedoelt als je het ergens koopt zoals bij Primera ofzo? Ja dan krijgen ze het denk ik later

1 like

Wat leuk dat ze 1 plussize model hebben uitgenodigd voor de “”"“plussize”""" lijn.

33 likes

Het lost eigenlijk alleen een cashflowprobleem op, maar zorgt er inderdaad niet voor dat je omzet toeneemt

1 like

Ik werkte ooit bij een lingerie-keten en als we daar een bon verkochten, stond de omzet-teller van die dag gewoon nog hetzelfde. Er kwam dan dus geen bedrag bij, dat bedoel ik! Maar geen idee hoe het precies zit eigenlijk :joy:

Waarom is dat :sweat_smile:? Beetje gemeen.

Die emoji lacht ermee toch? Vind ik niet echt gepast.

Het is dan ook nog geen omzet, maar een schuld aan degene die de bon in bezit heeft.

Nee het is natuurlijk niet hetzelfde als wanneer een restaurant open is, maar ik woon in België en hier zit de horeca gewoon al op slot. Dus op restaurant gaan is hier momenteel geen optie. Dan kan een bon misschien wel helpen

OK gelukkig dan, ik dacht dat je ermeee lachte! :blush: Moving on!

3 likes

Goed dat Cynthia nu de ernst inziet, jammer dat ze toen ze naar Noord-Italië ging juist super achteloos deed en toen ze daar kritiek op kreeg de stories maar snel offline haalde. En daar zegt ze dan voor ‘t gemak maar nooit meer wat over

29 likes

Ze post nu stories dat ze shadowbanned is op Youtube. Ik kan haar account inderdaad niet meer vinden via de zoekfunctie. Alleen losse videos.
Dat zal zeker zijn omdat ze haar verleden heeft verteld?:triumph:

Ze zijn volgens mij tegen alles wat lgbtq+ is. Bijna alle video’s die daar over gaan worden demonetized. Ze bestempelen het dan als ‘niet-advertiser friendly’ waardoor je geen geld meer aan het filmpje kunt verdienen.

4 likes

Ik heb het o.a. hier vandaan: https://www.google.nl/amp/s/www.vox.com/platform/amp/culture/2019/10/10/20893258/youtube-lgbtq-censorship-demonetization-nerd-city-algorithm-report

Het woord ‘gay’ in de titel van je video hebben schijnt soms al genoeg te zijn.

2 likes

@Bill @Effy
Oh ik dacht juist wel? Ik zie best regelmatig artikelen voorbij komen hierover. Deze bijvoorbeeld: https://www.rollingstone.com/culture/culture-features/lgbtq-youtube-lawsuit-censorship-877919/

1 like