Make up en filters.
Haha ik voorspel dit soort dingen nooit goed maar dit klopte aardig.
20 minuten persen is netjes! En inderdaad, wat ziet ze er prachtig uit. Zo mooi lag ik echt niet te bevallen hoor.
Ik heb er echt nog nooit zo goed uitgezien in mān hele leven als Angel die net bevallen is.
Aaahw en een foto van hef
-verwijderd door moderator-
Wat bevalt jou?
- De naam van Angelsā baby
- Hoe goed Angel eruit ziet na de bevalling
- Allebei
- Niks
0 stemmers
Ik lach me echt suf om āde wereld is een piemel rijkerā hahaha wat een fantastisch mens, en een fantastische naam ook voor die kleine. Ik leef hier helemaal van op in mān quarantaine-dip
Na mijn (36 uur durende) bevalling zag ik er beter uit dan gedurende 9 maanden zwangerschap. Zonder ook maar iets van make up:)
Een dag later was dat effect weg en zag ik er verschrikkelijk uitā¦
Jaaaa zo lief! Ik zag dit en had me zoān ander type man voorgesteld. Ben net even gaan kijken naar die Mr. Wrong blogs. Heeft iemand dat helemaal gevolgd? 65 delen lezen gaat me even niet lukken.
Jippie! Kan niet wachten tot ik deze zo kan kijken
O, die vindt heus nog wel een manier om het op haar zelf te betrekken hoor
Niks bevalt me, omdat ik gewoon stiekem super jaloers op haar ben xD
Lijkt me wel echt mega leuk, als je als vriendinnen allebei een zoontje krijgt in hetzelfde jaar
Ik word hier wel heel blij van
Zou 'm inderdaad ook verwijderen, dacht hetzelfde.
Maar Angel is echt geweldig, love haar! En die baby
Het is haar zo hard gegund, dat babygeluk na al die ellende.
Ze zetten het toch zelf online? Hoe kun jij dan bepalen dat het niet wenselijk is.
Het is een story die na 24 uur weg is.
Omdat wij de baas zijn en fotoās van kinderen überhaupt niet zijn toegestaan omdat zij zelf nog niet kunnen bepalen of ze online willen staan. Daarbij gaat het om een tijdelijk bericht en is het niet aan ons om te beslissen dat die (kinder)fotoās voor altijd online staan hier.
Hahaha love dit.
Wel baas vd meest slechtbetaalde baan ooit helaas
Iedere ban die ik uit mag delen, maakt het de moeite waard.