Beutyblogtopic XL #7

Zooo echt hè! Wat een geweldig kapsel

Zo dan, zij is wel echt stoer hoor, met hoe ze dit allemaal deelt. Ik was daar echt niet toe in staat toen ik lag te bevallen.

Ik ben echt dol op Angel, wat een heerlijke stories! Zo leuk dat ze dit deelt, en wauw wat ziet ze er goed uit.

3 likes

Laten we ff niet vergeten dat Angel wel permanente wenkbrauwen, lipstick en eyeliner heeft he, dan ziet iedereen er al fleeky uit als je bevalt.

20 likes

Oh die stories van Angel zijn echt heel leuk! Heerlijk om te zien hoe nuchter ze er in staat en de domme humor.

1 like

Ik lig ook slap om haar stories. Rondom het hele proces van zwanger worden met medische hulp was ze ook zo enorm nuchter en hilarisch terwijl het best een heftige toestand is. Echt een leuk mens.
Hoop dat alles goed zal gaan.

6 likes

Permanente lipstick??? Voel me echt een holbewoner maar had geen idee dat dat bestond joh. :joy:

Zo vervelend al die IinFfluEncErSs die moeten praten over het Corona virus. Stick to makeup.

5 likes

Dan moet je even koffie innemen en dan is die migraine zo weg

19 likes

voor mijn eigen cloud vind ik het echt jammer dat jij eerder was. Ik had exact hetzelfde in m’n hoofd :’)

INNEMEN :cry:

4 likes

Ja maar Bill Gates zegt het he dus die heeft er sowieso verstand van :roll_eyes: /sarcasm

1 like

Ik volg Angel niet op Instagram. Hoe heet ze daar? Dit moet ik zien. This is the energy I need right now.

1 like

https://www.instagram.com/stories/angelraterman/?hl=nl

Heb ook echt stuk gelegen vanmorgen, haha. Benieuwd of het allemaal goed is gegaan

3 likes

:tada:

1 like

Hahahah stiekem jointje gerookt op de wc, hier moet ik zelfs om lachen!

1 like

Ik ben heeel benieuwd naar de naam die de baby krijgt! Meestal kun je het soort naam wel raden, maar wat Angel en Hef het mooist vinden is voor mij echt een mysterie.

5 likes

Ik ben ook heel benieuwd naar Angel’s baby! Volgens mij is het geslacht niet bekend gemaakt, maar ik gok een jongetje met een prachtige haardos, en een Engelse naam. En ik hoop dat ze de bevalling een beetje doorgekomen is.

5 likes

Ja, ik ben ook echt mega benieuwd! Denk ook aan een engelse naam en een beetje apart.

De baby of Hef? Die laatste is namelijk een beetje underwhelming na alle spannende verhalen, een iets te bruine oudere vent met lang haar. Wel charmant en heel vriendelijk! Zo’n man waar m’n moeder van zou zeggen “hij heeft een goeie kop”.
Bron: ik heb lang in Zuid gewerkt waar de kersverse ouders vaak rondliepen.

37 likes

Hij is toch wel eens vaker half in beeld gekomen met zo’n wit overhemd en net een paar knoopjes teveel open

14 likes