Beutyblogtopic XL #7

Ja het is een zo’n typische silver fox daddy.

6 likes

Hahaha zo leuk om die foute verhalen over hef allemaal terug te lezen :joy:.
https://www.beautylab.nl/tag/mr-wrong/

3 likes

Zoiets?..

45 likes

Hahaha ja, ik vind het zo schattig als kleintjes veel haar hebben. Bij mijn kindje duurde het even voor ze echt een kapseltje had.
Maar met Angels genen kan haar baby alleen maar prachtig haar hebben.

2 likes

Dat dacht ik ook met mijn genen, dus ik reken nog altijd op een kind met veel haar. Toen mijn broer een kindje kreeg was ik dan ook erg verbaasd dat het een meisje met fijne blonde haartjes werd geboren (Onpopulaire mening: en stiekem viel dat toch tegen en hoop ik op een kind met veel haar als het zover is. Al moet ik natuurlijk blij zijn als ik überhaupt een kind krijg)

Angel is updates aan het plaatsen over gisteren! Ben benieuwd! :blush:

Edit: tot nu toe 1 dan, over weeënopwekkers

1 like

Zou die baby er nog niet zijn dan ?

Ik denk dat ze eerst het verhaal wil afmaken, chronologisch dus. Heerlijke stories inderdaad!

7 likes

Dat ze die moeite dan nog neemt, dat zou echt het laatste zijn waar ik aan zou denken met pasgeboren beeb :scream: respect dan hoor!

Ik zie het bij haar wel gebeuren dat ze 3 keer gezucht heeft, de baby is geboren en ze daarna fluitend het ziekenhuis uit is gehuppeld

2 likes

teach me master

Ze heeft nog een paar stories geplaatst en het ziet er vrij kut en pijnlijk uit helaas

Oh ik zat in het verkeerde topic te posten dat angel verder gaat met haar stories. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Ze ziet er niet meer zo blij uit als gister.

Inleiden en wee-opwekkers schijnen sowieso geen pretje te zijn.

Ze maakt het wel spannend x)

Klopt helaas. Maar de ruggenprik die daarna nog eventueel mag is zaaaaaaaalig.

Ik zit steeds te refreshen, ben zo benieuwd!

Ik wil later een baby met een raar gezicht en lang haar, een beetje zoals de jongste van Kailyn van Teen Mom, Lux. Volg zelfs z’n instagram, dat jochie is zo komisch! Lijkt vaak net een oud mannetje maar dan met prachtige lange krullen. Helaas is m’n vriend net zo blond als ik dus tenzij ik een hall pass krijg wordt het niks.
Instagram van Lux

3 likes

Ik ook hahaha! :joy:

Jaaa

-verwijderd door moderator-

44 likes

Ja aan het einde zegt ze dat ze gebeld is door de GGD en haar temperatuur moet meten elke dag en ze alle afspraken voorlopig hebben afgezegd en in isolatie gaan. En daarna dat ze eigenlijk nu in Dubai zouden zitten en erg blij zijn dat ze thuis zijn, maar eigenlijk maakt ze zich niet echt zorgen want ze voelt zich goed.

1 like

Zo cuteee en wat een leuke naam <3

3 likes