Ik dacht dat dit sarcastisch was want dat zijn ze echt 100% wel op youtube
Google de lijst met verboden woorden en je schrikt je rot. Je mag niet eens Pakistan in je video zeggen
Ik had ook een plan met wensen en dromen… en toen kreeg ik autisme. Zal ik ook wel gepland hebben
Serieus ik haat dat soort Secret geneuzel
Ik droom ervan om te kunnen vliegen en een eenhoorn als huisdier te hebben. Moet ik nu een uur per dag plannen om een cursus “Hoe tem je een eenhoorn voor dummies” te volgen?
Als de Structuurjunkie business niet meer loopt kan ze altijd nog aan de slag bij Astro TV. Wat zijn dit voor een leugens. Alsof je door dat boek te volgen al je problemen oplost en al je dromen waar maakt. Wat een oplichterij.
Het is een begin
echt he. Ik heb niet eens meer iets te plannen want mn werk is gesloten voor 3 weken
Zat net de laatste video van Anna Nooshin te kijken (geen idee of dit nou hier of in andere YT’ers topic moet?). Verteld ze ook over waarom ze zo weinig upload en dat ze er erg onzeker van wordt van de haatreacties die ze krijgt. Ergens wel sneu. Misschien is het beter voor haar om haar YouTube carrière te laten voor wat het is. Ze wordt er overduidelijk niet (meer) gelukkig van.
Anna doet toch helemaal niks met beauty. Dus het andere topic. Maar volgens mij valt het ook tegen hoe populair ze is op Youtube en is de lol er daarom ook grotendeels vanaf.
Zoo de comments onder deze video zijn ook niet mals, een paar voorbeelden en de meeste comments zijn in deze trant:
Dat van Alice was gewoon gelul. Wat ga je je onzekerheid daarop gooien. Je ziet gewoon duidelijk verschil hoe je bij haar deed en bij de rest. Je had je gewoon goed moeten verdiepen in haar. Als je niet wilt verdiepen in je gast nodig die gene dan ook niet uit voor Gossip. En dan nog liegen dat je der een dm heb gestuurd dat het gezellig was
Ik denk dat waar veel mensen over struikelen is dat je ten eerste neerbuigend doet tegenover Alice: ze moet zichzelf voorstellen terwijl andere gasten dit niet hoeven te doen, vervolgens zeg je ook nog dat je haar niet hoeft te betalen (vond overigens dat je zo’n ‘grap’ echt niet kan maken). Daarnaast vind ik het echt niet netjes dat je in een slachtofferrol kruipt, alles op je onzekerheid afschuift en dat wij als kijkers daar de schuld van zijn. Maar in mijn ogen vind ik het ergste wat je hebt gedaan het liegen over dat je nog contact hebt gehad met Alice en hebt gezegd dat je het gezellig hebt gehad wat (blijkbaar) niet zo is.
Ik ben normaal niet iemand die ‘haat’ of zo verspreidt, maar dit is de gewoon de waarheid en dat mag ook een keer gezegd worden. Misschien dat het je allemaal naar je hoofd is gestegen, maar ik vind je in deze video echt nep omdat je geen verantwoordelijkheid neemt en alles op andere mensen of omstandigheden afschuift maar zo werkt de wereld niet.
Cancel Anna gewoon, ben die hele meid zo zat (hoewel… niet zo zat als die vriendin van die blonde aardappel die zichzelf vet hilarisch vindt, kunnen we die ook cancellen???). Word echt moe van dat autorefetentiële gezeik van influencers.
Wie??
Ik gok Nina Warink
Ja haha dankjewel, ik was hun naam vergeten en wist echt niet hoe ik ze kon vinden in de instagraminfluencerhel.
P.S. Normaliter zou ik iemand niet als ~de vriendin van~ benoemen, maar bij haar kan ik er echt niks meer van maken.
Hahaha mensen beschrijven als aardappel is zo grappig, moet er altijd om lachen
Ze nodigt toch altijd “vriendinnen” uit. Waarom zou je ze dan betalen of geld vragen? Vanuit mijn optiek zijn het dan geen echte vriendinnen.
Haha jeetje. Waar zegt ze dit? Zo fijn dat Alice gewoon haar bek opentrekt en niet meegaat in die fake vriendschappen van Anna en Co.
Ik keek ook die tea insta tv, maar het is weer zo’n desperate poging om goodwill te kweken bij haar volgers ik kan het niet helpen, maar dit voelt allemaal zoo onoprecht.
Kan iemand ff een samenvatting geven over Anna en Alice?