Nou fijn dat je het leuk vind om ‘de baas’ te zijn. Als iemand iets online zet vanuit eigen keus maken ze zich heus geen zorgen om privacy dus dit slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Ja daar geniet jij van he?
En jij geniet van rellen he
meit, een dubbele post, op dezelfde persoon met de dezelfde strekking. come on.
Ze denkt natuurlijk dat ze zo DE relkoningin van het forum wordt. Maar ja dat zal nooit gebeuren.
Never forget Evi-Lena
Moest vandaag nog aan haar denken hahaah
Je hebt rellen en je hebt trollen
Trollercoaster was van een andere planeet zo epic.
Jij hebt kritiek op het forum omdat hier kritisch wordt gesproken over volwassen vrouwen die er zelf voor kiezen om hun leven online te delen. Maar je vindt het wel oké dat er foto’s van een pasgeboren baby (die er niet zelf voor kiest) worden gedeeld uit stories die maar beperkt zichtbaar zijn?
Heb je door hoe dubbel dat is?
Een magische combinatie.
Ik had iets anders verwacht toen iedereen zei hoe leuk die naam is. Ik vind Blake echt zo’n frat boy naam.
Ik wacht op je publicatie ‘A complete guide to advanced internet trolling’. Heeft @Hejira misschien ook nog wat aan.
Ohhh vind de naam Blake echt wel bij haar passen. Stoer!
Moest wel meteen aan deze denken
Denk dat de naam Blake door onbekenden van hen of op school bijvoorbeeld wel zo ontzettend Hollands gaat worden uitgesproken als ‘Bleek’, wat zie je bleekjes etc
Hier moest ik ook aan denken, en dan ook nog de zoon van (wc?) Eend
Absoluut. Ik hou wel van n beetje reuring hoor. Het is toch gewoon heerlijk om anoniem je gal te kunnen spugen en daar dan weer commentaar op te geven? Daar draait dit hele forum om.
Het is niet dubbel. Als die moeder er zelf voor kiest om die baby online te zetten hebben wij er verder niks over te zeggen.
Er zit wel een subtiel verschil in hoe iemand met overwegend Nederlands accent bepaalde Engelse namen uitspreekt
Er is wel een klein nuanceverschil tussen Blake en bleek.
Oh ik vind het niet moeilijk maar dat zou wel de reden zijn dat ik mijn kind niet zo’n naam zou geven. Zo lelijk als iedereen je dan Bleek noemt.