Beutyblogtopic XL #7

Alice kwam bij Anna bij gossip
Anna deed raar in de video
Anna kreeg vervelende reacties
Anna maakte een insta tv over dat ze zo onzeker was en Alice nog berichten had gestuurd
Alice maakte een video over hoe het volgens haar is gegaan en dat Anna zeker geen berichten heeft gestuurd

10 likes

Vond Anna echt denigrerend in de video en kortzichtig. Het begon met dat ze benoemde dat Alice kwam een soort vrijwilligerswerk voor Alice is en dat ze Alice niet hoefde te betalen itt andere gasten. Echt Anna mag van haar troon vallen.
Love Alice dat ze gewoon de waarheid zegt!

31 likes

Niet handig verwoord =/= ik was gehackt

1 like

Grappig dat het cupcake masker van Mas een poep kleur heeft :poop:

9 likes

Gelukkig was ze niet jarig!!

8 likes

Cynthia kennende was dat bericht weer bij heel veel mensen in het verkeerde keelgat geschoten, dus idd beter dat ze het niet doet. Er lopen al genoeg amateur-virologen rond deze dagen

13 likes

Maar dan wel zo’n post he ā€œkijk hoe goed ik me inhoudā€. Mens, hou je smoel een keer.

43 likes

Mascha heeft toch nooit eerder met Hello Fresh gekookt. Alleen met die potten zongedroogde tomaten en asperges.

10 likes

Vergeet de blikken bonen niet.

Cynth heeft me geblokt op instašŸ˜’

Ik wou net zeggen hahaha hoe heerlijk dat zelfs als ze een keer NIET met een vingertje wijst dat ze er een story over moet maken hoe ze eigenlijk wel met een vingertje wou wijzen maar het toch maar niet gedaan heeft

12 likes

Ja die was kwaad op mij denk ik

Ik heb mijn Oranje spul alvast uit de voorraadkast gehaald. Ik ga vanavond extra hard op mijn vuvuzela voor ze blazen

5 likes

Nouuuu de laatste tijd had ze wel vaker die zakken en receptkaartjes hoor! Valt me wel idd al een paar weken op.

Ze is al jarenlang fan hoor. Fan van het eerste uur!

3 likes

Ohnee gaat mijn moeder/alter ego nu al haar home workouts filmen en op instagram zetten

29 likes

Dat stukje met dat Fashion liedje van Lady Gaga. ik ga stuk :joy:

7 likes

Ik ga heeelemaal stuk :joy: :joy:

Hahaha echt gelachen om Angel. En wauw haar haar zit nog zo goed de hele tijd, echt impressive.

6 likes

Haar haar zit tijdens een bevalling beter dan mijn haar ooit heeft gedaan, zelfs na een uur voor de spiegel staan heeft niet zo’n effect.

Ze is wel echt hilarisch

26 likes